Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
filer i kamera
Fra : Ole Madsen

Dato : 15-10-08 18:43

Jeg har lige fået et 8gb flash card til et canon 350d, man kan se
billederne i viewer i kameraet, men når jeg importere dem på min mac, så
fylder filerne ikke noget, hvad gør jeg galt?

Ole

Fra : Anja Dunning-Krüger

Dato : 15-10-08 19:50

Prøv at formattere kortet via. kameraets menu til formattering.

Hvis du bruger RAW format og importerer via USB kabel (i modsætning til en
kortlæser) kan der være problemer med RAW. Installer evt. den medfølgende
software til 350D og prøv igen. Eller forsøg med JPG eller RAW+JPG.

Mvh
Anja

Fra : Ole Madsen

Dato : 15-10-08 20:05

Anja Dunning-Krüger skrev:
> [...]
> en kortlæser) kan der være problemer med RAW. Installer evt. den
> medfølgende software til 350D og prøv igen. Eller forsøg med JPG eller

tak skal du have

Ole

Fra : Anja Dunning-Krüger

Dato : 15-10-08 21:06