Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Sikkerhed
Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-10-08 10:55

For nogle år siden købte jeg et packsafe net til at pakke min
fotoryksæk in i, specielt når man tager de lange togrejser
gennem Indien er det en god ide. Men det gir også ro i sjælen,
når man efterlader 100k kr udstyr på sit hotel værelse at vide at
en tyv ihvertfald skal arbejde lidt for at løbe af med skidtet.
De har udviklet deres sortiment, det er måske noget at kigge
på hvis man er rejsende knipser.
http://www.pacsafe.com/www/index.php?_room=3&product_status=New

Sikkerheds nettet fungerer glimrende, men det vejer en del
og det fylder vel som en flaske whisky i sammenklappet
tilstand. Køb den heller lidt for stor, kan varmt anbefales -
gælder også sikkerheds nettet.. )-max-

Fra : BRSF-DK

Dato : 19-10-08 12:35

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og det fylder vel som en flaske whisky i sammenklappet
> tilstand. Køb den heller lidt for stor, kan varmt anbefales -

Hej Max

Det ser spændende ud med en sådan sikring. Ved du hvem der er importør her i
DK og hvor det evt. forhandles?

Bjarne
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk - www.news.fotohobby.dk

Fra : BRSF-DK

Dato : 19-10-08 12:46

UPS Jeg fandt deres importør via deres hjemmeside og det ser ud til at
være http://www.abcamping.dk/

Fra : ;o\)-max-

Dato : 19-10-08 13:01

"BRSF-DK"

> Hej Max
>
> Det ser spændende ud med en sådan sikring. Ved du hvem der er importør her i DK og hvor
> [...]

http://www.spejdergear.dk/shop/pacsafe-181c1.html
Men der er mange, gogle på pacsafe danske sider..
-max-

Fra : BRSF-DK

Dato : 19-10-08 13:04

> "BRSF-DK"

> http://www.spejdergear.dk/shop/pacsafe-181c1.html
> Men der er mange, gogle på pacsafe danske sider..
> -max-

Ja men det er nu lettere at gå på AB camping og der via deres
forhandlerliste finde en nærmest sig selv Jeg var bare for hurtig til
at spørge, undskyld ))

Fra : Søren Friberg

Dato : 19-10-08 13:45

-max- skrev:
> Sikkerheds nettet fungerer glimrende, men det vejer en del
> og det fylder vel som en flaske whisky i sammenklappet
> tilstand. Køb den heller lidt for stor, kan varmt anbefales -
> gælder også sikkerheds nettet.. )-max-

Tak for ideen. Er bestilt!

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Brian Lund

Dato : 19-10-08 15:24

> Sikkerheds nettet fungerer glimrende, men det vejer en del
> og det fylder vel som en flaske whisky i sammenklappet
> tilstand. Køb den heller lidt for stor, kan varmt anbefales -
> gælder også sikkerheds nettet.. )-max-

Smart, det er da ihvertfald en overvejelse værd, det er da ikke lige dét der
lægger ens budget ned!
"Vejer en del" er vel relativt, jeg kan se at 85 liters nettet vejer 580
gram, det er jo ikke alverden sammenlignet med en lang tele med stort hul i!

Jeg undrer mig dog lidt over hvordan man klapper en flaske whiskey sammen!?

Brian

Fra : Ukendt

Dato : 19-10-08 17:14

"Brian Lund" <brian@-FJERN-lundfoto.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg undrer mig dog lidt over hvordan man klapper en flaske whiskey
> sammen!?

Det da let!

Man suger indholdet ud gennem flaskehalsen, og så klapper man let på flasken
med en 3 kilos mukkert
Så er den klappet sammen

Jesper Nielsen
aka