Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Foto-link-site
Fra : Niels Ebbesen

Dato : 24-07-01 22:11

Foto-link-site

Når jeg besøger et godt web-site, og ser at der en underside med links,
så gransker jeg altid denne side meget nøje, det skyldes nok, at jeg tit
har fundet noget særdeles spændende på den måde.

Derfor har jeg besluttet at jeg vil lave en underside på
http://www.photo-gallery.dk med en samling gode foto-link, så hvis der
er nogen her i gruppen der har et web-site, som de mener jeg bør linke
til, så send mig en e-mail.

Jeg har kun to betingelser, URL'et skal være stabilt, og siden skal være
kompatibel med Wintel PC, MacOS og Linux.

Hvis I sender mig et link så oplys: Sidens navn - URL'et og skriv en
kort 3 - 4 liniers beskrivelse af siden på h.h.v. dansk og engelsk.

Jeg har p.t. ca. 100 besøg i døgnet, heraf er ca. 70 unikke brugere,
hver af mine besøgne ser i gennemsnit på 30 sider, og jeg har besøg fra
hele jordkloden - næsten alle lande er ræpræsenteret i min statestik.

Når jeg er færdig med link-siden, så vil jeg også åbne op for, at I frit
kan kopiere sidens indhold, hvis I også vil have en side med foto-links.

På den måde vil vi allesammen linke til hinanden, det vil bl.a. medføre
at vi allesammen vil blive opraket, og få en bedre placering i
søgemaskinen Google, der bl.a. vurderer sites efter hvor mange andre
sites der linker til den.

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen