MS Windows
briani 27239
skift Vista-Xp
Fra : Erik Christensen

Dato : 23-10-08 15:30

jeg har skiftet vista ud med xp,alt fungerer , men der er ikke lyd,er
der et godt bud . pc en er en e machine ,jeg kan ikke finde lyddrivere
,der er ikke separat lydkort ,den nægter at fungere med et lydkort ,

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-10-08 15:39

Erik Christensen skrev:

> jeg har skiftet vista ud med xp,alt fungerer , men der er ikke lyd,er
>der et godt bud . pc en er en e machine ,jeg kan ikke finde lyddrivere
>,der er ikke separat lydkort ,den nægter at fungere med et lydkort ,

uden at være sikker (med de mangelfulde oplysninger) ville jeg prøve med
Realtek drivere http://www.majorgeeks.com/download4902.html

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Anders

Dato : 23-10-08 15:41

"Erik Christensen (slet H59VC)" <echris@H59VCpost.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:12247725910.258032984423579@dtext.news.tele.dk...
> jeg har skiftet vista ud med xp,alt fungerer , men der er ikke lyd,er
> der et godt bud . pc en er en e machine ,jeg kan ikke finde lyddrivere
> ,der er ikke separat lydkort ,den nægter at fungere med et lydkort ,

Kig på fabrikanten af bundkortet's hjemmeside...

Fra : J

Dato : 23-10-08 16:12

> [...]
> der et godt bud . pc en er en e machine ,jeg kan ikke finde lyddrivere
> ,der er ikke separat lydkort ,den nægter at fungere med et lydkort ,

Hvis der ikke er lyd, fungerer alt vel ikke?

Fra : Anderledes Fjog Rask~

Dato : 26-10-08 19:52

J wrote:
> "Erik Christensen (slet H59VC)" <echris@H59VCpost.tele.dk> skrev i en
> meddelelse news:12247725910.258032984423579@dtext.news.tele.dk...
>
> Hvis der ikke er lyd, fungerer alt vel ikke?

Det er sikkert og vist at du fungerer IKKE, Ha!