DAGLIGT, for helvede!!!!!
Fra : news.tele.dk

Dato : 12-10-08 23:39

Underligt.

Det her er et politisk forum. Et forum, hvor der angiveligt bliver
diskuteret den politik, der styrer vores liv.

Jeg skrev et indlæg, angående den daglige vold. Den vold, som vi ikke ser i
pressen en gang om året (m jeg husker det tidligere, med grov vold), men
engang om fucking DAGEN.

I samme indlæg skrev jeg også, at det er som frøen med det kogende vand.

Når jeg læser indlæggene her i fora og generelt ikke ser nogen form for
reaktion på, hvad der foregår, bliver jeg sgu rystet.

Er I alle fuking ligeglade med, at der dagligt er skudepisoder og
knivstikkerier... DAGLIGT, for helvede!!!!!???

Skide fodformede assholes.

Tim

Fra : Snuden

Dato : 13-10-08 00:21

"news.tele.dk" <thpetersen@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Er I alle fuking ligeglade med, at der dagligt er skudepisoder og
> knivstikkerier... DAGLIGT, for helvede!!!!!???

Godt sprog!! Du læste da på uni...ikk`?!

Fra : Johnny Andersen

Dato : 13-10-08 00:25

"Snuden" <Snuden1975@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Godt sprog!! Du læste da på uni...ikk`?!

Mon ikke "news.tele.dk", har en ph.d i dansk...?

/Johnny

Fra : hanzen

Dato : 13-10-08 07:59

"Johnny Andersen" <netsat_99@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Mon ikke "news.tele.dk", har en ph.d i dansk...?

PisseHamrende Dårlig?
--
hilzen
hanzen

Fra : Vidal

Dato : 13-10-08 11:30

news.tele.dk skrev:
> [...]
>
> Er I alle fuking ligeglade med, at der dagligt er skudepisoder og
> knivstikkerier... DAGLIGT, for helvede!!!!!???

Tænk at Malene skulle afstedkomme et så inderligt savn.

Hvorfor griber du ikke stafetten?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard