iTunes til CD
Fra : Erling Hansen

Dato : 17-10-08 05:16

Kan det virkelig passe (eller gør jeg noget forkert) at, når jeg har
købt og betalt en melodi i iTunes, kan jeg ikke brænde en CD, der kan
afspilles i min hjemlige CD-spiller? Den jeg får brændt kan kun
afspilles i min MacBook, og den lyder mildt sagt ad H...til, hvis jeg
ikke bruger hovedtelefoner.
mvh
erling

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 17-10-08 06:42

Erling Hansen <preeh-dh@mail.dkspree> wrote:

> [...]
> afspilles i min hjemlige CD-spiller? Den jeg får brændt kan kun
> afspilles i min MacBook, og den lyder mildt sagt ad H...til, hvis jeg

hvor gammel er din hjemlige cd afspiller ? .. for det skal nemlig virke,
såfremt du sætter den til at brænde Audio CD'er .. og ikke data.

/thomas