Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital fotoramme med indbygget webbrowser
Fra : koldskaal

Dato : 21-10-08 21:54

Jeg fandt denne artikel om en digital billedramme med embedded
webbrowser.

http://www.digitalpictureframereview.com/sony-canvas-online-cp-1-digital-photo-frame-with-embedded-web-browser

Jeg synes den vil være perfekt til køkkenet idet man ofte mangler at
gå på nettet for en kort oplysning, men ikke lige gider vente på at
windows starter op. Desværre ser det ud til at rammen kun er lanceret
i Japan.

Er der nogen som har et bud på hvordan man får fat i den når ikke man
kender nogen i Japan?
ER der nogen som har set et lignende produkt som kan købes i Danmark?

Fra : BRSF-DK

Dato : 22-10-08 06:26

"koldskaal" <bjarkeriis@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Godmorgen

Iht. Sony pressemeddelelse synes jeg ikke at kunne se, det kun skulle være i
Japan

Læs Sony´s pressemeddelelse her:

http://news.sel.sony.com/en/press_room/consumer/computer_peripheral/digital_home/release/36813.html

Bjarne Fahnøe