Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Software til at oversvømme billeder uden v~
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 15-10-08 01:35

En gang for længe siden var der nogen, der postede link til et stykke
software, der kunne trække vand op omkring emner i et billede.

Jeg mangler at lave et billede med en kunstig vandlinie til en illustration,
og ku få god hjælp af sådan et program.
Nogen, der kan huske det?
Det skulle gerne kune mere, end bare spejle toppen af et billede og føje
ripples til.

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger
www.frodonifinger.dk

Fra : Søren Friberg

Dato : 15-10-08 01:45

Frodo Nifinger skrev:
> [...]
> Nogen, der kan huske det?
> Det skulle gerne kune mere, end bare spejle toppen af et billede og føje

Jeg har anvendt denne her:

http://photoshop.pluginsworld.com/plugin.php?directory=adobe&software=photoshop&plugin=201

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Søren Friberg

Dato : 15-10-08 01:49

http://www.flamingpear.com/download.html

Fra : Frodo Nifinger

Dato : 15-10-08 02:01

"Søren Friberg" <hushovmesterenfjern@msn.com> skrev i en meddelelse

> http://www.flamingpear.com/download.html

Tak skal du ha, det var netop flaming pear's Flood software jeg ku huske at
ha set

Jesper Nielsen
aka
Frodo Nifinger