Søges: Ejer af Volvo 460 Spirit/1.8-1994
Fra : John T.

Dato : 18-10-08 10:03

Hej.
Jeg har brug for at vide hvor hver enkelt sikring sidder
(dens plads)
Kan vi tale sammen pr. telefon, så forklarer jeg nærmere ?
Har hos Volvo fået en fotokopi af div. sikringers
palcering, men det passer ikke med min bil.
Da der er noget der ikke virker, så håber jeg, at
du ringer til:
John T.
55561909
40611909
Eller jeg ringer til dig

Fra : Brian Sørup

Dato : 18-10-08 10:53

"John T." <duer-ikke@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Har hos Volvo fået en fotokopi af div. sikringers
> palcering, men det passer ikke med min bil.

Prøv at kigge lidt her :
http://volvo.ic.cz/elektro/elektro.html
--
Brian Sørup
Volvo V70 2,5T Aut.

Fra : John T.

Dato : 18-10-08 11:21

"Brian Sørup" <camaropower454@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "John T." <duer-ikke@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Fin,fin side, men det jeg har brug for, er et billede/tegning af hvor
hver enkelt sikring er placeret i boksen under rattet.
Der har været problemer siden en kortslutning, sikringer er kontroleret,
rælæer er udskiftet, på værksted hos Volvo der flyttede en transportsikring,
og så virkede det (troede jeg) men el-bagruden virker stadig ikke, og jeg
mener
ikke at den transportsikring sad på det sted tidligere. Så jeg kunne tænke
mig at se
fra en anden bil hvor hver enkelt sikring sidder. I min sikringsboks
er der 32 pladser og på den tegning jeg har fået tilsendt fra Volvo er der
kun 28,
så noget tyder på at tegningen hører til en anden model/årgang.
Tænk hvis een af jer tog et digitalt foto af sikringsboksen og sendte det
pr. mail.
Jeg skal nok betale evt. udgifter !!!
Hilsen John T.

Fra : søren brix

Dato : 18-10-08 13:20

"John T." <duer-ikke@pc.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> så noget tyder på at tegningen hører til en anden model/årgang.
> Tænk hvis een af jer tog et digitalt foto af sikringsboksen og sendte det

hej John

jeg kan tage et billede af min sikringsboks til dig imorgen, hvis det kan
vente så længe !!

mvh

Søren

har selv en 460 - 1,8 - 1994 - 320000km som der er ved at være en træt
gammel bil, og vi kikker efterhånden efter en nyere v70´er

Fra : John T.

Dato : 18-10-08 13:31

> [...]
>
> har selv en 460 - 1,8 - 1994 - 320000km som der er ved at være en træt
> gammel bil, og vi kikker efterhånden efter en nyere v70´er

Hej Søren.
Du gør mig meget glad !!
Skal vi udvæksle telefonnr. og derefter mail ?
John T.

Fra : John T.

Dato : 20-10-08 20:06

> [...]
> har selv en 460 - 1,8 - 1994 - 320000km som der er ved at være en træt
> gammel bil, og vi kikker efterhånden efter en nyere v70´er

Savner at høre fra dig Søren !!
Hilsen John T.