Streame filmklip på hjemmeside?
Fra : Henning Lund

Dato : 01-11-08 11:13

Jeg har et camera der kan uploade klip til bla mail samt
hjemmesider. Den leverer et format der hedder avc. Er det muligt
at lave noget på hjemmesiden der viser klippene hele tiden eller
kan det ikke lade sig gøre? Jeg tænker noget i stil af f.eks
dette:
http://www.trafikken.dk/wimpdoclet.asp?page=document&objno=94796

Henning Lund
http://www.sitecenter.dk/freespace/
FJERNhl@lite.dk

Fra : EUK

Dato : 04-11-08 13:59

Hej Henning

Ofte kan det lade sig gøre hvis du har et ip webcam, og så indsætte ip
adr. på din hjemmeside. Det er lykkedes for mig, men så har jeg mit
( Linksys WVC200) webcams opsætning med zoom og bevægelses opsætning
og man skal taste en kode for at komme ind og se det jeg vil vise.....
Jeg er også på jagt efter et eller andet der kan uploade live
billeder, i et felt uden knapper osv.
Så hvis du falder over det..... så må du gerne give lyd!
Jeg fandt et program på nettet der kunne udføre det, med en årlig
omkostning på 30$ ..... meen kan det nu laves uden omkostning så......
Jeg vil gerne transmittere noget fra et idrætsstævne, så pårørende til
udøverne kan sidde hjemme på nettet og følge med.

mvh.

Esben

Fra : Henning Lund

Dato : 06-11-08 22:00

EUK <ek@mechtronic.dk> skrev:
> [...]
> omkostning så...... Jeg vil gerne transmittere noget fra et
> idrætsstævne, så pårørende til udøverne kan sidde hjemme på

Det eneste der pt understøtter mit ip cam er Go1984, men det
koster saftsusemig 850 dollars, så det skal jeg ikke have.