He he....Hvem brændte solcenter?
Fra : vvv

Dato : 15-10-08 19:46

Tilbage i februar var der slet ingen ende på gisningerne om muhamedanske
bagmænd-

http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/10/15/141537.htm

vv

Fra : Kim2000

Dato : 15-10-08 19:53

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse
> Tilbage i februar var der slet ingen ende på gisningerne om muhamedanske
> bagmænd-
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/10/15/141537.htm

Nu nævner man næsten ikke at sige han er musser.....

Okay, okay, det ved jeg ikke om han er. Men var der ikke en dame der døde i
branden? Så det ikke længere "bare" er forsikringssvindel.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-10-08 19:54

Kim2000 tastede følgende:
> [...]
>
> Okay, okay, det ved jeg ikke om han er. Men var der ikke en dame der døde i
> branden? Så det ikke længere "bare" er forsikringssvindel.

Nej, det var det pizzaria som nogle "gæster" prøvede at
forsikringssvindle med.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 15-10-08 19:57

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> writes:

> Okay, okay, det ved jeg ikke om han er. Men var der ikke en dame der
> døde i branden? Så det ikke længere "bare" er forsikringssvindel.

Tænker du ikke på den påsatte brand i et Pizzaria i Bramming?
--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.

Fra : vvv

Dato : 15-10-08 20:11

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i meddelelsen

> "vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> Nu nævner man næsten ikke at sige han er musser.....

Han så nu ret dansk ud da han efter branden bedyrede at han da ikke havde
nogen fjender, og i øvrigt var "rystet".

> Okay, okay, det ved jeg ikke om han er. Men var der ikke en dame der døde
> i branden? Så det ikke længere "bare" er forsikringssvindel.

Nej, det var vist ikke der.

vv

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 16-10-08 07:14

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
> Nu nævner man næsten ikke at sige han er musser.....
>
> Okay, okay, det ved jeg ikke om han er.

Nej, præcis - og det er han ikke.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 16-10-08 09:00

Christian R. Larsen tastede følgende:
> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Nej, præcis - og det er han ikke.

Og!?

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-10-08 19:53

vvv tastede følgende:
> Tilbage i februar var der slet ingen ende på gisningerne om muhamedanske
> bagmænd-
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/10/15/141537.htm

Det gjorde de 2 indvandre som ejeren hyrede.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-10-08 20:00

vvv formulerede spørgsmålet:
> Tilbage i februar var der slet ingen ende på gisningerne om muhamedanske
> bagmænd-
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/10/15/141537.htm

Lige en lille opfølgning, her er billederne af dem der var hyret til
branden.
http://ekstrabladet.dk/112/article977339.ece

Så dit hehe, var lidt for tidligt.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : vvv

Dato : 15-10-08 20:12

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> vvv formulerede spørgsmålet:

> Lige en lille opfølgning, her er billederne af dem der var hyret til
> [...]

Det er sgu da en gammel nyhed.. Men at manden selv, pæredansk stod bag.
Deraf mit he he

vv

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-10-08 20:15

vvv formulerede onsdag:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Det er sgu da en gammel nyhed.. Men at manden selv, pæredansk stod bag. Deraf
> mit he he

Det ændre ikke ved at det er to "gæster" der har gjort det.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-10-08 20:04

vvv formulerede onsdag:
> Tilbage i februar var der slet ingen ende på gisningerne om muhamedanske
> bagmænd-
>
> http://www.dr.dk/Nyheder/Indland/kriminalitet/2008/10/15/141537.htm

Lige lidt mere.

http://ekstrabladet.dk/112/article1031238.ece

<citat>
De to mænd fik i dag dom ved et lukket retsmøde i Københavns Byret. Den
20-årige Anthonie Nadir William fik et år og 10 måneders fængsel, mens
den 23-årige Abdul Rab Tahir fik et år og fire måneders fængsel
</citat>

Lyder bestemt som nogle af anden etnisk oprindelse, så hehe selv.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : vvv

Dato : 15-10-08 20:13

> [...]
> </citat>
>
> Lyder bestemt som nogle af anden etnisk oprindelse, så hehe selv.

Stadig en gammel nyhed, hvad er det du ikke forstår?

vv

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-10-08 20:15

vvv formulerede spørgsmålet:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Stadig en gammel nyhed, hvad er det du ikke forstår?

Hvad er det du ikke forstår, det er 2 arabere der har påsat branden og
er blevet dømt for det.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : vvv

Dato : 15-10-08 20:38

> vvv formulerede spørgsmålet:

> Hvad er det du ikke forstår, det er 2 arabere der har påsat branden og er
> blevet dømt for det.

Pointen er, at på det tidspunkt det sker, er der ingen ende på
formodningerne om at hele den tyrkiske mafia står bag, hvis det da ikke er
Al-Qaida.
Realiteten er, at selvom det som du ganske rigtigt påpeger, er to araberer
der har sat ild til det, er de kun stik i rend drenge for ejeren, og det
viser sig at være en banal sag om forsikringssvindel.

Derfor mit oprindelige he he.

vv

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-10-08 20:39

vvv frembragte:

> Pointen er, at på det tidspunkt det sker, er der ingen ende på formodningerne
....snip

Det var skam ikke kun formodninger, 2 arabere blev fanget og dømt for
branden, er det godt nok så svært at forstå?

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : vvv

Dato : 15-10-08 20:44

> vvv frembragte:

> ...snip
>
> Det var skam ikke kun formodninger, 2 arabere blev fanget og dømt for
> branden, er det godt nok så svært at forstå?

Det er jo for h... ikke dem jeg taler om, billederne af dem var ude få timer
efter branden, så det kræver ikke den store intilligens at regne ud at det
nok var arabere.

Men alle jeres latterlige gisninger om hvem der stod bag blev som sædvanligt
gjort til skamme. Dine to arabere var bare stik i rend drenge for ejeren...
Men det er jo for banalt til jer der helst ser 3. verdenskrig starte i
morgen.

vv

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-10-08 20:47

vvv formulerede onsdag:
> [...]
> nok var arabere.
>
> Men alle jeres latterlige gisninger om hvem der stod bag blev som sædvanligt

Gisninger!?, det er vist kun i din fantasi de har været, der var tvivl
om grunden til branden, men ikke hvem der gjorde det.

> Dine to arabere var bare stik i rend drenge for ejeren...
> Men det er jo for banalt til jer der helst ser 3. verdenskrig starte i
> morgen.

Om du så står på hovedet, så ændre det ikke ved at det var 2 arabere
der påsatte branden.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : vvv

Dato : 15-10-08 20:56

> vvv formulerede onsdag:
..

> Gisninger!?, det er vist kun i din fantasi de har været,
Nej

>der var tvivl om grunden til branden,
Ja, og der kom gisningerne.

>men ikke hvem der gjorde det.
Nej, det har jeg da heller ikke påstået.

> Om du så står på hovedet, så ændre det ikke ved at det var 2 arabere der
> påsatte branden.

Suk...

vv

Fra : Mr.Larsen

Dato : 15-10-08 21:01

vvv frembragte:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen
> .

> Nej

Jo

> Ja, og der kom gisningerne.

Nej.

> Nej, det har jeg da heller ikke påstået.

Din egen trådstart "He he....Hvem brændte solcenter?"

Til det er svaret 2 arabere.

> Suk...

Ja, suk...

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 22:10

"vvv" <?@?> wrote in message

> Men alle jeres latterlige gisninger om hvem der stod bag blev som
> sædvanligt gjort til skamme.

Nej det gjorde de ikke, det var jo netop indvandrere.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 16:23

"vvv" <?@?> skrev i en meddelelse

> [...]
> der har sat ild til det, er de kun stik i rend drenge for ejeren, og det
> viser sig at være en banal sag om forsikringssvindel.

Alt er muligt og vuigtig er TAQUIA altså muslimmetoden til at lyve sig
ufarlige og passivisere DK

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 15-10-08 20:28

"vvv" skrev i en meddelelse

> Tilbage i februar var der slet ingen ende på gisningerne om >muhamedanske
> bagmænd-

Det er godt at se at de grisefarvede dansker kan holde deres plads i
kriminalstatistikken , det så jo unægtelig ud til på et tidspunkt at de
grisefarvede var ved at tabe terræn.

Godt vi har folk som dig og Marlene , sandheden er jo derude.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : vvv

Dato : 15-10-08 20:40

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> Godt vi har folk som dig og Marlene , sandheden er jo derude.

Det er da længe siden jeg har set noget til hendes evendelige links, hvad er
der mon blevet af hende?
Ikke at jeg savner dem...

vv