Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Farvel til gruppen med tak for en god tid.
Fra : BRSF-DK

Dato : 22-10-08 12:54

Jeg siger hermed farvel til gruppen, hvor jeg har fundet gode bekendtskaber
og megen hjælp, men jeg forlader usenet indtil videre af personlige årsager,
og kan ikke kontaktes her mere.

Mine nedenstående hjemmesider vil forsat blive opdateret og evt. ønsket
kontakt kan ske via dem, og alle er velkomne til at benytte muligheden for
at få nyhedsbrev om opdateringer.

Tak for en god tid i gruppen

Bjarne
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk - www.news.fotohobby.dk

Fra : BRSF-DK

Dato : 12-11-08 08:05

Så lige lidt OT Ja jeg er nu helt oppe at køre med fuld musik
igen, og glæder mig til igen at kunne nyde godt af gruppens visdom, som jeg
har savnet.

Bjarne Fahnøe