Foto
IBM760 5420
Teil 3020
40D til rep. med Error 99
Fra : MGJ

Dato : 16-10-08 17:39

Hej

Hvor længe skal man acceptere at ens kamara er til garanti rep.? Nu har det
været afsted siden 9. september og jeg kan ingen tids horisont få.

Morten

Fra : ager

Dato : 16-10-08 20:15

"MGJ" <REMOVE_THISbuggy@sport.tdcadsl.dk> skrev i meddelelsen
> Hej
>
> Hvor længe skal man acceptere at ens kamara er til garanti rep.? Nu har
> det været afsted siden 9. september og jeg kan ingen tids horisont få.

Uha, der kan gå længe...76 dage ventede min kamerat...

jeg havde cps, der gik 36 timer..
ta

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 16-10-08 22:26

"MGJ" <REMOVE_THISbuggy@sport.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Hvor længe skal man acceptere at ens kamara er til garanti rep.? Nu har
> det været afsted siden 9. september og jeg kan ingen tids horisont få.

Det kunne tyde på værkstedet venter på nogle stumper.
Har du sendt det til din forhandler eller direkte til et serviceværksted? -
det ville være nærliggende at tage direkte fat i værkstedet :)

Jeg havde et ixus engang der var afsted i over 3måneder, hvorefter det endte
jeg fik en ny model fordi de ikke kunne skaffe stumperne.

--
/Dennis

Fra : MGJ

Dato : 17-10-08 04:54

> [...]
>
> Jeg havde et ixus engang der var afsted i over 3måneder, hvorefter det
> endte jeg fik en ny model fordi de ikke kunne skaffe stumperne.

Jeg indlevert til forhandleren. Men de har vel ikke ubegrænset tid til
rådighed når det kommer til købeloven?

MGJ

Fra : Claus Rasmussen

Dato : 17-10-08 09:45

> Jeg indlevert til forhandleren. Men de har vel ikke ubegrænset tid til
> rådighed når det kommer til købeloven?

Rimelig tid !!!!! det kommer jo an på hvor forhandleren har fået det fra.
Kommer det fra den danske leverandør - kan der gå optil 1 måned (ca.)
modsat - hvis de har importeret det ... så kan de blive nødt til at sende
det uden for Danmarks grænser.

Claus

Fra : MGJ

Dato : 17-10-08 13:57

Hej igen

Efter at jeg henvendte mig pr. mail hvor jeg foreslog dem at handlen skulle
gå tilbage er det som med et trylleslag færdig på mandag. Blev enda tilbudt
et låne kamara her i weekenden.

MGJ

Fra : Dennis Pedersen

Dato : 17-10-08 14:03

> [...]
>
> Efter at jeg henvendte mig pr. mail hvor jeg foreslog dem at handlen
> skulle gå tilbage er det som med et trylleslag færdig på mandag. Blev enda

Det kunne lyde til at der en som er faldet over dit kamera på hylden :)

--
/Dennis
Diverse harware sælges

Fra : MGJ