Jønke er ufarlig, helt ufarlig
Fra : Claus Weggerby Jense~

Dato : 15-10-08 09:40

http://ekstrabladet.dk/112/article1070444.ece

<citat>
sagen krævede anklageren Jønke mentalundersøgt, så han kunne indespærres på
ubestemt tid, såfremt Jønke blev dømt farlig. Men efter et fem-uger langt
ophold på den lukkede, retspsykiatriske afdeling Sikringen i Nykøbing
Sjælland vurderede lægerne, at HA-rockeren er ufarlig.
- Jønke har scoret enormt lavt i farlighed. Det er den bedste
mentalundersøgelse, jeg nogensinde har set. Jeg kan blive helt bekymret for,
og jeg kunne score lige så lave tal, siger Jønkes forsvarer i sagen, Michael
Juul Eriksen til ekstrabladet.dk

<citat slut>

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 10:05

"Claus Weggerby Jensen" <claus@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> for, og jeg kunne score lige så lave tal, siger Jønkes forsvarer i sagen,
> Michael Juul Eriksen til ekstrabladet.dk

Der er samme objektivitet i den test og de point som i hvis du og jeg
skændes om Palin eller Ghita Nørby var bedst på et lagen da 20 år

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 10:08

"Claus Weggerby Jensen" <claus@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> afdeling Sikringen i Nykøbing Sjælland vurderede lægerne, at
> HA-rockeren er ufarlig. - Jønke har scoret enormt lavt i farlighed.

Jeg har hele tiden sagt det er justitsmord, det er en skændsel at man
skal mentalundersøges for at forsvare sig selv.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Kim2000

Dato : 15-10-08 10:19

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> "Claus Weggerby Jensen" <claus@hotmail.com> wrote in message

> Jeg har hele tiden sagt det er justitsmord, det er en skændsel at man skal
> mentalundersøges for at forsvare sig selv.

Når man er dømt for 2 mord og rodet ind i en anklage om mordforsøg, så er
det fan.... på tide man undersøger manden.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 10:33

"Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Når man er dømt for 2 mord og rodet ind i en anklage om mordforsøg,
> så er det fan.... på tide man undersøger manden.

At stikke en i benet er ikke forsøg på mord, men grov vold, det ændrer
bare ikke på det sygelige faktum at ham der overfaldt dem, for længst er
løsladt.

Fra : Kim2000

Dato : 15-10-08 10:35

> [...]
>

> At stikke en i benet er ikke forsøg på mord, men grov vold, det ændrer
> bare ikke på det sygelige faktum at ham der overfaldt dem, for længst er

Der var som du sikkert husker stor forskel på de to udlægninger af sagen.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 16:59

> Der var som du sikkert husker stor forskel på de to udlægninger af
> sagen.

Ja men ikke destro mindre aflyttede politiet jo Jønkes tlf, og der hører
de ham sige de bliver overfaldet...

Fra : Kim2000

Dato : 15-10-08 19:27

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message
>

> Ja men ikke destro mindre aflyttede politiet jo Jønkes tlf, og der hører
> de ham sige de bliver overfaldet...

Ja, det siger hans advokat jo, men så har han jo intet at frygte, det er
bare at vente på retten. Det er nu alligevel sjovt nok at det er altid er de
samme der hele tiden rodes ind i vold og mord. Det er nu underligt nok.

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 22:16

> [...]
> er bare at vente på retten. Det er nu alligevel sjovt nok at det er
> altid er de samme der hele tiden rodes ind i vold og mord. Det er nu

Nej faktisk ikke, der er prestige i at dræbe Jønke, det gør ham til et
mål.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 04:22

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> wrote in message

> Nej faktisk ikke, der er prestige i at dræbe Jønke, det gør ham til et
> mål.

JJeldigvis tror jeg ikke du har ret - idag

Der var prestige i at dræbe Jønke da han var kendt som en kold morder og
leder

Men nu er han en folkelig dansker og sej. En oprører mod myndighederne. En
Robin Hood. En overskudsdansker med højt selvværd.

Fra : @

Dato : 15-10-08 19:26

On Wed, 15 Oct 2008 11:35:08 +0200, "Kim2000" <kim2000@surfer.dk>
wrote:

>"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse

>Der var som du sikkert husker stor forskel på de to udlægninger af sagen.

men desværre for anklager og politi var en tændt telefon bevis for at
Jønke blot forsvarede sig mod en knivbevæbnet angriber

hvorfor ikke samle interessen om angriberen - som alt andet lige da må
anses for langt farligere end den angrebne

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 22:17

"@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message

> hvorfor ikke samle interessen om angriberen - som alt andet lige da må
> anses for langt farligere end den angrebne

Han har sikkert haft en hård barndom, og en flue traumatiserede ham
sikkert en dag i 98, og det gør nu at manden er helt uden skyld.

Fra : Sluppermand

Dato : 16-10-08 00:30

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "@ " < 1.'@invalid.net> wrote in message

> Han har sikkert haft en hård barndom, og en flue traumatiserede ham
> sikkert en dag i 98, og det gør nu at manden er helt uden skyld.

På samme måde som Klynke muligt har haft en hård barndom og en flue sikkert
traumatiserede ham, da han skød Makrellen og senere medvirkede til grov
vold, som kostede en ung mand livet. Her må den omtalte flue selvfølgelig
tages i betragtning. Det kunne jo være den _samme_ flue, der så efterhånden
står til en større straf end end en fluesmækker. . .. .

Hvad har Klynke egentlig gjort de sidste 15 år, ud over at klynke, klynke,
klynke, klynke, klynke., politiet er efter mig, domstolene er efter mig,
samfundet er efter mig, klynke, klynke, klynke, det er ikke mig, det er de
andre . . . Ikke en skid.

Tænk at der findes mennesker der fortsat virkelig æder hans klynk, klynk,
klynk, klynk. De mennesker der desværre æder Klynkes klynk, tror de virkelig
på at han fortæller sandheden?

Tror de virkelig at Klynke har en interesse i at fortælle sandheden?

Hold da helt mundkæft, ja så se blot hans mundævl i TV2 fra 151008.
Man må da klappe sig på lårene af grin. . . . Tænk at han overfor, hvad der
vel må betegnes for en erfaren journalist?, kan slippe afsted med det han
faktisk gør. . . . På de for ham pinlige områder er han ikke opdateret, på
de for ham ikke pinlige områder er han fuldt opdateret. Selv om de forsøgte
at klippe det fra, så ville Klynke jo gerne give hånd, fremstå som den pæne
mand der blot ville have lov til at køre motorcykel," Hells Angels er jo en
motorcykelklub", og har jo ikke noget som helst at gøre med narkohandel og
territorier.
Klynke har endnu en gang formået at få fremført sin klynk på landsdækkende
tv uden egentlig væsentlig modstand. Kors, hvor er det ringe journalistik,
men selvfølgelig en fordel for de indskrænkede personager der hylder Klynke
og hans forvrængede livsstil og TV2 kunne opretholde sine seertal, men hvor
var det dog ringe. . . .

Tak for kaffe.

mvh
Kent.

Fra : David Konrad

Dato : 16-10-08 00:51

Sluppermand wrote:

(...)
> [...]
> personager der hylder Klynke og hans forvrængede livsstil og TV2
> kunne opretholde sine seertal, men hvor var det dog ringe. . . .

Tja - det er korrekt han er morder, har du læst nogle af hans bøger?? De er
decideret dårlige. Jeg ved heller ikke hvordan du oplever det, ude i dit
lokalsamfund. Men jeg forstår godt folk der melder sig ind i AK81, og jeg er
på deres side. Jeg er på HA's side ift indvandrerbanderne. Og der vil med
100% sikkerhed ske "korrektioner" nu Jønke er løsladt.

Fra : Sluppermand

Dato : 18-10-08 23:49

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> jeg er på deres side. Jeg er på HA's side ift indvandrerbanderne. Og der
> vil med 100% sikkerhed ske "korrektioner" nu Jønke er løsladt.

Ja, jeg har læst hans bøger og giver dig ganske ret; de er dårlige ud over
alle grænser, men desværre taler hans skriverier til mindrebemidlede
elementer i samfundet. Jeg har dog også læst andet mere relevant stof
omkring HA. Modsat dig har jeg ingen forståelse for de personer der melder
sig ind i AK81 og jeg er absolut ikke på deres side. Du er altså på HA´s
side i forhold til indvandrerbander. Set i forhold til hvad? Du ser hellere
HA dominerer narkomarkedet i DK end indvandrere? Du ser hellere HA dominerer
afpresningsmarkedet omkring restaurantmiljøet end indvandrerbander? Et valg
mellem pest eller kolera?

Mvh
Kent.

Fra : Jan Bennetsen

Dato : 18-10-08 23:59

Frigiv dog alle kemikalier så har de intet at handle med :) Jeg har aldrig
hørt at lov om euforiserende stoffer har medført at spredningen af de i
loven omtalte stoffer er blevet begrænset ?! Så derfor tjener denne lov kun
et formål: at øge bevilliger til den del af politiet der beskæftiger sig med
dens opretholdelse. Jeg kan få fat i alt den heroin, speed, LSD, Ectasy mv.
som jeg har lyst til. Men fordi de er ulovlige tjener en masse kriminelle på
det salg. Lad dog staten tjene momskroner på salget istedet! Selvfølgelig
skal man være fyldt 18 før man kan købe det. Jovist folk bliver psykotiske
mv. af de stoffer. Men det gør de også idag som loven er. Derudover fører
det lovlige stof alkohol til mere personfarlig kriminalitet end nogen
stoffer gør!

Ophæv loven så kan politiet koncentrere kræfterne omkring afpresning og
personfarlig kriminalitet og vi kan dæmme op for disse bander (Rockere og 2.
gen.indvandrerbander)

Fjern bandernes eksistensgrundlag og de forsvinder.....

Dernæst kan man passende oprette en offentlig hjemmeside hvor alle der er
dømt for personfarlig kriminalitet står
opført med billede (der løbende opdateres), navn, adresse, domsudskrift og
så skal dette ALDRIG slettes. Se det kan få nogen til at overveje en
kriminel bandekarierre...det kan frihedsstraf aldrig!

Fra : David Konrad

Dato : 19-10-08 00:20

Jan Bennetsen wrote:
> [...]
> af de stoffer. Men det gør de også idag som loven er. Derudover fører
> det lovlige stof alkohol til mere personfarlig kriminalitet end nogen

Rystende naivt. Ingen stoffer bør være lovlige, og staten skal da bestemt
ikke tjene på at gøre folk til narkomaner. Folk der mener den slags, fatter
ikke hvor alvorligt det er. Men man kan da i det mindste holde det nede,
også uden at bruge 400 mio på at bekæmpe f.eks Christania. Det eneste det
har medført, er et marked for skruppelløse indvandrerbander der uden blusel
sælger amfetamin til 13-årige piger.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-08 02:31

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> eneste det har medført, er et marked for skruppelløse indvandrerbander der
> uden blusel sælger amfetamin til 13-årige piger.

Narkoens mafiøse netværk

Mad og ting sælges så ofte i butikker, så vi tror det fri marked er stærkt
i "det kapitalistiske Vesten"

Men netværk af pushere ordner salget af dyrere varer end korn og cykler,og
USA kræver forbud så enorme delinger af fortjeneste opstår mellem betjent og
pusher. Jo effektivere forbud, jo højere priser dvs højere indtægter for
alle.

Ulykken i dette sammenlignet med privatisering, er enorm og spænder til,

at smertepatienter, oldinge, deprimerede, der burde have lov at slippe ud
af livet, hindres i det,hvis ikke de går ind på narkomarkedet og køber sig
overdosis.

Hollandsk løsning hindres af, at det vil mindske narkosalg.(to autoriserede
læger skal godkende at dødsønske er seriøst ved to samtaler med måneds
mellemrum)

Frihedsparadis er billigt, men kan ikke opstå her - måske i Kina og Japan,
men yakuza gør narkomani til et ultra lille projekt i Japan, helt som at
pædofili er ultralille, fordi det ikke rigtig gøres forbuden frugt smager
bedst.

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-10-08 00:28

"Jan Bennetsen" <janbennetsen@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> så skal dette ALDRIG slettes. Se det kan få nogen til at overveje en
> kriminel bandekarierre...det kan frihedsstraf aldrig!

Lad folk købe hvad de lyster på apoteket, men lad forbruget registrere så
man kan se om nogle har overforbrug.

Mvh
Martin

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-08 02:30

> "Jan Bennetsen" <janbennetsen@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Lad folk købe hvad de lyster på apoteket, men lad forbruget registrere så
> man kan se om nogle har overforbrug.

Fine forslag om aktiv dødshjælp
Man skal være sin egen ulykkes smed, MEN husk at siden 1945 gælder at USA
ejer verden og de vil ikke gøre deres 1 mio narkobetjente arbejdsløse så de
vil aldrig tillade legalisering

Også mine dødshjælp forslag er absurde, for behandlerne ejer og og vil ikke
miste arbejde

Fra : David Konrad

Dato : 19-10-08 00:15

Sluppermand wrote:

> Ja, jeg har læst hans bøger og giver dig ganske ret; de er dårlige ud
> over alle grænser,

Sådan på 6-7 klasse niveau.

> men desværre taler hans skriverier til
> mindrebemidlede elementer i samfundet.

Nu er der altså mange dårlige bøger i omløb, der uden at være gode på et
litterært plan appellerer til forskellige grupper af samfundet,
mindrebemidlede eller ej. Har du nogen sinde læst noget af Hanne Vibeke
Holst, f.eks? Det er jo også på et skrivemæssigt plan, og intellektuelt,
næsten fornærmende ringe, og hun har meninger som matcher Jønkes bøger udi
virkelighedsfjernhed. Alligevel taler hun til et helt segment af læsere.

> [...]
> for de personer der melder sig ind i AK81 og jeg er absolut ikke på
> deres side. Du er altså på HA´s side i forhold til indvandrerbander.

At nok er nok. Der må statueres eksempler.

> Du ser hellere HA dominerer narkomarkedet i
> DK end indvandrere? Du ser hellere HA dominerer afpresningsmarkedet
> omkring restaurantmiljøet end indvandrerbander? Et valg mellem pest
> eller kolera?

Næh, mellem kontrollabel kriminalitet der kun går ud over dem, der
involverer sig, ift ukontrollabel ekspansiv samfundsskadelig kriminalitet.
Der er sgu ingen HA'er der nogen sinde har sat en pistol for panden på mig,
men prøv du at gå rundt nede i Albertslundcentret mellem kl 02-04 et par
dage i træk. Politiet har endda ofte brugt HA'ere som meddelere, eller
snarere "spottere", f.eks hvis man gerne vil fange en jaget
voldtægtsforbryder eller voldsmand, kan de da spotte det ud, og til gengæld
ser politiet igennem fingre med visse ting og sager. Der er f.eks ingen, der
nogen sinde har tvunget nogle til at købe euforiserende stoffer - og HA og
dem de har solgt igennem, har da haft kodeks om ikke at sælge til børn. Der
er heller ikke mig bekendt nogen HA'er der nogen sinde har stukket en ukendt
fremmed ned, for sjov skyld, i en fodgængerovergang.

Fra : Sluppermand

Dato : 19-10-08 01:05

> Sådan på 6-7 klasse niveau.

Hans bøger er da dårlige på alle niveauer?

> [...]
> virkelighedsfjernhed. Alligevel taler hun til et helt segment af læsere.

Ja, jeg har også læst Fr. Holst og har lidt svært ved at se din sammenhæng
mellem hendes bøger og Klynkes.

> At nok er nok. Der må statueres eksempler.

Nå ja, og den kriminelle bande du sympatiserer med er så dem der har
fortrinsret. Ja, det er jo soleklart. Der er de hvide røvhuller og deres
kriminalitet og de brune røvhuller og deres kriminalitet; du kan altså bedst
lide de hvide røvhullers kriminalitet.

> [...]
> har stukket en ukendt fremmed ned, for sjov skyld, i en fodgængerovergang.

Du er da helt og aldeles til grin i den ovenstående argumentation. Der
findes HA der har sat pistolen for panden af uskyldige mennesker, der
findes HA der har solgt euforiserende stoffer til børn. "Kodeks om ikke at
sælge til børn". Du lever fanden hakkeme godt nok på en fjern galakse. Hvor
får du den slags fra? Penge er penge og så er det ligegyldigt hvor de kommer
fra, bare de kommer. "Kodeks om ikke at sælge til børn", tror du virkelig på
det lort Klynke skriver i hans bøger om HA moralkodeks? Kontrollabel
kriminalitet; tror du at fordi man ved lidt om hvad HA foretager sig, at der
er tale om kontrollabel kriminalitet, hvis ja, så er du godt nok naiv. Hvad
er dit modargument: "Der er sgu´ ingen HA der nogen sinde har sat en pistol
for panden på mig".

Der findes HA der har banket og stukket ukendte, uskyldige ned. Hvis du
virkelig tror på dine egne udtalelser, så er du sgu´ godt endnu mere naiv
end man har lov at være. Jeg har stor lyst til at dokumentere at du
overhovedet ikke har ret, men så vil jeg overskride min tavshedspligt så det
holder jeg mig langt fra, men omvendt vil det ikke kræve den helt store
indsats fra din side at se at du tager fejl.

"Kontrollabel kriminalitet, kodeks om ikke at sælge til børn", det fortjener
så sandelig en gentagelse.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-08 04:17

"Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

Jønke siger at HA har en ledelsesstruktur så ingen er uundværdlig så hans
ferie betyder intet

Det kan ikke vurderes af os der ikke er målgruppen og kommmende AK81

> [...]
> kriminalitet og de brune røvhuller og deres kriminalitet; du kan altså
> bedst lide de hvide røvhullers kriminalitet.

Politi bør sikre at mest muligt af markedet bliver på danske hænder -
hvorfor arbejder de stik modsat?

Fra : Martin Larsen

Dato : 19-10-08 11:08

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Politi bør sikre at mest muligt af markedet bliver på danske hænder -
> hvorfor arbejder de stik modsat?

God pointe.
En stor del af perkernes indtægter går sikkert til terror.
Pengene hviler bedst i danskernes lommer.

Mvh
Martin

Fra : David Konrad

Dato : 19-10-08 04:24

Sluppermand wrote:

(...)

> Ja, jeg har også læst Fr. Holst

Hvem er det? Kontrolspørgsmål - hvem dør i bind 2 af hendes
politikertrilogi? Besvar.

>og har lidt svært ved at se din
> sammenhæng mellem hendes bøger og Klynkes.

Det kan skyldes tre ting

1) at du per se er imod Jønke
2) ikke læser særlig mange bøger
3) at du ikke har forstand på litteratur

Når noget er på 7 kl niveau, er jeg sådan set ligeglad med om det vinder en
pris, eller bliver filmatiseret. Det er stadig 7 kl. niveau. En film som
Armageddon blev da heller ikke et mesterværk fordi det vandt priser - men
det synes du så åbenbart.

> [...]
> deres kriminalitet og de brune røvhuller og deres kriminalitet; du
> kan altså bedst lide de hvide røvhullers kriminalitet.

Du fatter intet.

> [...]
> findes HA der har solgt euforiserende stoffer til børn. "Kodeks om
> ikke at sælge til børn". Du lever fanden hakkeme godt nok på en fjern

Virkeligheden.

>Penge er penge og så er det
> ligegyldigt hvor de kommer fra, bare de kommer.

Muligvis ift dig. Du taler faktisk lidt perkeragtigt. Penge er penge, og de
kommer ALTID - men derfor behøver man jo ikke køre rundt på en scooter og
sælge stoffer til skolebørn, eller presse det ind i skolegården.

>"Kodeks om ikke at
> sælge til børn", tror du virkelig på det lort Klynke skriver i hans
> bøger om HA moralkodeks?

Jeg har ikke udgangspunkt i hans bøger, som sagt.

> [...]
> kriminalitet, hvis ja, så er du godt nok naiv. Hvad er dit
> modargument: "Der er sgu´ ingen HA der nogen sinde har sat en pistol

Mit modargument er, at du intet aner om det du taler om, og at du skal lukke
kaje.

Fra : Sluppermand

Dato : 19-10-08 22:45

> Sluppermand wrote:
>
> (...)

> Hvem er det? Kontrolspørgsmål - hvem dør i bind 2 af hendes
> politikertrilogi? Besvar.

Hold da kæft, det kan jeg da ikke huske, hvilken forskel gør det? Vil det
være dit argument for, at jeg ikke har læst de bøger jeg ejer?

> Det kan skyldes tre ting
>
> 1) at du per se er imod Jønke
> 2) ikke læser særlig mange bøger
> 3) at du ikke har forstand på litteratur

1) ja.
2) mener du.
3) mener du.

> [...]
> en pris, eller bliver filmatiseret. Det er stadig 7 kl. niveau. En film
> som Armageddon blev da heller ikke et mesterværk fordi det vandt priser -

jeg fatter en hel del og omkring dette emne, nok en hel del mere end du.

> Virkeligheden.
Virkeligheden? Hvis du mener hvad du skrev, kender du absolut intet til
virkeligheden, men lever i en drømmeverden.

> Muligvis ift dig. Du taler faktisk lidt perkeragtigt. Penge er penge, og
> de kommer ALTID - men derfor behøver man jo ikke køre rundt på en scooter
> og sælge stoffer til skolebørn, eller presse det ind i skolegården.

Nej, man behøver ikke, men hvis du bare havde tilnærmelsesvis lidt indblik
i, hvad dine forbilleder, HA, foretager sig, ville du ikke skrive som du
gør.

> Jeg har ikke udgangspunkt i hans bøger, som sagt.

Og du har intet som helst kendskab til virkeligheden; hvor kommer alt det
gylle så fra?

> Mit modargument er, at du intet aner om det du taler om, og at du skal
> lukke kaje.

Ja, men det er ikke godt nok. Nu har jeg haft med både BA, HA og Bullshit at
gøre siden de glade dag i 80érne og tør godt sige at mit kendskab til disse
kriminelle grupperinger nok er _lidt_ bedre end dit. Måske burde du lukke
kaje, for du har tydeligvis intet kendskab til det du udtaler dig om.
Sørgeligt, men en kendsgerning.

Mvh
Kent.

Fra : David Konrad

Dato : 20-10-08 20:09

Sluppermand wrote:

(...)

> Nej, man behøver ikke, men hvis du bare havde tilnærmelsesvis lidt
> indblik i, hvad dine forbilleder, HA, foretager sig, ville du ikke
> skrive som du gør.

Det er IKKE mine forbilleder, men som jeg skriver : Af to onder foretrækker
jeg så langt HA. Længere er den ikke.

> Og du har intet som helst kendskab til virkeligheden; hvor kommer alt
> det gylle så fra?

Virkeligheden.

> [...]
> dit. Måske burde du lukke kaje, for du har tydeligvis intet kendskab
> til det du udtaler dig om. Sørgeligt, men en kendsgerning.

Det kan dårligt være en kendsgerning, når du ikke "kan" eksemplificere det,
f.eks pga en påstået "tavshedspligt".. Jeg har argumenteret for mit
synspunkt, som du så tillægger en slags fascination eller heltedyrkelse.
Intet kunne være mere forkert - jeg siger det blot som det er.

Fra : David Konrad

Dato : 19-10-08 04:43

Sluppermand wrote:
(..)
> Du er da helt og aldeles til grin i den ovenstående argumentation. Der
> findes HA der har sat pistolen for panden af uskyldige mennesker,

Eksempel?

> [...]

> ligegyldigt hvor de kommer fra, bare de kommer. "Kodeks om ikke at
> sælge til børn", tror du virkelig på det lort Klynke skriver i hans

Nej.

> [...]
> for panden på mig".
> Der findes HA der har banket og stukket ukendte, uskyldige ned.

Eksempler? Eller blot eksempel?

> [...]
> min tavshedspligt så det holder jeg mig langt fra, men omvendt vil
> det ikke kræve den helt store indsats fra din side at se at du tager

Hold da kæft du er en fej satan. Du skriver under anonymitet, men hævder at
besidde viden der kunne forandre hele grundlaget for diskussionen, hvis du
ville "bryde din tavhedspligt". Hallo - tror du læserne i dette forum er
dumme, på et sådan plan???

> "Kontrollabel kriminalitet, kodeks om ikke at sælge til børn", det
> fortjener så sandelig en gentagelse.

Et faktum. Jeg hører gerne eksempler på det modsatte.

Fra : Sluppermand

Dato : 19-10-08 22:59

> Sluppermand wrote:
> (..)
>
> Eksempel?

Du kan jo blot tænke tilbage på de eksempler der har været på bla.
afpresning i aviserne gennem tiderne.

> Eksempel?

Du kan jo bare forholde dig til den kendsgerning at der bliver solgt narko
til børn og selv regne lidt på, hvordan narkomarkedet er fordelt.

> Virkeligheden.

Måske i din virkelighed.

> Nej.

> Eksempler? Eller blot eksempel?

I midten af 90érne kom et HA medlem ind på et diskotek i København. Han
mente at der var én der havde taget den stol i baren hans skulle sidde på,
hvorefter han ganske umotiveret slog pågældende flere gange i ansigtet med
knytnæve.

I slutningen af 90érne kom tre HA medlemmer ind på et spillested og følte
sig provokeret af nogle unge mennesker i baren, én af disse blev slået
adskillige gange i ansigtet og sparket på kroppen, ganske umotiveret.

Jeg har bevist kun valgt to episoder der er foregået for længe siden, som
jeg selv deltog i, men jeg kan rigtigt mange flere som jeg har deltaget i,
også fra nyere tid.

> [...]
> du ville "bryde din tavhedspligt". Hallo - tror du læserne i dette forum

Jeg er ikke spor fej, overhovedet ikke, der er flere herinde der ved at jeg
er ansat i politiet, har været der i knap 25 år og derfor er det begrænset,
hvad jeg vil lukke ud, selv når du kræver "dokumentation". Det ændrer ikke
ved, at jeg har en viden om bla. HA miljøet som du _aldrig_ kommer i
besiddelse af, sådan er det og det kan dine litteraturprøver ikke ændre en
tøddel ved, indse det dog.

> Et faktum. Jeg hører gerne eksempler på det modsatte.

Det gør du sikkert, det ændrer ikke ved at du tager grueligt fejl.

Mvh
Kent.

Fra : David Konrad

Dato : 20-10-08 20:25

Sluppermand wrote:
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Du kan jo blot tænke tilbage på de eksempler der har været på bla.
> afpresning i aviserne gennem tiderne.

Afpresning af folk i miljøet.

> Du kan jo bare forholde dig til den kendsgerning at der bliver solgt
> narko til børn og selv regne lidt på, hvordan narkomarkedet er
> fordelt.

Hvem sælger narko til børn? Nåja, det er jo indvandrerknægtene.

> Måske i din virkelighed.

Næh, den objektivt konstaterbare.

> [...]
> følte sig provokeret af nogle unge mennesker i baren, én af disse
> blev slået adskillige gange i ansigtet og sparket på kroppen, ganske

"Ganske umotiveret"? Det er jo sådan, at fulde mennesker har en tendens til
at spille op til HA'ere, og hvis man bliver provokeret, giver man jo igen.
Jeg nægter at tro på, for det har jeg aldrig oplevet, at det er sket uden
forlæg. Det er det samme med kendte boksere - de bliver også evig og altid
provokeret når de går i byen, fordi folk gerne vil være seje.

Det "slemmeste" jeg har oplevet, var en kammerat der sad i en bar, hvor der
var nogle HA'ere, og så var der en pige overfor, der sad og blinkede til ham
osv. Han bestilte så en drink til pigen. Det viste sig så, at hun faktisk
var sammen med én af disse HA'ere, og rockeren gik så over og spurgte, hvad
min kammerat havde gang i. "Hun lagde selv op til det", svarede han - "pas
bedre på din pige", og så fik han en flad så han røg 4 meter bagud i
lokalet. Men her var det jo pigen, kan man sige, der havde startet det hele,
og sikkert sad og nød hele scenariet.

Men at en HA'er skulle slå nogen tilfældigt, provokere til slagsmål imod
fremmede uden grund, eller stikke nogen ned på gaden for sjov? Aldrig.
Muligvis er der prospekts der har gjort det, men sgu ikke et fuldgyldig
medlem - de er for det første ikke dumme, for det andet er det jo som at
trække fluer til en lort. Der går 117 sekunder, og så vil de sidde i
spjældet, sigtet for vold - og hvem er da interesseret i det?

> [...]
> miljøet som du _aldrig_ kommer i besiddelse af, sådan er det og det
> kan dine litteraturprøver ikke ændre en tøddel ved, indse det dog.

LOL. Well, jeg har det sådan med politiet, at jeg hader dem, og at der sådan
set ikke er forskel på politiet og rockere - mange betjente kunne lige så
godt være blevet rockere, altså dem mere kedelige slags. Jeg er blevet
banket og smadret af politi, og truet med at blive kørt ud bag Hedemarken
for at blive slået ihjel, og jeg har oplevet betjente vidne falsk i en
retssag. Hvis jeg har sagt, at det kun er rygmærket der er forskellen på
dem og rockerne, så får jeg da bare knaldet hovedet ned i køleren én gang
mere. Og jeg har oplevet at de forsøgte at presse mig til at underskrive
tilståelse på ting jeg ikke har gjort. Og så har jeg oplevet grov chikane,
med 2 betjente foran mig, og 3 bag mig, der skubbede til mig og slog mig i
baghovedet, og spurgte 10 gange "hvor arbejder du" osv, og til sidst spurgte
jeg : Hvad hedder dine børn? Hwa, skal do mæ' på stationen du, jeg ville
bare være venlig. Eller dengang jeg blev lagt i håndjern UDEN at have gjort
noget, efter 7 betjente havde ligget over mig, blev kastet med hovedet først
ind i et salatfad, og jeg så udbrød : Hvor er i store, der skal 7 betjente
til at klare en lystfisker på fisketur, og så vendte chauff'øren sig bare
om, og sagde : Nej, 8 - og smilede drakonisk.

Fra : Sluppermand

Dato : 22-10-08 00:12

> [...]
> er i store, der skal 7 betjente til at klare en lystfisker på fisketur, og
> så vendte chauff'øren sig bare om, og sagde : Nej, 8 - og smilede

LOL, så kom den igen, igen, igen. Det var egentligt bare det jeg ventede på,
din ofte gentagne historie om Hedemarken og dine andre udokumenterede
oplevelser med politiet. Hvornår var det jeg læste om dem første gang?
_Hver_ gang nogen over en periode er uenig med dig omkring politiets gøren
og laden, så kommer disse historier op. Hvor længe siden er det, du første
gang ævlede om Hedemarken? Din objektivitet omkring politiets arbejde og
efterretninger vil nok på grund af dit _had_ være meget lille, så det vil
være formålsløst at at fortsætte en diskussion om HA contra
indvandrerbander, nu hvor Hedemarken m.m. igen er dukket op.
Du _hader_ altså politiet og har tilsyneladende, trods din benægtelse,
alligevel fundet dine små forbilleder. . . . . .Fint nok, sådan er vi så
forskellige. . . .

Mvh
Kent.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-10-08 07:06

"Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> wrote in message

> LOL, så kom den igen, igen, igen. Det var egentligt bare det jeg
> ventede på, din ofte gentagne historie om Hedemarken og dine andre
> udokumenterede oplevelser med politiet.

Hvad dokumenterer du da ? jeg har også flere mærkelige oplevelser med
politiet der efterlader der indtryk at de er korrupte.

Fra : Sluppermand

Dato : 22-10-08 22:04

> "Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> wrote in message

> Hvad dokumenterer du da ? jeg har også flere mærkelige oplevelser med
> politiet der efterlader der indtryk at de er korrupte.

Med hensyn til Hr. Konrad´s Hedemarkshistorie dokumenterer jeg intet,
konstaterer blot at jeg nu igen igen, skal læse om hans udokumenterede had
til politiet, sådan er det. Med hensyn til dine oplevelser af politi der
efterlader indtryk af korruption, ja, der trækker jeg blot på skuldrene.

Mvh
Kent.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 23-10-08 06:23

On Wed, 22 Oct 2008 23:03:36 +0200, "Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk>
wrote:

>skal læse om hans udokumenterede had til politiet..................

Hvordan kan et had være dokumenteret/udokumenteret...????

Fra : David Konrad

Dato : 23-10-08 07:54

S. A. Thomsen wrote:

> Hvordan kan et had være dokumenteret/udokumenteret...????

Netop. Sluppermands had til rockere? Eksempelvis udokumenterede
forestillinger om hvad retten vil finde, i Jønke-sagen? Er det virkelig så
grelt, at det er afgjort på forhånd?

Fra : David Konrad

Dato : 22-10-08 22:30

Sluppermand wrote:

> [...]
> ventede på, din ofte gentagne historie om Hedemarken og dine andre
> udokumenterede oplevelser med politiet. Hvornår var det jeg læste om

Jeg anede faktisk ikke jeg nogen sinde har skrevet om det før? Jeg kunne da
også komme på (et par) eksempler, hvor jeg er blevet behandlet godt, af få
enkelte flinke politifolk. Tror alle der har haft med politiet at gøre, har
oplevet begge dele. Men i mit tilfælde er overvægten sådan 95%-5%, eller
værre.

> [...]
> tilsyneladende, trods din benægtelse,
> alligevel fundet dine små forbilleder. . . . . .Fint nok, sådan er vi

Man er ikke født til at hade politiet. Det der har gjort mig godt og
grundigt træt af politiet, er de urimeligheder, og den forfølgelse og det
magtmisbrug, POLITIET har udsat MIG for! Man kan dårligt elske politiet, når
man får banket hovedet ned i en kølerhjelm så blodet flyder, eller de vidner
falsk i retten, eller de kører langsomt forbi dig, hvergang de ser dig på
gaden. Det har været politiets valg, at jeg skulle foragte dem og deres
arbejdsmetoder.

Men det er ikke det samme som at jeg per definition hader alle betjente osv.
Faktisk, og det må jeg jo (så) også have skrevet før, og det har jeg da tit
forklaret ift venner mm, at jeg da et eller andet sted ikke synes det er
mærkeligt, hvis man efter en 10-20 år på stenbroen, hvor man ikke ser andet
end narkomaner, fulderikker, voldsmænd, tyveknægte osv, udvikler en særlig
"opfattelse" af andre mennesker, og måske engang imellem kan blive lige
lovlig træt af f.eks sådan en hidsigprop som mig. Det er såre menneskeligt.
Men det gør godt nok ikke min generelle opfattelse anderledes. Så må de tage
et arbejde som landbetjent i Gudhjem, hvis ikke de kan klare presset, og
deres mishag og frustrationer over arbejdet skal gå udover fredelige
mennesker, som faktisk ikke har gjort noget ulovligt (eller særlig
ulovligt).

mvh
david

Fra : Sluppermand

Dato : 22-10-08 23:25

> [...]

> få enkelte flinke politifolk. Tror alle der har haft med politiet at gøre,
> har oplevet begge dele. Men i mit tilfælde er overvægten sådan 95%-5%,

Jo, du har skrevet om den før.

> [...]
> dig på gaden. Det har været politiets valg, at jeg skulle foragte dem og

Du mener dig så uretfærdigt behandlet. Der ud over er der intet forgjort i,
at politiet kører langsomt forbi folk, det er for fanden deres job! Det har
været dit valg at du skulle foragte politiet og deres arbejdsmetoder.

/Kent.

Fra : David Konrad

Dato : 23-10-08 08:05

Sluppermand wrote:
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Jo, du har skrevet om den før.

Link? Ellers mistænker jeg dig for at have brudt din hæderkronede
tavshedspligt.

> Du mener dig så uretfærdigt behandlet. Der ud over er der intet
> forgjort i, at politiet kører langsomt forbi folk, det er for fanden
> deres job!

Du fokuserer på det sidste postulerede, og eneste ikkeskadelige? Der er et
begreb, ift når man laver landkort, leksika osv, hvor man lægger falske
oplysninger ud. På den måde kan man se, om konkurrenten har stjålet fra ens
materiale. Desværre kan jeg ikke huske betegnelsen for begrebet. <hedemarken
group:dk.politik author:Konrad> jeg har nævnt det 1 gang før, i en helt
anden diskussion

>Det har været dit valg at du skulle foragte politiet og
> deres arbejdsmetoder.

Næh, det har været politiets valg alene.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 16-10-08 08:23

On Thu, 16 Oct 2008 01:29:40 +0200, "Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk>
wrote:

> [...]
>på at han fortæller sandheden?
>
>Tror de virkelig at Klynke har en interesse i at fortælle sandheden?

At Jønke er en klynkende vatpik der lyver, giver da ikke andre ret til
at stikke ham ned...

Fra : Sluppermand

Dato : 18-10-08 23:48

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> At Jønke er en klynkende vatpik der lyver, giver da ikke andre ret til
> at stikke ham ned...

Næh, men det giver da heller ikke ´Klynke ret til at gå ud over lovligt
nødværge.

Mvh
Kent.

Fra : David Konrad

Dato : 19-10-08 00:15

Sluppermand wrote:
> "S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen

> Næh, men det giver da heller ikke ´Klynke ret til at gå ud over
> lovligt nødværge.

Og hvem siger det var det? Han blev livsfarligt såret selv.

Fra : Sluppermand

Dato : 19-10-08 01:07

> Og hvem siger det var det? Han blev livsfarligt såret selv.

Det siger anklageren.

Mvh
Kent.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-10-08 01:31

On Sun, 19 Oct 2008 02:06:30 +0200, "Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk>
wrote:

>Det siger anklageren.

VED du da mere...???

Fra : Sluppermand

Dato : 19-10-08 23:02

> VED du da mere...???

Ja det gør jeg, men der ud over har det jo været tilgængeligt for enhver på
i hvert fald tekst-tv i sin tid, at anklagemyndigheden mente at Klynke var
gået ud over grænsen for lovligt nødværge og det har anklagemyndigheden vel
kunne argumenter for, siden Klynke blev fængslet. . . . .

Mvh
Kent.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 20-10-08 05:54

On Mon, 20 Oct 2008 00:01:52 +0200, "Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk>
wrote:

>Ja det gør jeg,

Så delagtiggør os i denne information....

> [...]
>gået ud over grænsen for lovligt nødværge og det har anklagemyndigheden vel
>kunne argumenter for, siden Klynke blev fængslet. . . . .

Efter hvad jeg kan huske fra pressen, så var det Klynke der blev
overfaldet med en kniv, som han og han kammerat for fravristet
overfaldsmanden og fik stukket i låret på denne....

Er det forkert...???

Hvis min gengivelse er korrekt, så er det da en skandale at
overfaldsmanden allerede er løsladt for lang tid siden, men Klynke har
siddet indespærret i 10 måneder for at forsvare sig selv (selvom
forsvaret var voldsommere end "nødvendigt").... Overfaldsmanden
hverken døde eller blev invalideret...

Fra : Sluppermand

Dato : 21-10-08 23:55

> Så delagtiggør os i denne information....

Næh, jeg fortæller intet der kan bringe mig i konflikt med min
tavshedspligt, sådan er det.

> [...]
> siddet indespærret i 10 måneder for at forsvare sig selv (selvom
> forsvaret var voldsommere end "nødvendigt").... Overfaldsmanden

Måske klynkes andel ikke er så lille endda?

Mvh¨
Kent.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 22-10-08 06:29

On Wed, 22 Oct 2008 00:55:26 +0200, "Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk>
wrote:

>Næh, jeg fortæller intet der kan bringe mig i konflikt med min
>tavshedspligt, sådan er det.

Så tillad mig at tvivle på din påstand...

>Måske klynkes andel ikke er så lille endda?

At tage en kniv fra en overfaldsmand der lige har stukket dig med den,
kalder jeg selvforsvar (også når man hedder Jønke)... At stikke kniven
i låret på overfaldsmanden bagefter, er måske lige i overkanten, men
slet ikke noget der retfærdiggør indespærring i 10 måneder, specielt
når overfaldsmanden næsten slap ud med det samme...

Fra : Sluppermand

Dato : 22-10-08 22:08

> [...]
> slet ikke noget der retfærdiggør indespærring i 10 måneder, specielt
> når overfaldsmanden næsten slap ud med det samme...

Jamen der kommer jo en retssag på et tidspunkt og dér vil anklageren
redegøre for sine synspunkter.
Jeg skal ikke fortælle detaljer, det vil jeg overlade til anklageren. .

Mvh
Kent.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 23-10-08 06:28

On Wed, 22 Oct 2008 23:07:48 +0200, "Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk>
wrote:

>Jamen der kommer jo en retssag på et tidspunkt og dér vil anklageren
>redegøre for sine synspunkter.

Det er slet ikke retssagen jeg snakker om, men om at Jønke har været
spærret inde i 10 måneder, hvorimod overfaldsmanden blev sluppet fri
(næsten) med det samme....

>Jeg skal ikke fortælle detaljer, det vil jeg overlade til anklageren. .

Og hvis dommen siger at Jønke skal i spjældet, så fint nok med det...

Fra : Ukendt

Dato : 22-10-08 17:52

> Næh, jeg fortæller intet der kan bringe mig i konflikt med min
> tavshedspligt, sådan er det.

Det har du sku da allerede gjort dit fjols !

Hvis du ved noget som du ikke må fortælle videre pga. tavshedspligt og
fortæller offentligheden om
eksistensen af den viden, evt. private konklusioner, udtalelser om at denne
viden er i strid med
andres antagelser osv., da giver du helt klart priviligerede informationer
videre til uvedkomne - og det i et offentligt forum.

Enten er du fuld af lort og besidder ikke den af dig påståede priviligerede
information eller også bør
nogen tage kraftigt op til overvejelse om du er en person. der er i stand
til at håndtere priviligeret information.

Carl Alex Friis Nielsen,
Elsk mig ! Tag mig som jeg tror jeg er

Fra : Sluppermand

Dato : 22-10-08 23:08

"Carl Alex Friis Nielsen" <cafn*mail.dk> skrev i meddelelsen
> "Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse

> Det har du sku da allerede gjort dit fjols !

Nej, det har jeg ikke, dit latterlige apparat.

> [...]
> andres antagelser osv., da giver du helt klart priviligerede informationer
> videre til uvedkomne - og det i et offentligt forum.

Jeg må godt oplyse at jeg har en viden som er omfattet af tavshedspligt,
slut. Jeg må også godt drage mine _private_ konklusioner, og udtale at
andres antagelser er i strid med mine _private_ konklusioner, det må jeg
endda også gøre i et offentligt forum. Jeg har herinde ikke fortalt en skid
som ikke har kunne indhentes enten i aviser, tv, eller diverse bøger af
nyere eller ældre dato, ud over mine _private_ antagelser omkring bla. HA,
som ingen kan tage fra mig. Der er _intet_ i det jeg har skrevet, som
"menigmand" ikke ville kunne finde frem til.

Du forudsætter at mine _private_ konklusioner herinde er truffet på baggrund
af min viden som er omfattet af tavshedspligt. Det er de ikke, mine meninger
herinde er udelukkende _private_ antagelser. Jeg har ikke skrevet noget som
helst, der kan anfægte min tavshedspligt.

> Enten er du fuld af lort og besidder ikke den af dig påståede
> priviligerede information eller også bør
> nogen tage kraftigt op til overvejelse om du er en person. der er i stand
> til at håndtere priviligeret information.

Eller også kan du ikke læse; det var måske en mulighed, eller også læser du
kun det du vil; ja, det var _endnu_ en mulighed.

Men kan du ikke komme med nogle _klare_ eksempler i denne efterhånden lange,
besværlige tråd, hvor jeg _overtræder_ min tavshedspligt? Det må du jo
kunne, når du skriver " det har du sku allerede gjort dit fjols". Noget
_konkret_, noget med _substans_. Peg på noget konkret. Ikke bare noget "
Carl Alex Friis Nielsen mener", men noget der virkelig kunne holde i
byretten.

/ Kent

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 16-10-08 09:44

> [...]
> for de indskrænkede personager der hylder Klynke og hans
> forvrængede livsstil og TV2 kunne opretholde sine seertal,

Her er vi i forbavsende grad enige. Klynke er morder, han er
voldsmand, men der er ingen tvivl om at hans klynkerier tager
sig godt ud hos sovsehjerner der straks vil melde sig ind i
AK81.

David Konrad støtter det endda - jeg har tidligere sagt om DK
at han /virker/ som om han er tilhænger af vold - det trækker
jeg i mig igen: Det virker /ikke/ som om DK er tilhænger af
vold. Han ER voldstilhænger, jf. hans indlæg i denne tråd:

"Jeg er på HA's side ift indvandrerbanderne."

Med andre ord synes han det er i orden at volden skal
optrappes. Det er sgu afslørende - og beskæmmende.

Vi skal ikke have indvandrerbander, men vi skal heller ikke
have slagsmål mellem HA og disse bander. De beggte skal
uskadeliggøres med lovlige midler.

Fra : N_B_DK

Dato : 16-10-08 20:09

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> vold. Han ER voldstilhænger, jf. hans indlæg i denne tråd:

Og du er lystløgner.

> "Jeg er på HA's side ift indvandrerbanderne."
>
> Med andre ord synes han det er i orden at volden skal
> optrappes. Det er sgu afslørende - og beskæmmende.

Nej han vælger det mindst onde af de to.

Fra : Sluppermand

Dato : 19-10-08 00:03

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> wrote in message

> Og du er lystløgner.

> Nej han vælger det mindst onde af de to.

Det mindste onder af to; har du overhovedet nogen som helst indsigt i hvad
du udtaler dig om? Ikke for fem flade ører. Jeg har været beskæftiget med HA
siden de "gode gamle dage med Bullshit". Når du taler om det mindste onde af
to, aner du _overhovedet_ ikke for fem flade ører om, hvad du udtaler dig
om, du har absolut intet begreb om, hvad der foregår i de kredse, bortset
fra hvad du læser i aviserne.

Du er sandsynligvis én af dem der er faldet på ryggen over Klynkes
ordskvalder.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-10-08 05:45

> Det mindste onder af to; har du overhovedet nogen som helst indsigt i
> hvad du udtaler dig om?

Ja det har jeg faktisk.

> [...]
> flade ører om, hvad du udtaler dig om, du har absolut intet begreb
> om, hvad der foregår i de kredse, bortset fra hvad du læser i

Se der tager du fuldstændig fejl, jeg ved netop godt at meget af det i
aviserne kun er en lille del af det, vi kan tage en episode sidste år
(den 30 november), en indvandrer truer en anden indvandrer med kniv, og
er yderligere bevæbnet med en pistol, på politiradioen meddelelses der
at det er noget internt og at der ikke skal gribes ind medmindre at han
truer andre, tidspunktet var ca 18-18.30, dagen efter var der 2 sider om
sagen i bla EB, og hvordan ved jeg så det ? jo fordi jeg blev kørt til
julefrokost af en kammerat der alligevel skulle ind med tjenestebilen,
og vi sad så og lyttede på de forskellige frekvenser.

> Du er sandsynligvis én af dem der er faldet på ryggen over Klynkes
> ordskvalder.

Absolut ikke, HA hører ikke til jordens bedste børn, MEN, jeg har kommet
rigtig meget i de kredse da jeg var yngre (boede nærmest hos en
daværende formand), og har set en hel del ting, men aldrig at folk uden
tilknytning til det miljø har fået tæsk, er blevet stukket ned, eller er
blevet skudt.

Fra : David Konrad

Dato : 19-10-08 11:18

N_B_DK wrote:

(...)
> [...]
> daværende formand), og har set en hel del ting, men aldrig at folk
> uden tilknytning til det miljø har fået tæsk, er blevet stukket ned,

Lige netop!

Det holdes indenfor egne rækker, og hvis man så gerne ønsker at involvere
sig i disse rækker, er det en risiko. Men en HA'er kunne ikke finde på at
stikke en udefrakommende tilfældig ned, f.eks. Det man kan sige, er, at de
sådan set bare vil være i fred, og gøre så lidt som muligt opmærksom på
deres eksistens og forretning [Så kan vi da altid tale kriminalitet
generelt, bagefter]. Der er også folk der tror Jønke er "peaket" i HA - men
der tælles altså uddannede arkitekter osv blandt medlemmerne. Man skal ikke
lade sig narre af en tatovering.

Der vil altid være kriminalitet. Der vil altid være forretning at gøre, ift
f.eks euroriserende stoffer, og andre ting. Men 100 gange hellere HA, end de
fucking syge stoddere, der efterhånden udgør de måske 10.000
rockeraspiranter i diverse indvandrerbander, landet rundt, der terroriserer
almindelige mennesker som bare ønsker at være i fred, og f.eks have en glad
aften i byen.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-10-08 17:22

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> wrote in message

> Lige netop!

Måden jeg lærte dem at kende var til en efterfest, havde ikke været der
længe før jeg siger (nok ikke super smart når man i ædru tilstand tænker
over det), at jeg ikke har en skid respekt for folk med rygmærker, der
var et par stykker der kiggede lidt underligt, siger så at det der
skaber repsekt er hvad folk siger og gør, dét gjorde at de fik respekt,
og bloev straks inviteret med til nytårsaftenfesten (hvilket var utrolig
hyggeligt), alle der kom (med rygmærker), var rundt og hilse og ønske
godt nytår til alle, jeg ville ikke kunne have skrevet dette hvis jeg
havde sagt ovenstående til en fest med lutter indvandrere.

> Det holdes indenfor egne rækker, og hvis man så gerne ønsker at
> involvere sig i disse rækker, er det en risiko.

Korrekt.

> [...]
> tror Jønke er "peaket" i HA - men der tælles altså uddannede
> arkitekter osv blandt medlemmerne. Man skal ikke lade sig narre af en

Endnu igen korrekt.

> [...]
> rundt, der terroriserer almindelige mennesker som bare ønsker at være
> i fred, og f.eks have en glad aften i byen.

Enig.

Fra : Sluppermand

Dato : 19-10-08 23:06

"David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> N_B_DK wrote:
>
> (...)
>
> Lige netop!

Pjat, op i rygsækken med Jeres forherligelse af det miljø. Det har ikke hold
i virkeligheden.

Mvh
Kent.

Fra : David Konrad

Dato : 20-10-08 20:33

Sluppermand wrote:
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Pjat, op i rygsækken med Jeres forherligelse af det miljø. Det har
> ikke hold i virkeligheden.

Der er ingen, i hvert fald ikke mig, der har påstået, at HA er hellige
dydsmønstre eller nødvendigvis attråværdigt godt selskab - det afhænger
totalt af situationen mm. Det som jeg siger, og andre med en lille smule
kendskab giver mig ret i, er, at ift valget mellem 2 onder, så foretrækker
jeg klart HA, og de "værdier" de trods alt repræsenterer, ift
indvandrerbanderne. Med HA'erne kan du bare holde dig væk - det er et valg.

Fra : Sluppermand

Dato : 19-10-08 23:05

> [...]
> til det miljø har fået tæsk, er blevet stukket ned, eller er blevet skudt.

Og det passer jo så ikke, det ved du udmærket selv.

Mvh
Kent.

Fra : N_B_DK

Dato : 20-10-08 07:07

> Og det passer jo så ikke, det ved du udmærket selv.

Det var da ligegodt satens.

Fra : David Konrad

Dato : 21-10-08 03:11

N_B_DK wrote:
> "Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> wrote in message

> Det var da ligegodt satens.

Han er politimand, så han ved naturligvis bedst. Vi kender alle til, hvor
gode politiet er til at opklare forbrydelser og gennemskue det kriminelle
miljø, de er nærmest geniale, så vi bør nok bøje os i støvet for denne
sluppermand. Vi kan jo se på den klassiske : Én er blevet gennembanket af en
anden. Så siger politiet : Det har nok noget med hævn at gøre. Wow.

Fra : Sluppermand

Dato : 22-10-08 00:05

> "Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> wrote in message

> Det var da ligegodt satens.

Ja, det var det og det ved du egentligt også godt selv. . .

Mvh
Kent.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-10-08 07:10

> Ja, det var det og det ved du egentligt også godt selv. . .

Det jeg ved er at der er mange idioter indenfor politiet, og du beviser
det med dine latterlige udtalelser.

Fra : Sluppermand

Dato : 22-10-08 23:09

> "Sluppermand" <wuk@mail.tele.dk> wrote in message

> Det jeg ved er at der er mange idioter indenfor politiet, og du beviser
> det med dine latterlige udtalelser.

Tja og du beviser at der er lige så mange tåber ude på gader og stræder. . .
..Hvad har vi så opnået?

/Kent.

Fra : Sluppermand

Dato : 22-10-08 00:02

> [...]

> til det miljø har fået tæsk, er blevet stukket ned, eller er blevet skudt.

Og det er så _dokumentation_ for?, Ingenting.

Mvh
Kent.

Fra : N_B_DK

Dato : 22-10-08 07:12

> "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen

> Og det er så _dokumentation_ for?, Ingenting.

LOL skla jeg dokumentere at JEG ikke har oplevet det ? det er da godt
nok den omvendte verden, dvs jeg kan heller ikke dø, for jeg kan ikke
dokumentere at jeg kan dø, så ifølge din tankegang er jeg udødelig...

Fra : Sluppermand

Dato : 22-10-08 23:18

> [...]
> den omvendte verden, dvs jeg kan heller ikke dø, for jeg kan ikke
> dokumentere at jeg kan dø, så ifølge din tankegang er jeg udødelig...

Jeg kunne uden ansvarlighed for dokumentation jo skrive:

I min barndom boede jeg nærmest hos en daværende formand og har set en del
ting, jeg så at folk uden tilknytning til miljøet fik tæsk, blev afpresset,
stukket ned og skudt . . . . ? Hvad kan det bruges til?

Vil du have at jeg skal dokumentere at jeg ikke har oplevet det? Har du
_dokumenteret _dine oplevelser? Næh. Er det sandt blot fordi du skriver
det, tja. . . . . . . .

/Kent.

Fra : N_B_DK

Dato : 23-10-08 07:13

> [...]
> Vil du have at jeg skal dokumentere at jeg ikke har oplevet det? Har
> du _dokumenteret _dine oplevelser? Næh. Er det sandt blot fordi du

Du kan ikke være betjent, ingen kan da være SÅ dumme at kræve
dokumentation for ting folk ikke har oplevet.

Fra : Sluppermand

Dato : 19-10-08 00:03

"Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Her er vi i forbavsende grad enige. Klynke er morder, han er voldsmand,
> men der er ingen tvivl om at hans klynkerier tager sig godt ud hos
> sovsehjerner der straks vil melde sig ind i AK81.

Fuldstændig enig. Han er blot en drabs- og voldsmand der er i stand til at
formulere sig.

Tja, det er svært at få andet indtryk.

Mvh
Kent.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-08 03:19

> "Arne H. Wilstrup" <nix@invalid.com> skrev i meddelelsen

> Fuldstændig enig. Han er blot en drabs- og voldsmand der er i stand til at
> formulere sig.

> Tja, det er svært at få andet indtryk.

"Dt skal være galt for at det kan blive got" og måske vi sku tage forsmag på
borgerkrigen ved at HA og lærlinge fører totalkrig mod fremmede narkosælgere

En tidligere lejer her lod en ven tage overdosis i mit hus og jeg bemærkede
at han i dagene før virkede meget deprimeret

En sådan ulykkesfugl kunne HA få til at bære selvordsbombe hen til
muslimbandeforsamling der ofte står i hundredvis i Nørrebroparken

Så ku de smage deres egen medicin fra Vestbredden og Gaza og danskene kunne
vågne op og se hvad vi er på vej imod

Er væbnet konflikt uundgåelig så hellere før de fremmede er alt for mange

"Vi undrede os over, hvor krigen kom fra, og hvad der
gjorde den så modbydelig. Og nu ved vi det, den er inden i os selv.Albert
Camus

Fordi krige begynder i menneskers sind, er det i menneskers sind, forsvaret
for fred skal opbygges. Unesco

Det gamle samfunds magtstrukturer er væk. De byggede på løgn. Det vil komme
krige af en type, der aldrig har eksisteret på jorden, Nietzsche

Kk< Den, som vil freden nyde, må ikke krigen sky. (Ordsprog)

Kk Der dræbes flere i kro end i krig. (Ordsprog)

Kk Der skal to til at skændes. (Ordsprog)

Intet er farligere en at være ufarlig. Poul
Henningsen

digteren Kaalunds ord "Kamp skal der til, om livet skal gro"

Kun barbarer kan forsvare sig. Nietzsche

Peace, n. In international affairs, a period of cheating between two periods
of figthing. Ambrose Bierce 1842 - 1914

Terrorisme lever eller dør af, om den opnår succes.
Benjamin Netanyahu

Under fredelige omstendigheter overfaller det krigerske
menneske seg selv. Nietzsche

LAD OS I STEDET OVERFALDE MUSLIMERNE MENS HÅB OM AT politi besinder sig og
holder med danskerne, fordi vi endnu er flest

"Under fuldkommen enighed, nøjsomhed, og gensidig kærlighed ville alle
talenter for stedse forblive skjult i deres kim. Hvis menneskene var
godartede, som deres græssende får, ville deres tilværelse næppe skaffe dem
større værdi, end deres husdyr kunne opnå af deres" Immanuel Kant

The time for pretty politics is past. The next century will bring a struggle
for dominion of the world - the compulsion to great politics. Nietzsche

Krig er en omvej til selvmordet, men med god samvittighed. Nietzsche

MUSLIMERNES STRATEGI P.T. er taquia dvs at vi bedrages til at tro at de kan
integreres - og pludselig er det for sent

Fra : Sluppermand

Dato : 19-10-08 00:18

> [...]

> men der er ingen tvivl om at hans klynkerier tager sig godt ud hos
> sovsehjerner der straks vil melde sig ind i AK81.

Jeg har lige en tillægsbemærkning i forhold til tekst-tv for 2-3 dage siden:

Klynkes løsladelse blev kæret til Landsretten, der fandt at der var grundlag
for at Klynke burde være fortsat fængslet, da man kunne befrygte at han
ville begå yderligere voldsforbrydelser på fri fod; kun den opfattelse at
han formentlig ikke ville få højre straf end den allerede afsonede under
varetægtsfængslingen, gjorde at han forblev på fri fod.

Det er absolut værd at bide mærke i; Landsretten mente at det kunne
befrygtes at Klynke vil begå yderligere voldskriminalitet på fri fod. . . .
..En meget sympatisk og empatisk personage. . . .

Mvh
Kent.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-10-08 02:43

> Det er absolut værd at bide mærke i; Landsretten mente at det kunne
> befrygtes at Klynke vil begå yderligere voldskriminalitet på fri fod. . .
> . .En meget sympatisk og empatisk personage. . . .

HVIS vort politi så knivangrebet på Jønke som noget de skal stoppe, og hvis
Jønke er en jaget mand af muslimerne, så kunne de give ham tilhold om ikke
at betræde noget fortov andet end sammen med taxacharør på vej til og fra
taxa og gadedør

Han har råd at køre taxa hen til sin motorcykel, og så snart han er på den ,
er han ret usårlig.

Hvordan vil muslimerne nå ham hvis ikke på et offentligt fortov?

Kan man true mig med tilhold vedr visse fortov kan man gøre tilsvarende mod
en rockerleder

Fra : David Konrad

Dato : 19-10-08 11:40

Arne H. Wilstrup wrote:

> Her er vi i forbavsende grad enige. Klynke er morder, han er
> voldsmand,

Ja, men se hvem det er gået udover. Er det gået ud over italienske
rygsækrejsende, eller fredelige familiefædre der tog ned for at hente
cigaretter?

> [...]
> jeg i mig igen: Det virker /ikke/ som om DK er tilhænger af
> vold. Han ER voldstilhænger, jf. hans indlæg i denne tråd:

Jeg er dybt modstander af vold, som buddhist og karma-freak. Men jeg tøver
ikke med at bruge vold, hvis det er nødvendigt. Hvis nogen bruger vold imod
mig, eller truer mig, vil de opleve, at de burde have ladet være.

Du kan se en parallel til denne gruppe. Jeg har vist aldrig, eller kun få
gange, deltaget i mudderkastningsdebatter. Jeg har en hel del gange undladt
at svare dig, f.eks, hvor du svinede mig til - du må da gerne kalde mig
socialdemokrat eller nazist, bare du ikke går udover dette stadie; ejheller
deltaget i regulære kampagner rettet imod bestemte personer. Jeg har ikke
oprettet hjemmesider om Bo Warming, f.eks, der alene har til formål at
tydeligøre hans situation - så sæt dog manden i killfilter, tænker jeg.

Men hvis man provokerer mig ift en vis grænse, så giver jeg igen - også
verbalt. Og jeg har en ret god hukommelse. Selvom man ikke har reageret på
noget for f.eks 4 år siden, kan man da sagtens bruge det imod folk, i
morgen.

> [...]
>
> Vi skal ikke have indvandrerbander, men vi skal heller ikke
> have slagsmål mellem HA og disse bander. De beggte skal

Men ingen af delene kan "uskadeliggøres". Og når man har erkendt, at der
findes en "undergrund" i Danmark, så må man også vælge side.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-10-08 12:15

> [...]
> ikke med at bruge vold, hvis det er nødvendigt. Hvis nogen
> bruger vold imod mig, eller truer mig, vil de opleve, at de

Så du er altså en voldselskende buddhist? Så har man set det
med. Gad vide i øvrigt hvorfor folk har fået det indtryk at
buddhister er imod vold - vi så det i Tibet, men mange i
Vesten tror at buddhisme er en fredelig religion (eller
religionen uden en gud, som nogle kalder det),og talrige
spillefilm forsøger også at give det budskab - fx at Dalai
Lama skulle være en fredselskende person der aldrig kunne
drømme om at ty til vold etc. Mundus vult decipitur! (Verden
vil bedrages)

> Du kan se en parallel til denne gruppe. Jeg har vist aldrig,
> eller kun få gange, deltaget i mudderkastningsdebatter. Jeg
> har en hel del gange undladt at svare dig, f.eks, hvor du
> svinede mig til

Jeg har kun givet dig svar på tiltale - hver gang du svinede
mig til eller svinede folk til der havde en anden opfattelse
end dig. At du så ikke har svaret har jeg taget som et
eksempel på at du har måttet give mig ret.

- du må da gerne kalde mig
> socialdemokrat eller nazist, bare du ikke går udover dette
> stadie; ejheller deltaget i regulære kampagner rettet imod
> bestemte personer.

Det er løgn! Du har deltaget i regulære kampagner mod
muslimer.

Jeg har ikke
> oprettet hjemmesider om Bo Warming, f.eks, der alene har til
> formål at tydeligøre hans situation - så sæt dog manden i
> killfilter, tænker jeg.

Jeg ved ikke hvem du tænker på her - jeg har aldrig oprettet
hjemmesider der har gået på nogen personer. Det vil jeg ikke
spilde mine hjemmesidepladser med.

> [...]
> Selvom man ikke har reageret på noget for f.eks 4 år siden,
> kan man da sagtens bruge det imod folk, i morgen.

Ja, at du bærer nag, ved jeg godt- er det i øvrigt en god
buddhistisk egenskab?

> Men ingen af delene kan "uskadeliggøres".

Naturligvis kan de det, hvis viljen er til det. Men det er
ikke en proces der lykkes fra den ene dag til den anden.

Og når man har erkendt, at der
> findes en "undergrund" i Danmark, så må man også vælge side.

Og du har altså valgt voldspsykopaterne fra HA og AK81? Jamen,
hvorfor brokker du dig så over at blive slået i hartkorn med
disse personer som du jo åbenlyst støtter?

Fra : David Konrad

Dato : 19-10-08 12:38

Arne H. Wilstrup wrote:
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen
> karma-freak. Men jeg tøver
>
> Så du er altså en voldselskende buddhist?'

Jeg afskyer vold - det har jeg lige skrevet. Det er dårlig karma. Men det er
også dårlig karma at lade sig tæske igennem, blot for princippets skyld.

> [...]
> buddhister er imod vold - vi så det i Tibet, men mange i
> Vesten tror at buddhisme er en fredelig religion (eller

Tibet !=buddhisme. Hvis du kunne din skolelærdom, ville du vide, at den
tibetanske feudale afart af buddhisme, som Dalai Lama har haft så stort held
med at popularisere i Vesten, intet har med buddhisme at gøre. Jeg er ikke
Richard Gere buddhist.

> [...]
> Lama skulle være en fredselskende person der aldrig kunne
> drømme om at ty til vold etc. Mundus vult decipitur! (Verden

Her er vi meget, meget enige.

> Jeg har kun givet dig svar på tiltale - hver gang du svinede
> mig til eller svinede folk til der havde en anden opfattelse
> end dig.

Well, mit indtryk er, at det at "svine dig til" for mit vedkommende nogle
gange blot har handlet om at have en anden mening end dig.

Jeg er fuldkommen med på, og enig i, at andre har svinet dig til, nogle
gange i urimelig grad (jeg forsvarede dig jo f.eks ift dette med at
"anmelde" dig for pædofili, og det ville jeg gøre i morgen også) men her er
der i 19 ud af 20 tilfælde tale om, NETOP, at andre har givet DIG svar på
tiltale!!

>At du så ikke har svaret har jeg taget som et
> eksempel på at du har måttet give mig ret.
>
> - du må da gerne kalde mig
>
> Det er løgn! Du har deltaget i regulære kampagner mod
> muslimer.

Eksempel??

> Jeg har ikke
>
> Jeg ved ikke hvem du tænker på her - jeg har aldrig oprettet
> hjemmesider der har gået på nogen personer. Det vil jeg ikke
> spilde mine hjemmesidepladser med.

Prøv at læs det du svarer på igen.

> Ja, at du bærer nag, ved jeg godt- er det i øvrigt en god
> buddhistisk egenskab?

Der findes ingen "gode" buddhistiske egenskaber. Alt er et valg. F.eks ift
spise kød. Eller bruge vold. Det væsentlige er, at man er klar over
konsekvenserne. Buddhisme handler ikke om at være en helgen. Det er en
videnskab, kan man populært sagt sige.

> Naturligvis kan de det,

Hvordan? Da der var krig mellem Bandidos og HA, så blev det stoppet, fordi
det udefrakommende samfund kunne stoppe det?

> [...]
> hvorfor brokker du dig så over at blive slået i hartkorn med
> disse personer som du jo åbenlyst støtter?

Hvordan slået i hartkorn? Du identificerer folk, som har valgt en karriere
indenfor HA, eller miljøet, med nazister? Elller hvad mener du? Jeg tror sgu
mere de stemmer på socialdemokratiet, eller andre normale partier. Det er
faktisk svært at følge en så primitiv, overforenklet forestilling, som du
her ytrer. Den er svær at "rumme", så at sige.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 19-10-08 14:30

> Jeg afskyer vold - det har jeg lige skrevet. Det er dårlig
> karma. Men det er også dårlig karma at lade sig tæske
> igennem, blot for princippets skyld.

karma? atter noget overtroisk vås.

> [...]
> Dalai Lama har haft så stort held med at popularisere i
> Vesten, intet har med buddhisme at gøre. Jeg er ikke Richard

Det glæder mig - at du så ikke mener at det har nóget med
buddhisme at gøre, vil de tibetanske munke nok være temmelig
uenige med dig i. Og jo, jeg kan min "skolelærdom", men jeg
har ikke orket at gå ind i alle detaljer i alle religioner. Så
meget betyder religionen altså ikke for mig -for at sige: slet
ikke. Jeg opfatter al religion som overtro, men betragter det
som et interessant kulturfænomen: Det er utroligt hvad man kan
få voksne mennesker til at tro på.

> Her er vi meget, meget enige.

ja, det må jo være logisk ud fra dit tidligere svar.

> Well, mit indtryk er, at det at "svine dig til" for mit
> vedkommende nogle gange blot har handlet om at have en anden
> mening end dig.

Nix- meninger er ok.- personangreb er ikke! Men når du kan
mene at det er "dårlig karma" at acceptere hvad-som-helst af
tæsk, så er det vel i overensstemmelse med dit eget princip at
jeg heller ikke skal acceptere hvad-som-helst?

> [...]
> ville jeg gøre i morgen også) men her er der i 19 ud af 20
> tilfælde tale om, NETOP, at andre har givet DIG svar på

Når jeg har sat folk til vægs, og det sker tit, kommer
personangrebene uvægerligt. Det har altså intet at gøre med at
jeg har ført an i personangrebene, men alene har svaret dem
som de fortjener. Din "statistik" kan jeg ikke bruge til
noget.
Det sete afhænger af øjnene der ser.

> Eksempel??

Du har fornylig omtalt muslimer som perkere. Du har taget
stilling for HA imód "perkerne".Hvis jeg gad kunne jeg sikkert
finde flere eksempler frem, hvor du har omtalt muslimer
negativt.

> Jeg har ikke

> Prøv at læs det du svarer på igen.

Done! Og det er stadig uforståeligt hvorfor det skal bringes
på bane. Jeg er blevet "offer" for en hjemmesidefabrikant der
har digtet løgnehistorier om mig på nettet og sat mig på sin
hjemmeside. Jeg har aldrig selv gjort noget lignende.
> [...]
> er, at man er klar over konsekvenserne. Buddhisme handler
> ikke om at være en helgen. Det er en videnskab, kan man

Akkurat som Christian Science eller Scientology er
"videnskaber"?

> Hvordan? Da der var krig mellem Bandidos og HA, så blev det
> stoppet, fordi det udefrakommende samfund kunne stoppe det?

Det lykkedes ikke rigtigt, men hvis det omgivende samfund
havde været mere positive over for indvandrere, ville sådanne
situationer næppe opstå i videre omfang.

> Hvordan slået i hartkorn? Du identificerer folk, som har
> valgt en karriere indenfor HA, eller miljøet, med nazister?
> Elller hvad mener du?

Ja, deres metoder er voldelige, kriminelle, racistiske og
fascistiske - dermed nazistiske.

> [...]
> partier. Det er faktisk svært at følge en så primitiv,
> overforenklet forestilling, som du her ytrer. Den er svær at

Det er altså primitivt at mene at Klynke ikke er en pæn mand,
men tværtimod en morder og en voldsforbryder? Det er måske
primitivt at mene at HA står i spidsen for "dummebøder" ,
overgreb, vold, tyveri og overfald med skydevåben på
anderledes tænkende eller mod indvandrere?

De er måske i dine øjne rene "engle" -

Fra : David Konrad

Dato : 20-10-08 23:10

Arne H. Wilstrup wrote:
> "David Konrad" <dadk@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> karma? atter noget overtroisk vås.

Karma har ikke nødvendigvis noget med inkarnationslære at gøre.
Inkarnationslære er den yderste extent. Det kan i og for sig reduceres til
"sommerfugle-effekten". Alt hvad du gør i dette liv, har en betydning, som
når udover din egen rækkevidde, men som i sidste ende kan ramme dig selv i
nakken. "Karma" er ikke nødvendigvis et udtryk for en Shogon-forestilling,
Dalai Lama forestilling eller samme forestilling som hvor patetiske
mennesker prøver at bortforklare deres sølle eksistens med problemer i
"tidligere liv", som f.eks scientology gør. Karma er OGSÅ her og nu. Karma
er, når du kalder nogen for nazist, og så får tilbage i hovedet, at du er
"folkemordsforherliger". Det er muligt at karma kan effektueres over flere
inkarnationer, men jeg har ikke set det bevist, så jeg vil naturligvis ikke
lægge hovedet på blokken og forfægte dette synspunkt. Jeg kan starte med at
konstatere, at karma er her og nu. Og så kan du se på at spise kød, eller
udøve vold - det er præcis det samme, det hele går op. Du kan efterprøve det
selv. Det er meget simpelt, og det virker - for alle mennesker, det kræver
ingen særlige forudsætninger. Du virker til at være meget sådan kan man sige
"mavesur", du har brug for "fjender", folk du kan være imod. Det kunne du
starte med at arbejde med, og se på, hvorfor får jeg alle disse fjender?
Hvorfor har jeg brug for negative spejlbilleder, der kan bekræfte min eget
egos eksistensberettigelse? Alt hvad du selv er, får du lige i synet - og
det gælder på alle planer - sygdom, død, sorg, glæde, indsigt, fornøjelse -
ja endda ret!

> Det glæder mig - at du så ikke mener at det har nóget med
> buddhisme at gøre,

Det har da noget med buddhisme at gøre, buddhisme er blot mange forskellige
ting. Før jeg for mange år siden blev overbevist, var min kæphest taoisme,
eller daoisme. Dvs den kinesiske folkereligion, men taoisme er også mange
ting - lige fra "kejsernes version", Kung Futse, over Lao Tse til f.eks de
små drømme om hvem der drømmer hvad, eksemplificeret i én af verdens første
romaner, skrevet af Chuang Zsi, 1.000 år før nogen overhovedet havde tænkt
på Jesus. Hvis du er i tvivl om hvad buddhisme er, eller indebærer, hvilket
noget kunne tyde på, er en rigtig god indføring Herman Hesse, en
nobelpristager i litteratur, der skrev "SIddartha" i 1927, nogenlunde på
samme tid i øvrigt som de første taoistiske værker for første gang blev
oversat til dansk, deriblandt I Cheng. Læs Siddhartha - du skal bare vide,
der er forskel på oversættelserne. Den "gamle" Tranebog/Gyldendal er indtil
videre den bedste jeg har set, men jeg har også læst forfærdelige af
slagsen, og jeg har stavet mig igennem den tyske, men det er for svært.

>vil de tibetanske munke nok være temmelig
> uenige med dig i. Og jo, jeg kan min "skolelærdom", men jeg
> har ikke orket at gå ind i alle detaljer i alle religioner. Så
> meget betyder religionen altså ikke for mig

Jamen hallo!!! Det er IKKE en "religion" - det er en videnskab, en
erkendelse, om du vil.

>-for at sige: slet
> ikke. Jeg opfatter al religion som overtro, men betragter det
> som et interessant kulturfænomen: Det er utroligt hvad man kan
> få voksne mennesker til at tro på.

Al religion ER overtro - buddhisme er bare ikke en religion, men lige så
virkeligt som at rød og blå er forskellige farver.

> [...]
> tæsk, så er det vel i overensstemmelse med dit eget princip at
> jeg heller ikke skal acceptere hvad-som-helst?

Det kommer an på, om du selv er årsag til tæskene. Hvis de tæsk du får, er
en konsekvens af, at du har givet andre tæsk, så er det "karma". Men hvis du
fuldkommen ud af det blå angribes, så er det naturligvis i orden, at du
giver igen.

> [...]

> stilling for HA imód "perkerne".Hvis jeg gad kunne jeg sikkert
> finde flere eksempler frem, hvor du har omtalt muslimer

Det er da ikke en kampagne imod muslimer?? Tror jeg identificerer muslimer
med indvandrerbander? Jeg taler dagligt med muslimer, og er venner med
muslimer, og jeg har intet imod dem overhovedet - jeg kender endda i flere
tilfælde deres familier, kommer hjem og får mad og taler med dem på et andet
niveau end at man har brug for hinandens kundskaber, eller står på gaden og
siger "hvordan går det". Vi taler om et par pakistanere, en tyrker og en
kurder. Jeg har faktisk flere indvandrervenner end jeg har danske venner.
Men det kommer jo nok også af nabolaget. Når jeg skriver perkere mener jeg
perkere, og ikke muslimer.

> [...]
> har digtet løgnehistorier om mig på nettet og sat mig på sin
> hjemmeside. Jeg har aldrig selv gjort noget lignende.

Er det Wegge du tænker på? Herregud - han har ikke digtet løgnehistorier,
han har blot formidlet det du har skrevet. Du burde snarere være smigret,
over at en så intelligent og dygtig person som ham, gider spilde så meget
tid på dig.

> Akkurat som Christian Science eller Scientology er
> "videnskaber"?

Nej. For det er blændværk og selvbedrag. Jeg forklarer det ovenover.

> Det lykkedes ikke rigtigt, men hvis det omgivende samfund
> havde været mere positive over for indvandrere, ville sådanne
> situationer næppe opstå i videre omfang.

Det er sjovt, som alle de samtlige "omgivende samfund" i hele Europa har
kunne opleve det samme, på trods af vidt forskellig integrationspolitik og
"positivitet".

> Ja, deres metoder er voldelige, kriminelle, racistiske og
> fascistiske - dermed nazistiske.

Hvordan racistiske? Der er flere muslimske indvandrere der fuldgyldige
medlem af HA, men det vidste du antagelig ikke.

> Jeg tror sgu
>
> Det er altså primitivt at mene at Klynke ikke er en pæn mand,
> men tværtimod en morder og en voldsforbryder?

Han ER morder! Det er der ingen der har benægtet, eller overset eller
glemmer. Det du skal se på, er, hvem han har myrdet. Var det en tilfældig
dansker på gaden? Var det en indvandrer? Var det hans kone? Nej, det var en
konkurrent fra samme miljø!!! Én, der måske selv har myrdet, eller
sanktioneret mord og vold på andre. DET er forskellen!!

> Det er måske
> primitivt at mene at HA står i spidsen for "dummebøder" ,
> overgreb, vold, tyveri og overfald med skydevåben på
> anderledes tænkende eller mod indvandrere?

Ja

> De er måske i dine øjne rene "engle" -

Nej. Men de kunne ikke finde på at banke dig ned. Du må se dig over
skulderen, bare du er i et indvandrerkvarter, og dét er forskellen!

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 19-10-08 12:51

On Sun, 19 Oct 2008 13:15:17 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Så du er altså en voldselskende buddhist?

Det kniber da gevaldigt for AHW at læse dansk....

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-08 22:59

> Når man er dømt for 2 mord og rodet ind i en anklage om mordforsøg, så er
> det fan.... på tide man undersøger manden.

Man kunne jo mistænke nogen at ville have ham spærret inde på ubestemt tid,
uden
at skulle gennem en besværlig retssag først.

Men kan jo ikke regnes for mentalt syg blot fordi man handler efter andre
normer end
dem flertallet i samfundet opfatter som acceptable.

Fra : Patruljen

Dato : 20-10-08 01:17

On 15 Okt., 11:32, "N_B_DK" <ad...@spamme.dyndns.dk> wrote:
> [...]
>
> At stikke en i benet er ikke forsøg på mord, men grov vold, det ændrer
> bare ikke på det sygelige faktum at ham der overfaldt dem, for længst er

Det er fuldstændig korrekt. Havde Jønke og hans kammerat ønsket at
aflive fyren, havde hans morgen, middag og aftensmand befundet sig på
fortorvet. Muligvis sammen med en eller 2 nyrer -

Jønke blev overfaldet - og forsvarede sigselv. Overfaldsmanden fik en
pæn lille advarsel og det var det.

Best regards.

Fra : ruwaldo

Dato : 15-10-08 10:10

> [...]
> for, og jeg kunne score lige så lave tal, siger Jønkes forsvarer i sagen,
> Michael Juul Eriksen til ekstrabladet.dk

Gad vide om "makrellen" og den unge mand i Ålborg mener det samme????????

ruwaldo

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 10:17

"ruwaldo" <ruwaldo@haderspam.dk> skrev i en meddelelse

> "Claus Weggerby Jensen" <claus@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Gad vide om "makrellen" og den unge mand i Ålborg mener det samme????????

Psykiatere KAN INTET om at spå om farlighed

Kan nogen her forklare hvad de kan teste og måle og vurdere på, bedre end
hvad to bodegafyre med samme data kan vurdere?

Læger forguder VIDENSKAB - det er eneste kvalifikation og det giver dem
biskop-status>

Fra : David Konrad

Dato : 15-10-08 10:17

Claus Weggerby Jensen wrote:
> [...]
> HA-rockeren er ufarlig. - Jønke har scoret enormt lavt i farlighed.
> Det er den bedste mentalundersøgelse, jeg nogensinde har set.

Genialt. Han er morder.

> Jeg kan
> blive helt bekymret for, og jeg kunne score lige så lave tal, siger
> Jønkes forsvarer i sagen, Michael Juul Eriksen til ekstrabladet.dk

Well, vi kan godt regne med, at der nu sker ting og sager. Der er et
regnskab der skal gøres op. Jønke er ikke bleg for endnu 16 års fængsel.

Fra : ruwaldo

Dato : 15-10-08 10:23

> regnskab der skal gøres op. Jønke er ikke bleg for endnu 16 års fængsel.

Enig. Så må vi "blive hjemme" indtil han er sat fast i endnu 16 år......
--------> hvem bliver egentlig straffet her, os eller Jønke? hmmmm?
ruwaldo

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-10-08 10:23

On Wed, 15 Oct 2008 10:40:21 +0200, "Claus Weggerby Jensen"
<claus@hotmail.com> wrote:

> [...]
>og jeg kunne score lige så lave tal, siger Jønkes forsvarer i sagen, Michael

Mentalundersøgelser går ikke på om personen er farlig, men på
tilstedeværelsen af psykisk sygdom og om personen er egnet til
straf...

Der kan vist ikke herske tvivl om, at Jønke er farlig for sine
omgivelser. Han er åbenbart også egnet til straf.

Og så må vi jo håbe, at han når sagen engang kommer for retten får
efter fortjeneste....

<mlr>

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 10:35

"Michael Rasmussen" <mlr@invalid> wrote in message

> Og så må vi jo håbe, at han når sagen engang kommer for retten får
> efter fortjeneste....

Ja han burde frifindes.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 15-10-08 11:40

On Wed, 15 Oct 2008 11:35:00 +0200, "N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk>
wrote:

>Ja han burde frifindes.

Jeg er bestemt ikke enig. Men det er jo heldigvis retten's opgave at
afgøre sagen....

<mlr>

Fra : N_B_DK

Dato : 15-10-08 17:00

> Jeg er bestemt ikke enig.

Jeg overfalder dig med en spade, men rammer dig ikke, du fravrister
spaden fra mig, og knalder mig en over benet, så jeg ikke kan overfalde
dig, i det scenario, mener du så at DU skal mentalundersøges og jeg skal
løslades fordi ?

Fra : mr

Dato : 15-10-08 10:42

> [...]
> for, og jeg kunne score lige så lave tal, siger Jønkes forsvarer i sagen,
> Michael Juul Eriksen til ekstrabladet.dk

Han er en psykopat, et sølle ynkeligt skvat der kun tør slåsd hvis han er i
klart overtal, eller er bevæbnet og modparten ikke er.
Ufarlig - ak ja: 1-0 til Sikringen

Fra : Claus Weggerby Jense~

Dato : 15-10-08 14:13

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>

> Han er en psykopat, et sølle ynkeligt skvat der kun tør slåsd hvis han er
> i klart overtal, eller er bevæbnet og modparten ikke er.

Videnskaben er helt uenig med dig her.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 14:45

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

Det er dumt at kaste sig ind i tabt slag - ridderlighed er gammeldags

> Videnskaben er helt uenig med dig her.
Psykopat kan man kalde alle - der er intet sandt i den lægelige videnskab
vedr farlighed

Selvfølgelig er han farlig hvis ikke man er i overal, men han er næppe
temperamentsfuld

Fra : mr

Dato : 16-10-08 13:22

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Videnskaben er helt uenig med dig her.

har videnskaben taget stilling til mandsmod?

Fra : Kurt H. Nedergaard

Dato : 15-10-08 11:41

> [...]
> for, og jeg kunne score lige så lave tal, siger Jønkes forsvarer i sagen,
> Michael Juul Eriksen til ekstrabladet.dk

Alt er tilladt med loven i hånden over for den danske befolkning.
Hvorfor bliver samme tiltag ikke tilbudt muhamedanerne.

Fra : David Konrad

Dato : 15-10-08 11:58

Kurt H. Nedergaard wrote:

> Alt er tilladt med loven i hånden over for den danske befolkning.
> Hvorfor bliver samme tiltag ikke tilbudt muhamedanerne.

Nu er nok den bedste organisatoriske kraf i HA ude af fængslet, så der er
mange der får en huskekage, inklusiv det faktum, at HA har en
"mediepersonlighed" som alle kan genkende, det har perkergrupperne ikke -
ergo 1-0.

Fra : Ukendt

Dato : 15-10-08 12:21

Claus Weggerby Jensen wrote:
> Jeg kan
> blive helt bekymret for, og jeg kunne score lige så lave tal, siger
> Jønkes forsvarer i sagen, Michael Juul Eriksen til ekstrabladet.dk

Jeg troede at Michael Juul Eriksen var begyndt at jagte ambulancer, men
åbenbart ikke.

--
/ Thomas

Fra : Kim2000

Dato : 15-10-08 19:28

"Thomas M" <OMGWTF> skrev i en meddelelse

> Jeg troede at Michael Juul Eriksen var begyndt at jagte ambulancer, men
> åbenbart ikke.

Det kan gå tilbage for alle....

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 15-10-08 17:54

"Claus Weggerby Jensen" <claus@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> for, og jeg kunne score lige så lave tal, siger Jønkes forsvarer i sagen,
> Michael Juul Eriksen til ekstrabladet.dk

Bor lige ved siden af rockerborgen på Nørrebro - mine erfaringer med denne
MC-klub er, at der ingen fare er på færde overhovedet - medmindre du pisser
dem ned i kæften. De er altså ikke en skid mere voldelige end os andre, og
overfalder i hvert fald aldrig tilfældigt forbipasserende som andre grupper
gør, fordi det er morsomt.

HC

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-10-08 18:56

Hans Christian Vang wrote:

> [...]
> voldelige end os andre, og overfalder i hvert fald aldrig tilfældigt
> forbipasserende som andre grupper gør, fordi det er morsomt.

Netop denne skelnen synes jeg faktisk også er temmelig vigtig:

I de go'e gamle dage i slutfirserne, hvor jeg som 10-12-årig gik til
selvforsvar i en lille lokal "budo-dojo", var det tilbagevendende
skræmmebillede nogle såkaldte "kædesvingende oksehudsbeklædte
motorcykelentusiaster", men idag må situationen angående overfald på
tilfældige uskyldige vistnok erkendes at være en ganske anden, i og med det
vel siden startfirserne næsten udelukkende er...æhm..."hinsides pædagogisk
rækkevidde utilpassede unge af anden etnisk herkomst i større eller mindre
flokke", der rent faktisk overfalder uskyldige mennesker uprovokeret.

Og nej, jeg giver dog heller ikke meget for rockere i flok: Vi havde en
overgang i sluthalvfemserne herude på den nu desværre lukkede Værløse Bodega
en flok unge mænd uniformeret i eens sorte "X-team Stenløse"-sweatshirts
(altså Bandidos' til AK81 svarende "ynglingedivisionshold") rendende, men
det var af dèn grund alligevel heller ikke sådan at man som menig gæst gik
rundt dernede og dukkede hovedet i falsk aftvunget "ræspækt" (læs: Frygt)
for disse fyre, for de rendte netop ikke rundt og teede sig dumsmart
voldstruende (om end de givetvis nok har solgt en hel del stoffer på
lokummerne...)

Modsat tilfældige indvandrerpsykopater i flok er rockerne så at sige
"RIGTIGE gangstas" i og med at deres primære interesse som organiseret
kriminelle som regel er af "rent forretningsmæssig karakter", hvorfor
uprovokeret vold imod sagesløse ville være unødigt og uhensigtsmæssigt
opmærksomhedsvækkende og på lagt sigt kun ville kunne riskere at kunder og
eventuelle samarbejdspartnere ville blive skræmt væk...

Anders Peter Johnsen

Fra : Jesper

Dato : 15-10-08 19:06

> [...]

> og jeg kunne score lige så lave tal, siger Jønkes forsvarer i sagen, Michael

Jønke fortjener et rigtigt godt hjem...på en af kriminalforsorgens
lukkede institutioner. Med en forvaringsdom kan de passe rigtigt godt på
ham i rigtigt mange år, han er 48 år nu, så hvis de nu passer rigtigt
godt på ham til han fylder 70 og kan hæve folkepension og få mimrekort,
så vil jeg tro, at han til den tid vil være relativ uskadelig.
--
Jesper
A dollar in aid to the third world not spend on

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 15-10-08 19:36

Jesper wrote:

> [...]
> rigtigt godt på ham til han fylder 70 og kan hæve folkepension og få
> mimrekort, så vil jeg tro, at han til den tid vil være relativ

Vi kan helt afgjort blive enige om at bemeldte hr. Jørn Nielsen ("Jønke" er
og bliver et rockerkaldenavn) næppe ligefrem er en "HERRENS Engel" (pun
fully intended!), men omvendt er det for mig at se rablende sindssygt at
manden nærmest tvangsindlægges til umynddiggørende psyko-analyser for helt
forståeligt at forsvare sig imod een eller anden ungperker med oplagte
"Manden der skød Jesse James (i ryggen)"-ambitioner...

Netop dèt at Jønke på godt og - ISÆR ondt - er offentligt kendt som een af
HAs topfigurer (hvilket dog immervæk synes at være en ganske alarmerende
taktisk uklog disponering af HA, da manden jo netop i søgt
koldkrigsagentroman-terminologi om noget er så fandens EKSPONERET at alt fra
Politi til pop-pressens sladderspalter interesserer sig for indgående hans
gøren og laden!) gør desværre omvendt også at han ville være et regulært
"trofæbytte" for andre - konkurrerende - kriminelle.

Nok er manden beviseligt morder, men omvendt bliver det altså også temmeligt
bizart, hvis man fra retssamfundets side pludselig skulle stille seriøse
"rationelle" forventninger om at denne mand pludselig skulle "gå i
Jesus-mode" og blot passivt lade folk, der ellers måtte søge tvivlsom
prestiger derved, slå ham ihjel efter forgodtbefindende...

Jeg mener ikke at have overdrevent meget sympati for manden selv, men da han
ikke under gældende lov kan erklæres egentlig "fredløs" og dermed "frit
bytte", må han dog - som alle andre - have ret til at forsvare sig selv i
forhold til folk, der aktivt og umisforståeligt måtte forsøge at snigmyrde
ham for derigennemat opnå billig kannibal-ritualistisk "krigerberømmelse"
(af NØJAGTIGT samme slags, som manden jo altså absurd ironisk nok selv i sin
tid opnående ved sit eget snigmord på Henning Norbert Knudsen, aka.
"Makrellen").

Anders Peter Johnsen

("Den, der lever ved sværdet...", fristes man måske til at sige, men omvendt
ligger der altså netop en vis "egen logik"

Fra : Tony

Dato : 15-10-08 21:32

"Anders Peter Johnsen" skrev

[ snip ]

> [...]
> forståeligt at forsvare sig imod een eller anden ungperker med oplagte
> "Manden der skød Jesse James (i ryggen)"-ambitioner...

Heheh, et fedt malerisk indlæg, som jeg kun kan tilslutte mig 100%

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 22:21

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i en meddelelse news:48f65329$0>
"Anders Peter Johnsen" skrev
> Heheh, et fedt malerisk indlæg, som jeg kun kan tilslutte mig 100%

Det kan alle - men hvem har en teori om politiets motiv? Holder de med HAs
fjender i en narkokrig?