Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
National Geographics Traveler, nu online
Fra : Bo Hellum

Dato : 15-10-08 14:33

http://www.ngtraveler.co.uk/

Side 45 + 46

Ved godt det ikke er fantastiske billeder, men jeg er med og det er sku det
der tæller

Hygge

Bo

Fra : Mogens Hansen

Dato : 15-10-08 14:36

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> wrote in message

[8<8<8<]
> Ved godt det ikke er fantastiske billeder, men jeg er med og det er sku
> det der tæller

Det er flot klaret - tillykke

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Søren Friberg

Dato : 15-10-08 22:03

Bo Hellum skrev:
> [...]
>
> Side 45 + 46
>
> Ved godt det ikke er fantastiske billeder, men jeg er med og det er sku det

Tillykke, rigtig flot!

Mvh. Søren

Fra : Bo Hellum

Dato : 16-10-08 17:59

"Bo Hellum" <sofus@post1.tele.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.ngtraveler.co.uk/
>
> Side 45 + 46
>
> Ved godt det ikke er fantastiske billeder, men jeg er med og det er sku
> [...]

Takker til begge, det var egentlig en tilfældighed der gjorde udslaget. NGT
skulle lave en artikel om at Danmark ikke kun var København, og de
kontaktede så den lokale turistforening, som jeg tilfældigvis har en
kontrakt med billedmæssigt, der igennem kom kontakten.

De vil også bruge mig i andre sammenhænge, så det kan jo være at næste stop
bliver en tur til syden, med løver og elefanter, hvem ved, hehe.

Hygge

Bo

Fra : rt

Dato : 28-10-08 17:50

"Bo Hellum" <bo@hellums.dk> wrote in

> [...]
>
> De vil også bruge mig i andre sammenhænge, så det kan jo være at
> næste stop bliver en tur til syden, med løver og elefanter, hvem

Tillykke, det er godt gået. Og det er da nydelige billeder :)

--
De bedste hilsner,

/rt

Fra : KsK

Dato : 16-10-08 23:25

> [...]
> http://www.ngtraveler.co.uk/
>
> Side 45 + 46
>
> Ved godt det ikke er fantastiske billeder, men jeg er med og det er sku

hæ hæ jeg vidste det øh du skyd med nikon d3 ikk

måske vi kan lokke dig til at , genpost dit først billeder du post i
billedesnak

jeg ville så helle ikke bliv overrasket vis Søren F komme i, om nogle år`s
erfaring

KsK