Reklamebanner ?
Fra : Cloos

Dato : 24-07-01 21:23

Hej HG!

Jeg har lavet en reklamebanner i FP2000.

Når denne banner ses i IE5.5 / IE5.0 / Netscape6 (både på min egen PCér og
andres jeg har testet det på), ændres "pilen", når den føres hen over, IKKE
til en "hånd". Hvad har jeg gjort galt?

Hvis jeg klikker på banneret med "pilen" (uanset om det er højre eller
venstre museknap) linker den godt nok videre. Det giver jo heller ikke
mulighed for med et højreklik, at se fx. "egenskaber".

--
Med venlig hilsen, Steen
(fjern venligst "NOSPAM" hvis du vil svare på denne mail)

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 24-07-01 23:35

Tue, 24 Jul 2001 22:22:50 +0200, skrev "Cloos"
<news@NOSPAMcloos4000.dk>:

>Når denne banner ses i IE5.5 / IE5.0 / Netscape6 (både på min egen PCér og
>andres jeg har testet det på), ændres "pilen", når den føres hen over, IKKE
>til en "hånd". Hvad har jeg gjort galt?

Giv os lige en url, det kan sikkert ændres, så der kommer en
hånd, men det er ikke sikkert, at du kan få en højreklik.
Afhænger lidt af koden.

med venlig hilsen
Knud
--
http://home13.inet.tele.dk/smedpark/
Rettelse kan hentes på http://hjem.get2net.dk/henrik-k-hansen/oefix.exe

Fra : Cloos

Dato : 25-07-01 06:14

> Giv os lige en url, det kan sikkert ændres, så der kommer en
> hånd, men det er ikke sikkert, at du kan få en højreklik.
> Afhænger lidt af koden.

www.cloos4000.dk

mvh, Steen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 25-07-01 07:22

Wed, 25 Jul 2001 07:13:47 +0200, skrev "Cloos"
<news@NOSPAMcloos4000.dk>:

>www.cloos4000.dk

Nu er det en javaapplet, så er det desvære ikke så nemt.

Det eneste jeg tror, du kan gøre, er nedenstående, men så vil
hånden være der hele tiden, når man peger med musen, over hele
p-taggen (og jeg er endda ikke helt sikker på, at det vil virke
på appletten), men du kan prøve:

<applet code="fprotate.class" codebase="./" width="468"
height="60">

med venlig hilsen
Knud

Fra : Cloos

Dato : 25-07-01 15:19

> <applet code="fprotate.class" codebase="./" width="468"
> height="60">

Nææ - det ændrer ikke noget. Men tak alligevel.

Steen