Valid xhtml og Flash?
Fra : tobi

Dato : 28-10-08 18:55

Hej

Jeg har fået lavet en skabelon i xhtml, som validerer fint.

Det gør den ikke mere efter, at jeg har indsat en lille flash-animation.
Den kode, som Flash har genereret tilføjer en masse "ulovlige" tags.

Kan man opnå valid xhtml ved brug af Flash?

Tom

Fra : jopa

Dato : 28-10-08 18:57

"tobi" <ingen@jmail.dk> skrev

> Kan man opnå valid xhtml ved brug af Flash?

Ja da

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : jopa

Dato : 28-10-08 19:04

"jopa" <admin@jp-web.invalid> skrev

> Ja da

Og glemte linket
http://alistapart.com/articles/flashsatay

Læs ovenstående

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : tobi

Dato : 28-10-08 19:24

Jeg siger pænt tak og vil kaste mig ud i studiet :)
Tom

Fra : jopa

Dato : 28-10-08 21:44

"tobi" <ingen@jmail.dk> skrev

> Jeg siger pænt tak og vil kaste mig ud i studiet :)

Selv tak da

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : tobi

Dato : 28-10-08 20:35

Nu virker (validerer) det sørme igen :)

Fra : tobi

Dato : 28-10-08 20:37

Og her er siden, hvis det skulle have interesse:

http://www.jobsafe.dk/test/default.asp

Tom

Fra : Erik Ginnerskov

Dato : 29-10-08 18:50

tobi wrote:
> Og her er siden, hvis det skulle have interesse:
>
> http://www.jobsafe.dk/test/default.asp

Det fungerer jo fint. Så er du vel snart klar til at lancere det nye design
på siderne?

Erik Ginnerskov