MS Windows
briani 27239
Ingen lyd ved afspilning af DVD i Media Pl~
Fra : 7600

Dato : 13-10-08 21:55

Når jeg spiller CD'er eller MP3 filer fungerer lyden normalt, men når jeg
afspiller en DVD ser jeg billederne fint nok men der er ingen lyd.
Jeg kører Media Player 11 på Windows XP PRO

Nogle ideer til hvorfor ?

George

Fra : Kerim Ellentoft

Dato : 13-10-08 22:17

"7600" <georgeoftheseas@hotmail.com> skrev :

>Når jeg spiller CD'er eller MP3 filer fungerer lyden normalt, men når jeg
>afspiller en DVD ser jeg billederne fint nok men der er ingen lyd.

Instaler et AC3 codec.

http://www.google.dk/search?hl=da&q=ac3+codec&meta=
--
Kerim

Fra : George

Dato : 13-10-08 22:58

Tak til jer begge.

Jeg har nu installeret erAC3 codec og nu virker lyden.

Jeg synes ellers, at jeg har læst, at codecs var inkluderet i Media Player
11. Åbenbart ikke alle codecs.

George

Fra : Lyhn

Dato : 13-10-08 22:15

7600 wrote:
> [...]
> jeg afspiller en DVD ser jeg billederne fint nok men der er ingen lyd.
> Jeg kører Media Player 11 på Windows XP PRO

Du mangler et AC3 codec

http://www.free-codecs.com/download/ac3_filter.htm