Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Lån/leje af filmscanner i Århus
Fra : flemming_m@hotmail.c~

Dato : 17-10-08 04:23

Jeg står og mangler en filmscanner til digitalisering af nogle
farvenegativer. Men da jeg ellers er gået over til digital og blot er
(fattig) studerende, vil jeg helst undgå at skulle ud og købe en dyr
scanner.
Derfor er mit spørsmål, om der måske var en venlig person i Århus, som
ville udleje eller låne mig sin filmscanner?
På forhånd tak.
Flemming

Fra : Lars, Århus

Dato : 17-10-08 22:15

flemming_m@hotmail.com wrote:
> [...]
> Derfor er mit spørsmål, om der måske var en venlig person i Århus, som
> ville udleje eller låne mig sin filmscanner?

Hej Flemming

SCSI eller USB?

Hvor i Århus - og hvor mange negativer?

Mvh

Lars, 8210 V

Fra : Lohmann

Dato : 18-10-08 16:19

> Hej Flemming
>
> SCSI eller USB?
>
> Hvor i Århus  - og hvor mange negativer?
>
> Mvh
>
> Lars, 8210 V

Den skal være til USB.

Efter første grov sortring er antallet 65 negativer. Men alt efter,
hvor besværligt det er, vil jeg tro at antallet kan skæres ned til
omkring 20. Det skulle gerne ende med en foto-kalender til min mor, så
der skal i hvert fald være 13 gode...

Mvh
Flemming, 8000 C