ANONYME VIDNER BØR v i l d t FORKÆLES
Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-08 22:22

ANONYME VIDNER BØR v i l d t FORKÆLES

At vidner straffes af ungmuslim-grupperne, bidrager til at opklaring af
pyromani er umulig.. Det bør gøres legende let at henvende sig anonymt til
politiet med oplysninger og at gøre disse retsgyldige i retsssager, uden at
blive set af anklagede eller dennes advokat. Med og uden videokamera er
dette helt uproblematisk.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 14-10-08 23:44

Bo Warming wrote:
> [...]
> retsssager, uden at blive set af anklagede eller dennes advokat. Med
> og uden videokamera er dette helt uproblematisk.

Du kværulerer ellers så vidt jeg kan se herinde selv i tide og utide over at
blive udsat for regulær "heksejagt" fra pædagoger i en nærliggende børnehave
i kraft af mere eller mindre rygtebaserede påstande om blotteri over for
børn - hvilket jo er en temmeligt alvorlig beskyldning - så hvordan ville du
have det med selv ligefrem at risikere DOMFÆLDELSE udelukkende på dèn slags
spinkle "fjer-til-fem-høns" grundlag?

Nok skal vidner i rocker- og indvandrersager beskyttes, så dybt skadelige,
korrupte forsvarsadvokater ikke "lige kommer til" at udlevere identiteten på
kronvidner til deres klienter, som så frit kan udøve modbydelige
repressalier imod dem, men på den anden side kan politiet altså ikke bare
nøjes med anonyme anmeldelser af dette og hint strafbare forhold, hvis ikke
vi skal risikere Stasi-samfundstilstande, endsige såkaldte
"cykelhandler-scenarier" som dèt man ser i den berømte episode af Matador,
hvor Befrielsen og opgøret med tyskerne jo lige bekvemt misbruges i
forbindelse med relativt simple nabostridigheder...

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 09:56

meddelelse news:48f520a9$0$15880$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> [...]

> at blive udsat for regulær "heksejagt" fra pædagoger i en nærliggende
> børnehave i kraft af mere eller mindre rygtebaserede påstande om blotteri

Nu digter du vildt jvf nedenfor

> børn - hvilket jo er en temmeligt alvorlig beskyldning - så hvordan ville
> du have det med selv ligefrem at risikere DOMFÆLDELSE udelukkende på dèn
> slags spinkle "fjer-til-fem-høns" grundlag?

Jeg har aldrig været anklaget for blotteri overfor børn men børnehaven har
opdigtet at jeg sad i medbragt klapstol uden bukser.
Se klapstolen som har ubehagelige stikkende ting i sædet - altid har jeg
haft bukser
Børnehaven har ignoreret påstanden et år og ikke fotograferet hvad havde
været nemt da jeg sad i timevis hver dag og alle har kamera
Iøvrigt ville det have været 100% legalt ligesom svømme og sol nøgenbadning
er på enhver strand - kun at promenere og bevæge sig uterligt er
blufærdighedskrænkende
De falske rygter er absurde og letgennemskuelige

> [...]
> hvor Befrielsen og opgøret med tyskerne jo lige bekvemt misbruges i
> forbindelse med relativt simple nabostridigheder...

Ved terror såsom børnehaveafbrænding bør anonyme vidner bruges.

Ved en pjatsag som min solbadning på offentlig fortov burde politiet
ignorere eller ringe straks til mig og spille med åbne kort

Fordi polititilhold er ADMINISTRATIVT kan anonyme vidner ikke komme på tale

Skønt bagatelsag ses at mine indlæg bliver straffet med nedsættelse af
bevægefrihed - jeg kan ikke bruge offentlig fortov som før . princippet om
at ytringsfrihed knægtes er væsentligt

Jeg er uvæsentlig, det er ikke mine solbadebehov jeg kæmper for men
prnicippet om at man går bag min ryg med rygter og ikke viser mig kun
politie hvilke netskriverier de kræver mig tilholdsstraffet for
Kafka-proces er antidemokratisk - men vedr terrorister i Gellerup skal
anonyme vidner ikke bruges til dom men til efterforskning

Der er analogi til Jønke der administrativt blev mentalundersøgt-varetægtet
pga knivdrama som han var uden skyld i - administrativt regelfnidderi
muliggør at politi misbruger magt uden at kunne straffes for det.
Nu er Jønke fundet strafegnet og usindsyg - forudsigeligt
PSYKIATRI
Sydhavnssadisten fra Libanon er erklæret sindsyg DVS STRAFFRI mens han
afskar finger på pigen han havde frihedsberøvet - alle er totalt ansvarlige
uanset diagnose mener jeg er rette retspleje - der er for meget
lovjunglefnidder og at min advokat ikke vil grave i børnehavesagen er nok
fordi når de er ved at tabe vil de erklære mig sindsyg - man er oppe imod
gummiparagraffer og røgslør
De opnår at kunne gøre alt - og de opnår psykiatri der kan erklære
landsfader Nyrup for en god far når Nyrup har gjort sin datter psykotisk
lidende og derfor nok også er uduelig som landsfader

Podenda morderen, Palle Sørensen, lægepyromankonen og Sydhavns libaneseren
og Lundin bør under langvarigt fængselsophold kunne lejes billigt af enhver
amatørpsykolog der meener at kunne interviewe så indsigt om sadist-mord. -
mens bæltefixeret på lukket afdeling
Bånd trediegradsforhørsamtalen og læg på nettet og måske nogen stiller
begavet spørgsmål så vi få indsigt sadistpsyken.Luk tidligst ud, når
alderdomssvækkelse og brug dem til at opnå viden

Psykiatere har aldrig bestået test i at spå om kommende farlighed, så de
skal fratages al magt vedr. kriminelle. De kan kun symptombehandle og næppe
gavnligt.
Giv amatørinterviewere en chance for at overgå i spådomme og
forklaringer.Det er jo ikke en eksakt videnskab men smalltalk og
smagsdommeri

Fra : Martin Larsen

Dato : 15-10-08 10:32

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> begavet spørgsmål så vi få indsigt sadistpsyken.Luk tidligst ud, når
> alderdomssvækkelse og brug dem til at opnå viden

Rigtig god ide.
Smart brug af netttet og medier er kendetegnet på avanceret kultur. Børn vil
kunne opleve psykologiundervisning der på minutter vil bibringe dem mere
indsigt end 100 reinkarnationer i en børnehave med rød-pædogak.

Mvh
Martin

Fra : mr

Dato : 15-10-08 06:58

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> at blive set af anklagede eller dennes advokat. Med og uden videokamera er

Du mener altså undtaget når vidnerne vidner imos dig selv, ikke?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 08:30

Fra : mr

Dato : 15-10-08 10:27

> [...]
> ignorere eller ringe straks til mig og spille med åbne kort
>
> Fordi polititilhold er ADMINISTRATIVT kan anonyme vidner ikke komme på

hvis det kun er en pjatsag er den vel efterhånden brugt rigeligt gange i
gruppen her.
Når det kun er pjat, så forsæt med at solbade (provokere) - eller lad være.
Pjatrsager er kun for gamle mænd der intet andet har at give sig til.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 14:35

> [...]
> Når det kun er pjat, så forsæt med at solbade (provokere) - eller lad
> være. Pjatrsager er kun for gamle mænd der intet andet har at give sig

En praktiserende læge har netop ringet til mig og meddelt at han mener jeg
har en hellig sag og bør få bevist at børnehavens falsk anklage mod mig, bør
kritiseres af borgmesteren så ikke sådant griber om sig.>

Fra : mr

Dato : 15-10-08 19:07

> [...]
> har en hellig sag og bør få bevist at børnehavens falsk anklage mod mig,
> bør kritiseres af borgmesteren så ikke sådant griber om sig.>

ja og?
Har du tænkt dig at gøre noget, eller bliver du ved din ynk her?

Fra : mr

Dato : 16-10-08 06:25

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse

> ja og?
> Har du tænkt dig at gøre noget, eller bliver du ved din ynk her?
ok. mere ynk altså.

Fra : Bo Warming

Dato : 16-10-08 11:26

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> ok. mere ynk altså.

Ved at skriver her klarer jeg tankerne så det brev jeg laver med min advokat
bliver velrettet
Det er interesssant at ingen har har kunne forsvare børnehaven

Fra : Martin Larsen

Dato : 16-10-08 12:03

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Ved at skriver her klarer jeg tankerne så det brev jeg laver med min
> advokat bliver velrettet
> Det er interesssant at ingen har har kunne forsvare børnehaven

Det er klart at børnehaven har en dårlig sag ift menneskerettighederne.
Spørgsmålet er hvor vægten lægges på de divergerende udtalelser i et
rød-biased retssystem.

Mvh
Martin

Fra : mr

Dato : 16-10-08 22:34

> [...]
> advokat bliver velrettet
> Det er interesssant at ingen har har kunne forsvare børnehaven

jeg kender ikke sagen, jeg kender ikke børnehaven, jeg kender ikke dig. Jeg
er fuldstændig ligeglad med din pjattede sag. Den er vel blevet så stor en
besættelse for dig at den skal nævnes i enhver forbindelse her i gruppen.
Du elsker anonyme vidner, dog undtaget dem der klager over dig. Det viser
din egoistiske opfattelse af retssystemet. Vær en mand og se at komme over
det. Der er større og vigtigere sager i verden at arbejde for.

Fra : Bo Warming

Dato : 17-10-08 05:36

> Du elsker anonyme vidner, dog undtaget dem der klager over dig.

Overfor pyromaner er anonyme vidner OK

> Det viser din egoistiske opfattelse af retssystemet.

Hvilken _egoistisk_ fordel har jeg i denne bagatelsag ?

- hvor jeg dog har afsløret kæmpe overgreb på ytringsfrihed MEN IKKE VIA
RETSSYSTEMET for sagen har de onde pædagoger klogeligt holdt på afstand af
domstole ved at true med ADMINISTRATIVT tilhold

Er der noget galt ved at have egoistisk glæde ved at bringe almengavnlig
SANDHED frem - om bagtalelse af den art der fik en Rødovehøjhusboer MYRDET

To skolepiger påstod at en eneboer på en høj altan havde onaneret mens han
så på dem, og sladder a la min børnehaves lod en fjer blive fem høns og
trængte ind hos ham og tævede ham ihjel.
Aldrig er jeg blevet tævet fordi jeg udstråler at være et dydsmønster, så
jeg har et kald til at få sandhed frem når en Dreifussag lander i mit skød -
når justitsmord via BUPL-ansatte med god tid er så klokkeklar som her.

Manglende proportionssans lyder af små-forbrydelse og forbrydelse er der
slet ikke tale om hos børnehaven - men etikken kan vist ingen forsvare.
Havde de sagt til mig - "vi frygter forældre vil myrde dig", så havde jeg
stoppet solbadningen, men de TURDE IKKE DIALOG, vort lands ytringsfrihed er
så mangelfuld så de ikke var civiliserede - Freud skev at Den første der
kastede fornærmelse i stedet for sten, opfandt civilisationen. ÅBEN DIALOG
er altid OK - kun skal politi i Gellerup bruge anonyme vidner under
opklaring - og var pyromanerne danske skulle vidner åbenbares ved
domfælelse.. Pyromanien er del af hellig *krig* så vi skal straffe
kollektivt.
Krig har vi ikke på mit fortov, så din analogi om anonyme vidner er
problematisk.

50 ruder har jeg fået smadret af anonyme, og børnehaveforældre er nok alle
autonomsympatisører og ved at jeg ikke er det, så de har skabt lidt krig, de
socialistiske do-good'ers, Dur de til andet end vold, incl frihedsberøvelse
der i et år har hindret mig i at bruge offentligt fortov?

Fra : mr

Dato : 17-10-08 08:22

> [...]
> de socialistiske do-good'ers, Dur de til andet end vold, incl
> frihedsberøvelse der i et år har hindret mig i at bruge offentligt fortov?

Alle kan anlægge civilt søgsmål mod alle. Se dog at komme i gang. Hvis du
altså er en mand.
Hyld anonyme vidner, også når de er imod dig. Ellers er du kun en skvat.

Fra : mr

Dato : 19-10-08 15:11

> [...]
> altså er en mand.
> Hyld anonyme vidner, også når de er imod dig. Ellers er du kun en skvat.

du flygter