Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
At sende digitale bill. til fotografen. ?
Fra : Cindy

Dato : 19-10-08 22:03

Hej Gruppe

Er der nogen der har en adresse til en af de fotografer i Ballerup-centeret,
som tager imod billeder man bare e-mailer, og så skulle man kunne hente
papirbillederne dagen efter.

Jeg har ledt efter e-mailadressen på photo care på google,
men fandt ikke noget jeg kunne bruge.

På forhånd tak.

Cindy

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 19-10-08 22:17

"Cindy" <Karfunkel@microsoft.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Ballerup-centeret,
> som tager imod billeder man bare e-mailer, og så skulle man kunne hente

Ikke for at være negativ men hvorfor ringer du ikke bare til dem?

Steen.

Fra : Cindy

Dato : 19-10-08 22:29

"Steen Jakobsen" <ingen@post.dk> skrev i meddelelsen

> "Cindy" <Karfunkel@microsoft.com> skrev i meddelelsen

> Ikke for at være negativ men hvorfor ringer du ikke bare til dem?

Fordi jeg har været i forretningen. Der sagde de bare kig i vores
hjemmeside.

Bare sådan!

Cindy

Fra : Steen Jakobsen

Dato : 19-10-08 22:33

> "Steen Jakobsen" <ingen@post.dk> skrev i meddelelsen

> Fordi jeg har været i forretningen. Der sagde de bare kig i vores
> hjemmeside.
>
> Bare sådan!

Nå, det var sandeligt en meget høflig betjening.

Steen.

Fra : Hej Doktor

Dato : 19-10-08 22:22

Hej Cindy,
Du sender bare billeder via hjemmesiden
http://www.photocare.dk/?side=71

Fra : Cindy

Dato : 19-10-08 22:30

"Hej Doktor" <Hej@Doktor.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Cindy,
> Du sender bare billeder via hjemmesiden
> http://www.photocare.dk/?side=71

Nå, jamen hvis det dér dur, så siger jeg da mange tak.

Venlig hilsen Cindy

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 19-10-08 22:26

http://www.photocare.dk/?side=87
--
Kerim

Fra : Cindy

Dato : 19-10-08 22:31

"Kerim Ellentoft" <kerim@mail.tele.invalid> skrev i meddelelsen

> http://www.photocare.dk/?side=87

Jamen jeg siger mange tak.

Cindy

Fra : J

Dato : 20-10-08 11:55

> [...]
> papirbillederne dagen efter.
>
> Jeg har ledt efter e-mailadressen på photo care på google,

Man e-mailer ikke billeder til print/fremkaldelse.

Fra : Mogens Hansen

Dato : 20-10-08 12:47

"J" <j@nospam.xy> wrote in message

[8<8<<8]
> Man e-mailer ikke billeder til print/fremkaldelse.

Det kan man da sagtens - men der findes også andre muligheder.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Cindy

Dato : 20-10-08 15:52

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> skrev i meddelelsen

> "J" <j@nospam.xy> wrote in message
>
> [8<8<<8]
>
> Det kan man da sagtens - men der findes også andre muligheder.

Jamen kan du eller andre sige mig, om det ellers sådan er blevet
almindeligt at gøre det, hvis det nu lige vil være praktisk her og nu.

Cindy

Fra : Mogens Hansen

Dato : 20-10-08 17:42

"Cindy" <Karfunkel@microsoft.com> wrote in message

[8<8<8<]
> Jamen kan du eller andre sige mig, om det ellers sådan er blevet
> almindeligt at gøre det, hvis det nu lige vil være praktisk her og nu.

Der kommer an på leverandøren.

Ofte bruger jeg Bilka til at printe billeder, og bruger deres upload system.
F.eks. beder Laboratoriet i Nannasgade om at man mailer billederne til dem.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Cindy

Dato : 20-10-08 15:50

"J" <j@nospam.xy> skrev i meddelelsen

> "Cindy" <Karfunkel@microsoft.com> skrev i en meddelelse

> Man e-mailer ikke billeder til print/fremkaldelse.

Okay - må jeg så spørge om du har haft dårlige erfaringer?

Cindy

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 20-10-08 16:07

"Cindy" <Karfunkel@microsoft.com> skrev :

>Okay - må jeg så spørge om du har haft dårlige erfaringer?

Det er ikke det, det går på.

Men på, at man ikke sender sine billeder pr. e-mail til
forhandleren, men at man uploader dem til en server ved hjælp af
det program, som man henter og installerer.
--
Kerim