Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Photoshop litteratur
Fra : MartinK

Dato : 15-10-08 16:12

Hvad kan anbefales at læse?
Dansk eller Engelsk.
Photoshop CS3

Martin.

Fra : Gunnar Laurhammer

Dato : 15-10-08 20:49

"MartinK" <martinK@hotmail.com> wrote in message
news:48f6082f$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Hvad kan anbefales at læse?
> Dansk eller Engelsk.
> Photoshop CS3
>
> Martin.

Jeg vil anbefale CS3 boken av Scott Kelby..
Den er enkel og grei, og går rett på sak.

mvh
Gunnar

Fra : Peter Valdemar Klaub~

Dato : 16-10-08 11:37

Gunnar Laurhammer <g.l@**haugnett.no> skrev:

>"MartinK" <martinK@hotmail.com> wrote in message

>Jeg vil anbefale CS3 boken av Scott Kelby..
>Den er enkel og grei, og går rett på sak.
>
>mvh
>Gunnar
Men den kommer givetvis indenfor få måneder som en
CS4 udgave; så CS3 udgaven bør kunne fås billigt
(Amazon?)

Fra : Gunnar Laurhammer

Dato : 16-10-08 22:22

"Peter Valdemar Klauber (slet VW5G2)" <pvk@VW5G2dadlnet.dk> wrote in message

> Men den kommer givetvis indenfor få måneder som en
> CS4 udgave; så CS3 udgaven bør kunne fås billigt
> (Amazon?)

Du får den allerede billig fra Amazon :) Det er der jeg kjøper mine bøker

mvh
Gunnar

Fra : MartinK

Dato : 16-10-08 12:18

"Gunnar Laurhammer" <g.l@**haugnett.no> skrev i meddelelsen

> "MartinK" <martinK@hotmail.com> wrote in message

> Jeg vil anbefale CS3 boken av Scott Kelby..
> Den er enkel og grei, og går rett på sak.
>
> mvh
> Gunnar

Er det den der hedder "Scott Kelby's Seven-Point System For Adobe Photoshop
CS3"?

Vh Martin.

Fra : Søren Friberg

Dato : 16-10-08 12:55

MartinK skrev:
> Er det den der hedder "Scott Kelby's Seven-Point System For Adobe
> Photoshop CS3"?

Det tænkes nok på:
Scott Kelby: The Adobe Photoshop CS3 Book for Digital Photographers, New
Riders 2008

En anden og meget billigere, der ikke er så tosset:
Christoph Künne: Lag i Photoshop, Libris 2008
Den handler om, som titlen antyder, lagdeling i PS3

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Gunnar Laurhammer

Dato : 16-10-08 22:24

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> wrote in message

> Det tænkes nok på:
> Scott Kelby: The Adobe Photoshop CS3 Book for Digital Photographers, New
> Riders 2008

Det stemmer at det var den boken jeg tenkte på Søren.

mvh
Gunnar