W3 validering
Fra : Peter Vesth

Dato : 27-10-08 22:04

Hej NG

Jeg er begyndt at få en "warning" på min hjemmeside, ved nogen af
jer hvordan jeg løser det problem?

Mvh

Peter

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : jopa

Dato : 27-10-08 22:06

"Peter Vesth" <peter_vesth@hotmail.com> skrev

> Jeg er begyndt at få en "warning" på min hjemmeside, ved nogen af
> jer hvordan jeg løser det problem?

Ja da

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : Jørn Andersen

Dato : 27-10-08 22:15

On Mon, 27 Oct 2008 22:05:59 +0100, "jopa" <admin@jp-web.invalid> wrote:

>"Peter Vesth" <peter_vesth@hotmail.com> skrev

>Ja da

Det John mener er: Det er svært at vide, når du ikke sender et link til
siden

Mvh. Jørn

--
Jørn Andersen,
Brønshøj

Fra : jopa

Dato : 27-10-08 22:28

"Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev

> Det John mener er: Det er svært at vide, når du ikke sender et link til
> siden

Netop man risikerer at svaret er lige så avanceret som spørgsmålet

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : Peter Vesth

Dato : 27-10-08 22:32

jopa wrote in dk.edb.internet.webdesign.html:
> "Jørn Andersen" <jorn@jorna.dk> skrev

> Netop man risikerer at svaret er lige så avanceret som spørgsmålet
>

> --
> Mvh. John
> http://web-graphic.dk

Jo men jeg tror godt, at "JOPA" husker bornholmeren. Den side jeg mener
hedder www.westergaardfoto.dk :>)

Fra : jopa

Dato : 27-10-08 22:40

"Peter Vesth" <peter_vesth@hotmail.com> skrev

> Jo men jeg tror godt, at "JOPA" husker bornholmeren. Den side jeg mener
> hedder www.westergaardfoto.dk :>)

Ha ha sorry Preben var ikke lige så vågen så jeg gennemskuede at det var dig

Prøv nedenstående i stedet for din måske det løser problemet

<!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"
"http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd">

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : Peter Vesth

Dato : 27-10-08 22:52

> [...]
>

> Prøv nedenstående i stedet for din måske det løser problemet
>
> <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN"

Hejsan John

Jeg tror problemet er løst nu. Du kan tjekke www.westergaardfoto.dk :>)

Fra : jopa

Dato : 27-10-08 23:01

"Peter Vesth" <peter_vesth@hotmail.com> skrev

> Hejsan John
>
> Jeg tror problemet er løst nu. Du kan tjekke www.westergaardfoto.dk :>)

Fino
Ha det godt på øen

--
Mvh. John
http://web-graphic.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-10-08 23:10

Peter Vesth skrev:

> Jeg er begyndt at få en "warning" på min hjemmeside,
> ved nogen af jer hvordan jeg løser det problem?

Den eneste warning jeg lige ser, kan ses på
http://retskrivningsordbogen.dk/ro/ro.htm?album

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk

Fra : jopa

Dato : 27-10-08 23:28

"Allan Vebel" <spam@do.not> skrev

> Den eneste warning jeg lige ser, kan ses på
> http://retskrivningsordbogen.dk/ro/ro.htm?album

Ja den bør rettes

Men der var en warning tidligere grundet doctype

--
Mvh. John

http://web-graphic.dk

Fra : Allan Vebel

Dato : 27-10-08 23:40

jopa skrev:

> Ja den bør rettes
>
> Men der var en warning tidligere grundet doctype

Jeg kom nok for sent ind i billedet.

--
Allan Vebel
http://html-faq.dk