Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nogen der kender til Polaroid Image Elite?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 20-10-08 10:46

Har købt subjekt på et loppemarked, men jeg tror der mangler noget, for
umiddelbart kan jeg ikke finde batteriet?!?!

Hvis du kender til kameraet kan du evt. mail til mig eller ringe, da
jeg lige har et spørgsmål

thomas snavela mayfly prik dk eller 26 27 28 18

På forhånd tak

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-10-08 11:40

Thomas Schreiber <fornavn@mayfly.dk> skrev :

>Har købt subjekt på et loppemarked, men jeg tror der mangler noget, for
>umiddelbart kan jeg ikke finde batteriet?!?!

Der er batteri i filmpakken, man sætter i kameraet.
--
Kerim

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 20-10-08 19:28

On 2008-10-20 12:40:16 +0200, Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> said:

> Der er batteri i filmpakken, man sætter i kameraet.

Øv, det var det jeg frygtede. Den mangler nemlig

Tak fot tippet.

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : thl

Dato : 20-10-08 13:19

On 20 Okt., 20:27, Thomas Schreiber <forn...@mayfly.dk> wrote:

> Øv, det var det jeg frygtede. Den mangler nemlig
>
> Tak fot tippet.
>
> --
> Med Venlig hilsen
> Thomas Schreiberhttp://mayfly.dk

Frygt ikke.
Køb blot en ny Image film,- så er det hele komplet.
Men,- du skal nok ikke vente for længe, de begynder at blive sjældne.

mvh
Thorbjørn

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-10-08 08:58

On 2008-10-20 21:19:15 +0200, thl <lykkebo47@hotmail.com> said:

> Frygt ikke.
> Køb blot en ny Image film,- så er det hele komplet.
> Men,- du skal nok ikke vente for længe, de begynder at blive sjældne.

En ny Image film? Er det et kamera eller filmkassen eller hvordan?

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-10-08 09:39

"Thomas Schreiber" <fornavn@mayfly.dk> skrev i en meddelelse

> En ny Image film? Er det et kamera eller filmkassen eller hvordan?

Ja du køber bare en ny film. De ser sådan ca. sådan her ud
http://www.adamdexterphotography.com/blog/wp-content/uploads/2008/06/img_4940.jpg
og de er pakket ind noget lign. sådan her:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/b/b4/Polaroid_667_IMGP1864_WP.jpg

I den nye filmkasette sidder der et batteri, som sagtens holder filmens
levetid ud. Filmene er bare dyre.. de koster ca. 15kr per billede, og der er
20 stk i en æske - 300 kroner pakken :)

Mvh Anders

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 21-10-08 18:57

On 2008-10-21 10:38:48 +0200, "Anders Houmark" <no@email.available.dk> said:

> [...]
> levetid ud. Filmene er bare dyre.. de koster ca. 15kr per billede, og der er

Ok, det lyder fint. Ved du hvor man kan erhverve sig disse film? Evt.
gerne billigt i udlanget eller lign Og gerne i S/H.

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-10-08 22:51

"Thomas Schreiber" <fornavn@mayfly.dk> skrev i en meddelelse
:)

> Ok, det lyder fint. Ved du hvor man kan erhverve sig disse film? Evt.
> gerne billigt i udlanget eller lign Og gerne i S/H.

Nej desværre ikke.. Kan ikke lige huske hvem der er importøren af dem.. Og
udenlandske sider.. prøv måske preissuchmaschine.de

Mvh Anders

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 21-10-08 23:38

"Anders Houmark" <no@email.available.dk> skrev :

>Nej desværre ikke.. Kan ikke lige huske hvem der er importøren af dem..

http://www.westheimer.dk er importør, men deres hjemmeside er
ikke særlig informativ om produkterne.

Og sort/hvid findes ikke (kan jeg ikke forestille mig), selvom
mit kendskab til det er noget gammel.

Det er disse, der bruges:
http://www.polaroid.com/global/movie.jsp?PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524441759887&FOLDER%3C%3Efolder_id=282574488338441&bmUID=1224628057316#Spectra

http://www.polaroid.com/products/product_list.jsp?FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302036219&PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524441759887&bmUID=1224628266541&sc=Spectra

http://vefafoto.dk/product.asp?product=1807
--
Kerim

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 22-10-08 08:42

On 2008-10-22 00:37:33 +0200, Kerim Ellentoft <kerim@mail.tele.invalid> said:

> http://vefafoto.dk/product.asp?product=1807

Takker og bukker

--
Med Venlig hilsen
Thomas Schreiber

Fra : BRSF-DK

Dato : 22-10-08 07:16

"Anders Houmark" <no@email.available.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Nej desværre ikke.. Kan ikke lige huske hvem der er importøren af dem.. Og
> udenlandske sider.. prøv måske preissuchmaschine.de

Godmorgen

Jeg gav tidligere dette link

http://fotohobby.dk/filer/Bjarne_foto-link.htm#Aktive_kameraproducenter

hvor det bl.a. fremgår at Westheimer er importør her i Danmark,

http://polaroid.com/company_info/ww_detail.jsp?PRODUCT%3C%3Eprd_id=845524441760213&FOLDER%3C%3Efolder_id=2534374302023845&bmUID=1224656124504

så prøv at kontakte dem

Bjarne
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk - www.news.fotohobby.dk

Fra : BRSF-DK

Dato : 20-10-08 11:53

> [...]
> lige har et spørgsmål
>
> thomas snavela mayfly prik dk eller 26 27 28 18

Hej Thomas

Måske kan du finde noget om det på de link til Polaroid som ligger her: