Stadig billigt at importere bil fra Polen?
Fra : agricolaagricola@hot~

Dato : 21-10-08 07:45

hej i gruppen

Nu vil jeg umiddelbart gætte på at det er håbløst uaktuelt længere,
men jeg faldt tilfældigvis over en gammel "artikel" på DR's hjemmeside
( http://www.dr.dk/DR1/Rabatten/Indslag/2004/20051004160809.htm ) hvor
man kan se at det muligvis kan betale sig at købe en ny bil i Polen.

Er et stadig tilfældet (og har det overhovedet nogensinde været det,
DR's journalister har før taget fejl ) ?.

Fra : agricolaagricola@hot~

Dato : 21-10-08 08:06

On 21 Okt., 15:44, agricolaagric...@hotmail.com wrote:
> [...]
>
> Er et stadig tilfældet (og har det overhovedet nogensinde været det,
> DR's journalister har før taget fejl ) ?.

Nu har jeg så selv været inde og se på de vejledende priser i de
forskellige lande anno 2007, og det ser pludseligt ikke så godt ud
længere

Fra : Brian H

Dato : 21-10-08 22:08

> <agricolaagricola@hotmail.com> skrev i meddelelsen
>
> Nu har jeg så selv været inde og se på de vejledende priser i de
> forskellige lande anno 2007, og det ser pludseligt ikke så godt ud
> længere

Skulle den ikke være ny som i fabriksny?

Fra : agricolaagricola@hot~

Dato : 22-10-08 00:56

On 21 Okt., 23:07, "Brian H" <br...@something.com> wrote:

> Skulle den ikke være ny som i fabriksny?

jo, og det var en fejlat jeg skrev 2007, jeg mente 2008, sorry.