Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Lige et hurtigt til de glubske masser
Fra : Michael

Dato : 24-07-01 22:06

Hey

Her er lige et hurtigt billede til masserne.

http://www.mlykke.dk/kritik/07.jpg

Det er ikke redigeret på nogen måde ud over at være formindsket i
størelse, og så sat et grimt rødt mærke på for Lyrik's skyld ;)

- Michael

Fra : Gert Kethmer

Dato : 24-07-01 22:23

Hejsa . . .

Et par få ord fra mig:

Emnet er placeret i centrum og det ville være mere interressant/spænstigt
hvis det lå i det gyldne snit. Den tommelfingerregel virker faktisk.

Jeg ville beskære billedet i toppen, så kurven ikke kom med . . . jeg undrer
mig nemlig over dette som beskuer.

Større skarphedsdybde ville være godt, men det er nok ikke nemt umiddelbart
med et digitalt kamera. Måske med et gråfilter, hvis det kan fås!?

Jeg kan godt lide enkeltheden i billedet, men ville gerne være mere sikker
på hvad det er jeg ser på billedet.

Gert

Fra : Michael

Dato : 24-07-01 22:46

In article <9Hl77.532$aN4.30646@news.get2net.dk>, gert@lundbeck.com
says...
> Hejsa . . .
>
> Et par få ord fra mig:
>
> Emnet er placeret i centrum og det ville være mere interressant/spænstigt
> hvis det lå i det gyldne snit. Den tommelfingerregel virker faktisk.

Yup. Ved godt at det umiddelbart ikke holder vand, men har heller ikke
fået det klippet til endnu. Det vil jeg lige kigge på i morgen.

> [...]
>
> Større skarphedsdybde ville være godt, men det er nok ikke nemt umiddelbart
> med et digitalt kamera. Måske med et gråfilter, hvis det kan fås!?

Ja det er problemet med mit S10, det laver ganske ok billeder, men
dybdeskrpheden er ikke så god, og makro er heller ikke dens
allerstærkeste side.

> Jeg kan godt lide enkeltheden i billedet, men ville gerne være mere sikker
> på hvad det er jeg ser på billedet.

Ja, jeg skulle muligvis have drejet vinklen en anelse, så det var muligt
at få lidt mere med af formen?

- Michael

Fra : Lyrik

Dato : 24-07-01 22:55

"Michael" <michael@mlykke.dk> wrote in message
> [...]
>
> Det er ikke redigeret på nogen måde ud over at være formindsket i
> størelse, og så sat et grimt rødt mærke på for Lyrik's skyld ;)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Tak Michael)

Jeg tolker det som et visitkort for Michael Lykke. Men sig mig savner det
ikke adressen og telefonnummeret? Samtidig synes jeg at navnet godt kunne
være større og ligge i det gyldne snit.))

Dejligt skarpt billede, hvad er det?

Hilsen
Jens

Fra : Michael

Dato : 25-07-01 10:50

In article <9jkque$2l93$1@news.cybercity.dk>, lyrik@vip.cybercity.dk
says...

> [...]
> ikke adressen og telefonnummeret? Samtidig synes jeg at navnet godt kunne
> være større og ligge i det gyldne snit.))

*GG* Jeg redigere nok lidt i billedet senere på dagen så det er lidt
bedre.

> Dejligt skarpt billede, hvad er det?

Et knust sneglehus.

Måske man skulle kalde billedet "Hjemløs", og påstå at den hvide stribe
lys er et symbol på døden eller livet efter døden? ;)

- Michael

Fra : Kirsten Lehd

Dato : 25-07-01 11:11

> Dejligt skarpt billede, hvad er det?

<Et knust sneglehus.

<- Michael

Jeg kunne ikke se hvad det var, men nu kan jeg da forholde mig til det.
Og min mening, jeg bryder mig faktisk ikke om det, det plejer du at gøre meget bedre )
<Re: Re: Lige et hurtigt til de glubske masser

De er ikke mere glubske end at de ville vente til du havde billedet som du du syntes det skulle beskæres !!!

Kirsten Lehd
www.slaegt.dk
www.kirsten-lehd.dk

--
Posted from fepz.post.tele.dk [195.41.46.133]

Fra : U. Pedersen

Dato : 25-07-01 13:59

On Wed, 25 Jul 2001 11:50:24 +0200, Michael <michael@mlykke.dk> wrote:

>Et knust sneglehus.

kan man så kalde dig lystmorder ?

U.P.
http://dk.photos.yahoo.com/luf123
http://users.cybercity.dk/~dsl23348/ (min legeplads)

Fra : Michael

Dato : 25-07-01 17:04

In article <okgtltkr7gae95p3t0qan6si8n51p8i4lm@4ax.com>,
ulf.pedersen@it.dk says...

> kan man så kalde dig lystmorder ?

Nææ tror jeg ikke :) Det var knust da jeg opdagede det :)

- Michael

Fra : Jan Boegh

Dato : 25-07-01 12:37

"Michael" <michael@mlykke.dk> wrote in message

> Det er ikke redigeret på nogen måde ud over at være formindsket i
> størelse, og så sat et grimt rødt mærke på for Lyrik's skyld ;)

Det skulle du nok have gjort. Hvis ikke du kan få skarphedsdybden større,
kunne du have beskåret dig ud af problemet med 2 positive følger:

1) Du kunne slippe af med den uskarpe forgrund. Normalt er det helt fint med
uskarp baggrund - kun meget sjældent (men der er undtagelser) en uskarp
forgrund og næsten aldrig begge dele på en gang.

2) Du kunne få brudt den symmetri, der er i billedet.

mvh
Jan