Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kastrup Lufthavn
Fra : Peter

Dato : 15-10-08 10:51

Hej

om et par måneder skal jeg ud at rejse, og flyve fra Kastrup lufthavn.
Jeg har tænkt mig at købe en Nikon D90, og ville høre om sådan et kan
købes i lufthavnen til en fornuftig pris - eller om men lige så godt
kan købe det i en butik i byen i stedet for?

mvh,
Peter

Fra : ;o\)-max-

Dato : 15-10-08 10:57

"Peter"

> [...]
> købes i lufthavnen til en fornuftig pris - eller om men lige så godt
> kan købe det i en butik i byen i stedet for?

Argg - køb aldrig i lufthavnen - det kan altid købes
billigere på nettet.. Søg selv - med den lave kurs på
engelske pund, er det måske billigere der..??
www.preissuchmaschine.de
www.idealo.de
www.edbpriser.dk
-max-

Fra : Kim

Dato : 15-10-08 11:12

"-max-" <max@bamarzone.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> billigere på nettet.. Søg selv - med den lave kurs på
> engelske pund, er det måske billigere der..??

Hørt... Ikke i lufthavnen, det er alt for dyrt.
Kig lidt på priser i det land du skal til, eller
f.eks ebay.co.uk eller ebay.de ud over de allerede
nævnte.
Masser af "butikker" sælger nyt på Ebay, men check deres
feedback...

Mvh, Kim

Fra : Kim

Dato : 15-10-08 11:16

"Kim" <JohnDoe@Falskmail.dk> skrev i meddelelsen

Btw... Spørgsmålet hører hjemme i dk.fritid.foto.indkøb

Mvh, Kim