Igen igen...
Fra : Mr.Larsen

Dato : 17-10-08 15:12

http://www.bt.dk/article/20081017/krimi/81017095/

<citat>
Sexforbryder på flugt: Har misbrugt flere småpiger
Den 52-årige pædofile sexforbryder John Møll er igen på flugt fra Sct.
Hans Hospital ved Roskilde.

Det er fjerde gang siden manden først i 90'erne blev idømt en
tidsubestemt straf for seksuelle overgreb på småpiger. John Mølls
seneste flugt sluttede i Oslo i 2001, hvor han blev anholdt med et
falsk pas.

Møll blev landskendt, da han i 1989 kidnappede og bortførte en kun
niårige pige i Radsted ved Sakskøbing. I to døgn holdt han pigen
indespærret i et sommerhus i Odsherred, hvor han misbrugte hende
seksuelt.
</citat>

Den slags flugter var vi fri for, hvis aflivning var en mulighed.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Karsten Nielsen

Dato : 17-10-08 15:43

On Fri, 17 Oct 2008 16:12:16 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>seksuelt.
></citat>
>
>Den slags flugter var vi fri for, hvis aflivning var en mulighed.

Jeg mener også at henrettelse burde genindføres.
Måske det ville få "nogen" til at tænke sig om en ekstra gang.

Fra : Kim2000

Dato : 17-10-08 16:07

"Karsten Nielsen" <k-nielsen@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg mener også at henrettelse burde genindføres.
> Måske det ville få "nogen" til at tænke sig om en ekstra gang.

Det tror jeg så ikke på. Man kan gå ind for dødsstraf for at beskytte
samfundet mod afskum, men at tro det på nogen måde præventivt forhindrer
folk i at begå forbrydelser, det er nok naivt.

Det er dog interessant at en person kan flygte 4 gange, burde det ikke få
stedet til at genoverveje sin sikkerhed.

Fra : vvv

Dato : 17-10-08 17:50

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> Det tror jeg så ikke på. Man kan gå ind for dødsstraf for at beskytte
> samfundet mod afskum, men at tro det på nogen måde præventivt forhindrer
> folk i at begå forbrydelser, det er nok naivt.

Det har du ret i.

> Det er dog interessant at en person kan flygte 4 gange, burde det ikke få
> stedet til at genoverveje sin sikkerhed.
Det har du også ret i.

vv

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 18:48

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> </citat>
>
> Den slags flugter var vi fri for, hvis aflivning var en mulighed.

Afskaf udgangstilladelser og sæt ELEKTRONISK FODLÆNKE på alle fanger>

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 17-10-08 19:10

"Mr.Larsen" skrev i en meddelelse

> Den slags flugter var vi fri for, hvis aflivning var en mulighed.

Man kan vel dårligt tale om flugt ! , han forsvandt på udgang

Absurd at lukke en mand ud på udgang der betegnes som farlig. Men eller's
fint i tråd med resten af idiotien i vores velfærdssamfund.

( fra TV 2 )
"John Møll forsvandt sidste fredag, da han var på udgang fra Skt. Hans
hospital. Efte aftale med sin værge cyklede han fra sin mors adresse for at
hæve nogle penge, men siden er han ikke blevet set."

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Mr.Larsen

Dato : 17-10-08 19:53

Michael Meidahl Jensen skrev den 17-10-2008:

> Man kan vel dårligt tale om flugt ! , han forsvandt på udgang

Desværre ja.

> Absurd at lukke en mand ud på udgang der betegnes som farlig. Men eller's
> fint i tråd med resten af idiotien i vores velfærdssamfund.

Helt enig, systemet et specielt designet for at psykopater skal trives.

> [...]
> hospital. Efte aftale med sin værge cyklede han fra sin mors adresse for at
> hæve nogle penge, men siden er han ikke blevet set."

Man kunne få en grim mistanke, men den ville nok være ulovlig at ytre.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Bo Warming

Dato : 18-10-08 00:21

> Desværre ja.

Hvis ikke forbrydelser er begået siden frihed valges, hvorfor så "Desværre"
?

Fra : Michael Weber

Dato : 17-10-08 21:42

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message

> Man kan vel dårligt tale om flugt ! , han forsvandt på udgang
>
> Absurd at lukke en mand ud på udgang der betegnes som farlig. Men eller's
> fint i tråd med resten af idiotien i vores velfærdssamfund.

Thank you, VKO.

Fra : N_B_DK

Dato : 17-10-08 23:00

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in
message news:48f8d513$0$56768$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk

> Man kan vel dårligt tale om flugt ! , han forsvandt på udgang

De folk der lader ham gå på udgang, burde afsone samme straf +50%, de er
tydeligvis mere mentalt udfordret end den dømte er.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Jesper

Dato : 17-10-08 20:53

Mr.Larsen <mrlarsen> wrote:

> [...]
> seksuelt.
> </citat>
>
> Den slags flugter var vi fri for, hvis aflivning var en mulighed.

John Møll hører hjemme på Sikringen i Nykøbing Sj., hvor han burde
sidde. Der er ingen der stikker af derfra. Det er dybt godnat at den
mand får udgangstilladelse.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Mr.Larsen

Dato : 17-10-08 20:57

Jesper forklarede:

> John Møll hører hjemme på Sikringen i Nykøbing Sj., hvor han burde
> sidde. Der er ingen der stikker af derfra. Det er dybt godnat at den
> mand får udgangstilladelse.

Enig, men naiviteten i det offentlige vil ingen ende tage.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Martin Larsen

Dato : 17-10-08 21:05

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> Jesper forklarede:

> Enig, men naiviteten i det offentlige vil ingen ende tage.

Der er mange godheds-arbejdspladser i det monster.
Og nu er der flere.

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 17-10-08 23:03

"Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> wrote in message

> Der er mange godheds-arbejdspladser i det monster.
> Og nu er der flere.

De ansvarlige skulle have en tidsubestemt forvaringsdom.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 18-10-08 10:34

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i meddelelsen
> [...]
[,,,]

Jeg kan forstå at Mr. Larsen mener at vi skal aflive syge
mennesker?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 18-10-08 11:24

Følgende er skrevet af Arne H. Wilstrup:

> Jeg kan forstå at Mr. Larsen mener at vi skal aflive syge mennesker?

Ja, typer som det svin der er nævnt i artiklen, er ikke bedre værd.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...