Traktor reservedel
Fra : Kim

Dato : 19-10-08 14:19

Nogen der har et bud på, om man kan støve et nyt styrehus
op til en Bolinder-Munktell T-400 traktor ?
Rideklubbens traktor vil ikke rigtig dreje mere, så den har
behov for et nyt styrehus.

Mvh, Kim

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 19-10-08 15:15

"Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen
> Nogen der har et bud på, om man kan støve et nyt styrehus
> op til en Bolinder-Munktell T-400 traktor ?
> Rideklubbens traktor vil ikke rigtig dreje mere, så den har
> behov for et nyt styrehus.

Endnu en mulighed. Forsøg evt. med en annonce i Landbrugsavisen under Køb og
salg < Markedspladsen

http://www.landbrugsavisen.dk/Forside.htm
Hilsen Matthias

Fra : Lars Bisgaard

Dato : 19-10-08 15:24

http://www.sjoerup.dk

De har det sikkert men det koster sikkert også :)

Min fader har købt et til en volvo buster, mener han gav 4000 kr.

Mvh

Lars Bisgaard

Fra : Kim

Dato : 19-10-08 19:27

"Lars Bisgaard" <Igenlcb@mail.dk(fjern Igen)> skrev i meddelelsen

> http://www.sjoerup.dk
>
> De har det sikkert men det koster sikkert også :)
>
> Min fader har købt et til en volvo buster, mener han gav 4000 kr.

Tak for tips'ene. Har sendt en forespørgsel til http://www.bhsribe.dk/
og http://www.sjoerup.dk

Mvh, Kim

Fra : Kim

Dato : 20-10-08 09:45

"Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for tips'ene. Har sendt en forespørgsel til http://www.bhsribe.dk/
> og http://www.sjoerup.dk

Æv. Det var nitter begge 2. Bhsribe henviste til Sjørup, og
de kan ikke skaffe dem længere.

Mvh, Kim

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 19-10-08 15:43

> [...]
> op til en Bolinder-Munktell T-400 traktor ?
> Rideklubbens traktor vil ikke rigtig dreje mere, så den har

Mit første forslag gik åbenbart ikke igennem.
Jeg vil anbefale dig at prøve Brdr. Holst Sørensen i Obbekær. De har mange
brugte traktorer stående til ophug.
http://www.bhsribe.dk/
Hilsen Matthias

Fra : Rosendal

Dato : 20-10-08 20:39

www.dvtk.dk - Dansk veterantraktorklub.
De har et forum hvor der med garanti er nogen der kan hjælpe dig.

Fra : Kim

Dato : 20-10-08 22:13

"Rosendal" <nomail@nomail.de> skrev i meddelelsen
> www.dvtk.dk - Dansk veterantraktorklub.
> De har et forum hvor der med garanti er nogen der kan hjælpe dig.
Jeg prøver. Tak

Mvh, Kim