Alt om psykofarmaka
Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 10:48

"Medicinsk behandling i psykiatrien er ikke rettet mod årsager, men mod
symptomer. Det betyder , at der ikke findes lægemidler, der kan helbrede
skitzofreni, depression eller angst. Lægemidlerne må aldrig blive en
erstatning for psykosociale tiltag. Medikamenter kan hjælpe patienten til at
indse betydningen af disse tiltag." J Engelstad Snoek og K Engedal
"PSYKIATRI-LÆREBOG" Oslo, 2001

Ingen sindsygdom er blevet gavnet af piller undtagen at en urolig patien
blev rolig nok til at tale med lægen - det er hvad psykiatere kan med piller

SYMPTOMBEHANDLING KUN - kemisk spænderøje, zombisering

Hvordan kan nogen have respekt for læger, der aldrig har fået et privat
sygehus til at give overskud for eget speciale - de kan kun få patiener ved
at indfange dem med lasso

og sjæl er for dem REN RELIGION så de går op i om abortvæv begraves eller
brændes altså pjat

http://nyhedsbreve.politiken.dk/g.php?1400899-4818432-3b6a1080-http%3A%2F%2Fpolitiken.dk%2Findland%2Farticle583112.ece

Når jeg kalder en sag pjat er det fordi praktiske konsekvenser er cirka nul

Min børnehavesag afslørede statens had mod ytringsfrihed og det er ikke
pjat, men Gellerup huspyromani er IKKE PJATSAG for det kan let blive til
mordbrand

At skrive om pjatsasg skyldes ikke for god tid men at perspektiver øjnes og
ingen har kunne se fejl i min strategi og jeg vil gerne lære at se fejl

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-10-08 11:13

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Hvordan kan nogen have respekt for læger, der aldrig har fået et privat
> sygehus til at give overskud for eget speciale - de kan kun få patiener
> ved at indfange dem med lasso

Ingen normalt begavede.
De røde føler stor trykhed ved at blive indfanget som får, og deres foragt
for afvigere er skræmmende.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 13:34

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Ingen normalt begavede.
> De røde føler stor trykhed ved at blive indfanget som får, og deres foragt
> for afvigere er skræmmende.

Mon der i USA er privat psykiatrisk hospital med overskud fordi rige folks
børn skal bo finere end andre sindsyge?

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-10-08 14:17

> "Martin Larsen" <mlarsen@post7.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Mon der i USA er privat psykiatrisk hospital med overskud fordi rige folks
> børn skal bo finere end andre sindsyge?

Det skulle jeg mene. Og det at kunne købe sig bedre hotelfaciliteter kan
sikkert styrke selvværdet og helbrede mange.
De fattige som får psykiske forstyrrelser af misundelse, kan evt slå sig
sammen i sindssygeklubber og holde hånd og føle sig bedre på den måde.

Det meste psykiatri er ren fup - afskaf kostbare titler og lad
tryghedsnarkomanerne stemme med deres markedsfødder.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 14:41

> [...]
>
> Det meste psykiatri er ren fup - afskaf kostbare titler og lad
> tryghedsnarkomanerne stemme med deres markedsfødder.

Men for alle behandlere er der ærbødighed overfor VIDENSKAB

og psykiatri er spdspidsen for ekspertvældet - en garant for at den ny
overklasse har forstand på vore tanker og vor lykke.

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-10-08 15:16

> [...]
>
> og psykiatri er spdspidsen for ekspertvældet - en garant for at den ny
> overklasse har forstand på vore tanker og vor lykke.

Ja, de er øverste instans i treenigheden af psykiatere, psykologer og
pædagoger, hvis domme er inappellable, og kan betyde forskellen på om Jønke
er en fri mand eller ligger fastspændt i en seng på livstid.

Psykologer rager flere og flere arbejdsområder til sig - det mest lukrative
er PTSS posttraumatisk stress syndrome, hvor klientellet hentes tusinder af
km fra DK.

De røde pædagoger elsker muhammedanere som skal have alle former for
specialundervisning i "Kejserens nye Klæder"-teateret hvor pisaundersøgelser
benyttes som festlige programoversigter over alle akterne.

Mvh
Martin