Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Digital fotoramme
Fra : IKJ

Dato : 15-10-08 12:06

Jeg påtænker at anskaffe en digital fotoramme (Amitec) og i reklamerne står
der:

"Billederne kan du vise fra forskellige typer medier. Du kan sætte kortet
fra dit kamera direkte i fotorammen, eller du kan vise fotos fra en USB-pen
eller fra din eksterne USB-disk"

Så langt så godt, men jeg har erfaring for at min DVD ikke kan læse SD-kort
med filer downloaded fra PC, derfor er spørgsmålet:

Ved nogen om der er samme problem med SD-kort m.h.t. "Digital fotoramme"?

mvh IKJ

Fra : BRSF-DK

Dato : 15-10-08 13:29

www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk - www.news.fotohobby.dk
"IKJ" <ikjsletdette@surfmail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> SD-kort med filer downloaded fra PC, derfor er spørgsmålet:
>
> Ved nogen om der er samme problem med SD-kort m.h.t. "Digital fotoramme"?

Jeg kan ikke umiddelbart svare dig, men måske kan du finde lidt om det hos
diverse producenter her:

http://fotohobby.dk/filer/Bjarne_foto-link.htm#Fotoalbum

Bjarne Fahnøe
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk - www.news.fotohobby.dk

Fra : IKJ

Dato : 16-10-08 10:00

> Jeg kan ikke umiddelbart svare dig, men måske kan du finde lidt om det hos
> [...]

Tak til Bjarne for svaret.

Det er en omfattende hjemmeside du har, den er nu bookmarked for senere
eftersyn.

mvh IKJ

Fra : BRSF-DK

Dato : 16-10-08 11:33

> [...]
>

> Tak til Bjarne for svaret.
>
> Det er en omfattende hjemmeside du har, den er nu bookmarked for senere

Du skal altid være velkommen til at kigge ind, der er næsten dagligt nyt,
som du kan læse direkte på www.news.fotohobby.dk hvor der så er link til de
sider, som har "dagens nyhed" )

Bjarne
6855 Outrup
www.fahnoe.dk - www.fotohobby.dk

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-10-08 13:56

IKJ skrev bl.a.:

> [...]
> SD-kort med filer downloaded fra PC, derfor er spørgsmålet:
> Ved nogen om der er samme problem med SD-kort m.h.t. "Digital

Skulle det være tilfældet, så er apparatet jo defekt. Jeg tvivler på, at
producenter sælger apparater, der er så defekte, at de ikke kan bruges...

Med hensyn til din DVD, så lugter det langt væk af "fejl-40"

Claus

Fra : IKJ

Dato : 15-10-08 17:13

> [...]
> producenter sælger apparater, der er så defekte, at de ikke kan bruges...
>
> Med hensyn til din DVD, så lugter det langt væk af "fejl-40"

Helt rigtigt! tåbelige spørgsmål kan vel kun forvente svar fra tåber

IKJ

Fra : Claus Tersgov

Dato : 15-10-08 20:28

IKJ skrev bl.a.:

> Helt rigtigt! tåbelige spørgsmål kan vel kun forvente svar fra tåber

Bliv du bare tøsefornærmet, fordi du tilsyneladende er en klovn til at
betjene dine apparater...

Jeg ved hvad jeg kan, og det det er dig der beder om hjælp til noget ret
åbenlyst, ikke jeg!

Claus