Formel1, en farce?
Fra : Klaus G.

Dato : 17-10-08 14:06

Hej.

Så faldt jeg lige over den her nyhed:
http://ekstrabladet.dk/sport/anden_sport/motorsport/formel_et/article1071627.ece

"dentiske motorer og gearkasser en realitet i Formel 1 fra 2010, oplyser
FIA. Det ventes at mange af de nuværende bilfirmaer vil trække sig fra
sporten"

Der går sq for meget begrænsninger i den sport. Frigiv nu bare ALT i stedet
for. Dæk, motor(turbo, størrelse osv), vinger osv. osv. osv..

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Klaus D. Mikkelsen (~

Dato : 17-10-08 07:09

On 17 Okt., 15:05, "Klaus G." <klaus_g...@hotmail.com> wrote:

> Der går sq for meget begrænsninger i den sport. Frigiv nu bare ALT i stedet
> for. Dæk, motor(turbo, størrelse osv), vinger osv. osv. osv..

Det er for sent. F1 er allerede en face....

Hamilton _må_ ikke vinde.

Sidste år tabte han rent teknisk. I år får han lige 25 sekunders
tidsstaf i en duel, til trods for at han lod Kimi komme foran, da han
selv havde være hen over en chikane......

Klaus

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 17-10-08 14:12

On Fri, 17 Oct 2008 15:05:48 +0200, "Klaus G."
<klaus_godt@hotmail.com> wrote:

> [...]
>
>Der går sq for meget begrænsninger i den sport. Frigiv nu bare ALT i stedet
>for. Dæk, motor(turbo, størrelse osv), vinger osv. osv. osv..

Det er meget længe siden at jeg har gidet spilde tid på at se Formel
1.

Hvis jeg skal se motorløb, skal det være rally, eller rallycross.

Der er der nogle chauffører der kan styre bil.

--

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-10-08 17:51

Folmer Rasmussen skriver:

> Der er der nogle chauffører der kan styre bil.

Ja, ind i mellem.....

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Anders Houmark

Dato : 17-10-08 18:47

> Folmer Rasmussen skriver:

> Ja, ind i mellem.....

Og hvis de ikke kan, så er der sgu også underholdning for alle pengene

Hvis I har bare lidt interesse i motorløb, kan Moto gp motorcykelløbene
anbefales.. Der er virkelig nogle fede dueller i nogle af løbene... Man
sidder helt ude på kanten af stolen indtil sidste omgang er kørt

Mvh Anders

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 17-10-08 21:14

Anders Houmark skriver:

> Hvis I har bare lidt interesse i motorløb, kan Moto gp motorcykelløbene
> anbefales.. Der er virkelig nogle fede dueller i nogle af løbene... Man
> sidder helt ude på kanten af stolen indtil sidste omgang er kørt

Alternativt Special Saloon Car
(http://www.specialsalooncar.dk/)

Var sidste år til åbningsløb i DTC på jyllandsringen. Det var da meget
sjovt, men aller fedest blev det da DTC (boooring) var slut og Special
Saloon Cars'ene kom på banen. Fuck mand der blev der kørt bil.......

I 2. sving var der en hårdtpumpet Golf 4 der kom lige lovligt for langt
rundt og måtte ind på midten for at vende. Er du syg man, hvor han
udbremsede de mindre klasser rundt i svingene. Som de andre var ved at
bremse ned, kom han rygende for fuld skrue het op til svignene og så
ellers igennem.

Nå ja og så kan jeg se at en af mine tidligere kollegaer kører bilen med
nummer 106 i år - Mikkel den lille skid

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 17-10-08 22:46

Anders Houmark skrev:
> [...]
> anbefales.. Der er virkelig nogle fede dueller i nogle af løbene... Man
> sidder helt ude på kanten af stolen indtil sidste omgang er kørt

jo det siger du nok, MotoGp _kan_ til tider være aldeles spændende
(Laguna Sega i år feks.) men til tider også inerverende kedeligt når
stoner eller rossi er 6 mio km foran resten af feltet - så her må jeg
henlede opmærksomheden på SuperSport WM (600 ccm motorcykler) Og der har
vi oven i købet en dansker med (Harms) - de går den onden-lyne-mig til
stålet og det ikke kun en gang imellem - det er til _hvert_ løb uha uha
det er spændende

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld