Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nikon SB-900 Støj?
Fra : Anders

Dato : 18-10-08 09:19

Hejsa..

Er det bare mig, eller larmer Nikons nye SB-900 blitz bare på en ufed måde?
Det kan godt være, at den er blevet lynhurtig til at zoome fra vidvinkel til
tele, men for pokker hvor lyder den da irriterende?
Det er ikke kun min model.. har afprøvet flere, for at se om det bare var en
defekt min blitz havde.. Jeg synes ikke at have bemærket det samme med mine
tidligere blitze, Metz 58 AF-1 eller Canon 430 EX..

Er jeg for kritisk? Det er den dyreste blitz af alle dem jeg har prøvet, og
det er også den som støjer mest :)
.... men udover det er den mega sej.. og CLS virker bare knald godt, sjov
funktion som jeg nok kommer til at lege lidt mere med i fremtiden..

Mvh Anders

Fra : Søren Friberg

Dato : 19-10-08 16:53

Anders skrev:
> Hejsa..
>
> Er det bare mig, eller larmer Nikons nye SB-900 blitz bare på en ufed måde?

Det gør min ikke, men den er mere høllydt end SB-600. Andet kan jeg ikke
umiddelbart sammenligne med.

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Anders Houmark

Dato : 21-10-08 09:40

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i en meddelelse

> Det gør min ikke, men den er mere høllydt end SB-600. Andet kan jeg ikke
> umiddelbart sammenligne med.

Tak for svaret søren..
Jeg synes også den er mere højlydt end SB-600, og også en nogen anden blitz
jeg har hørt.

Mvh Anders