Sarahs 2 fyringer
Fra : Bo Warming

Dato : 12-10-08 09:20

Sarahs 2 fyringer

Som guvernør har Sarah Palin fyret en menig politimand og en højtstående
politichef og fjender har kaldt det magtmisbrug. En undersøgelse er nu
færdig og har godkendt den sidstnævnte fyring og bedømt fyringen af den
menige betjent som etisk kritisabel men ikke foreslået nogen straf.

Måske hun som kvinde er et lidt primitivt magtmenneske og ikke kan fungere
som guvernør hvis ikke alle underordnede udviser normal lydighed. Måske hun
har ville afprøve grænser for at vide sig sikker i sin fremfærd i resten af
guvernørperioden.

Bliver hun vicepræsident er dette fnidder næppe relevant overhovedet. Så har
hun rådgivere og er i et helt andet liv. Rådgiverne vil sætte grænser for
hende og hun vil være lærling og en god skuespiller når hun er på skærmen.

Den sjældne kombination af image og lidt politikererfaring gør hende et fund
for McCain og det er forståeligt at man bruger hende som den helt rigtige
runningmate og har ignoreret småting om fyringer. Deres kampagne er ikke
væsentlig belastet af sagen

Fra : mr

Dato : 12-10-08 12:44

"Bo Warming" <warmingbo@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> fund for McCain og det er forståeligt at man bruger hende som den helt
> rigtige runningmate og har ignoreret småting om fyringer. Deres kampagne

Følger du med i meningsmålinger Bo?
Tror du stadig at Fru Palin er ufejlbarlig?
Selv de mest republikanske amerikanere er bekymret for hendes uforstand på
økonomi og forkærlighed for egen magtmisbrug.
Mener du det er holdbart at hun skal klare sig gennem 4 år udelukkende ved
brug af rådgivere for ikke at dumme sig igen?

Fra : mr

Dato : 13-10-08 09:56

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Mener du det er holdbart at hun skal klare sig gennem 4 år udelukkende ved
> brug af rådgivere for ikke at dumme sig igen?

og som sædvanlig magter du ikke at debattere

Fra : Bo Warming

Dato : 13-10-08 12:58

> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

> og som sædvanlig magter du ikke at debattere

Jeg tror alle toppolitikere har før de blev valgt solgt deres vilje til
"rådgivere"

"Den, som indtager forreste plads, spiller sjældent hovedrollen" Goethe

Jeg tror at rådgiverne har midler til at sikre sig mod at forgrundsfiguren
insisterer på aparte beslutninger - lidt fyring af uvenner tillades men ikke
affyring af missiler

Fra : mr

Dato : 15-10-08 06:54

> [...]
> "rådgivere"
>
> "Den, som indtager forreste plads, spiller sjældent hovedrollen" Goethe

Goethes citater er fuldstændig ligegyldige her (og de fleste adre stedr)
Det her handler ikke om at sælge viælje til rådgivere FØR et valg. Du mener
Palin gimpen nok skal klare den ved at overlade alt til rådgivere EFTER
valget. McCain er tussegammel og har svært ved at overskue USA økonomiske
situation. Han kan magte at true Iran med miltær, noget som de fleste ved er
urealistisk. Hvis han blev præsident, skulle han altså bakkes op af en
magtkorrumperet gås fra Alaska, der ikke aner hoved og hale, men overlader
alt til rådgivere. Tror du på den Bo?

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 08:23

> [...]
> bakkes op af en magtkorrumperet gås fra Alaska, der ikke aner hoved og
> hale, men overlader alt til rådgivere. Tror du på den Bo?

Jeg tror at også Lincoln og Roosewelt var i lommen på deres rådgivere og
politikere er skuespillere og Sarah er en spændende politikerkritisk
fornyelse af slagsen
og at det næppe bliver dårliger med andre end hende og at de glistrupske
folkelige aspekter ved hende vuille få mig til at stemme på hende i håb om
mindre godhedsindustri og mindre Islam - hvis jeg var USA-borger

Fra : mr

Dato : 15-10-08 10:39

> [...]
> folkelige aspekter ved hende vuille få mig til at stemme på hende i håb om
> mindre godhedsindustri og mindre Islam - hvis jeg var USA-borger

Det eneste folkelige ved Glistrup var 0-skat og muhammedanerhad. Det blev
afløs af foragt og ligegyldig og glemsel.
Men du mener så at det alene kommer an på udseende og ligegyldig retorik om
at jorden er 3.000 år gammel, pro-life og soccer moms?
Resten lader du gerne være op til rådgivere, som ingen ved hvem er og ingen
ved hvad står for? Lincoln og Roosevelt havde forstand til at gøre det
rigtige på det rigtige tidspunkt. VEl havde de rådgivere, men de vidste at
tage beslutningerne selv. Ikke de selvretfærdige forkerte korrupte, som er
det eneste Palin har bevist hun kan.
Du kunne ikke stemme på Palin som USA-borger, kun McCain eller Obama.

I øvrigt overdtiver du klart betydningen af vicepræsidenten.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 17:29

eneste kur mod sindsge: SELVHJÆLP

"mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse news:48f5b995$0$56787

> [...]

GI MIN STIL EN CHANCE - AT LADE SINE POINTER FREMGÅ AF BERØMT LYRIK, GIR
FEST OG FARVER

Hvis galningen fremturede i sin galskab, ville han blive
vis. William Blake

Det er ikke længere blot et spørgsmål om at være rask. I dag skal man finde
sig en sygdom, man kan lide. Jackie Mason

Goethe: "Det er fordi jeg dengang var gal, at jeg idag er fornuftig. Oh,
filosof, som kun ser det momentane, hvor dit syn er kort. Dit blik er ikke
skabt til at følge lidenskabernes underjordiske arbejde."

Hvis ikke du kan slippe af med familieskeletterne, så kan du lige så godt få
dem til at danse. George Bernhard Shaw

Hvor var Buddha og Muhammed eller Shakespeare dog lykkelige, at der ikke var
nogle gode slægtninge og læger, som helbredte dem for deres ekstaser og
inspiration. Hvis Muhammed havde taget ormepulver for sine nerver, kun
arbejdet to timer i døgnet og drukket mælk, så ville der ikke være blevet
mere tilbage af dette enestående menneske end hans hund.
Læger og gode slægtninge sørger i sidste instans for, at menneskeheden
bliver sløvet. Middelmådighed vil blive anset for genialitet, og
civilisationen vil gå til grunde. Tjekhov

I have learned much from disease, which life could have never taught me
anywhere else.Goethe (1749-1832)German Poet, Dramatist, Novelist, and
Scientist

Man skal ikke søge at eliminere sine komplekser - man skal bringe sig i
overensstemmelse med dem: Det er dem der styrer vor opførsel her i verden.
Camus

There is a pleasure sure, in being mad, which none but madmen know,
John Dryden

En meget stor dyd består i at dræbe sine lidenskaber. En større dyd, der
består i at afbalancere dem. Camus

"Målet er ikke enhed eller harmoni - det er skældsord for Nietzsche -målet
er at det fortrængte og problematiske kanaliseres over i noget
konstruktivt" Safranski

En genial mand begår ingen vildfarelser. Hans fejl er viljesakter og er
portaler til opdagelse. James Joyce

Sanity is a madness put to good uses, waking life is a dream controlled.
George Santayana

Problemet er ikke at jeg er paranoid men at jeg ikke er paranoid nok
Woody Allen

Look into the depth of your own soul and learn first to know yourself, then
you will understand why this illness was bound to come upon you and perhaps
you will thenceforth avoid falling ill. Sigmund
Freud

A man should not strive to eliminate his complexes, but to get into accord
with them: they are legitimately what directs his conduct in the world.
Sigmund Freud

Fra : mr

Dato : 15-10-08 19:09

> eneste kur mod sindsge: SELVHJÆLP

> GI MIN STIL EN CHANCE - AT LADE SINE POINTER FREMGÅ AF BERØMT LYRIK, GIR
> FEST OG FARVER

ak ja, igen magter du ikke at debattere

Fra : Kim Larsen

Dato : 13-10-08 15:38

> [...]
> Mener du det er holdbart at hun skal klare sig gennem 4 år
> udelukkende ved brug af rådgivere for ikke at dumme sig igen?

Hun er så slem at jeg tror selv Republikanere overvejer at stemme på
Demokraterne.

Obama skal kvaje sig slemt for ikke at vinde. Eller også skal der dukke et
eller andet meget slemt op om ham. Ingen tvivl om at spindoktorer hos
republikanerne stadig graver og graver for at finde noget slemt om Obama,
det er deres eneste chance for at vinde over Obama. Det er virkelig op af en
ufattelig stejl bakke med Sarah Palin i rygbagagen for Republikanerne.

--
Kim Larsen
Socialist, republikaner, atomkraftmodstander og kritisk EU-tilhænger

Fra : Bo Warming

Dato : 14-10-08 03:14

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> en ufattelig stejl bakke med Sarah Palin i rygbagagen for Republikanerne.

Du undervurderer betydningen af en Moder Jord så sexet som Yvonne i
OLSENBANDEN

Folk ønsker oprør mod de vante skadelige poliikere

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 02:20

"Kim Larsen" <kl2607@gmail.com> skrev i meddelelsen
> "mr" <mail@mail.dk> skrev i en meddelelse

JEG TROR IKKE DE ER VEJLEDENDE NOK

Hun vækker mere sympati end hun har fejl

> Obama skal kvaje sig slemt for ikke at vinde.

Måske det gør udslaget at for første gang er opstillet en hvid
frugtbarhedsgudinde

Fra : mr

Dato : 15-10-08 06:55

> [...]
>
> JEG TROR IKKE DE ER VEJLEDENDE NOK

> Hun vækker mere sympati end hun har fejl

> Måske det gør udslaget at for første gang er opstillet en hvid

nu er det ikke ret mange andre end dig der er så gammelmasndsliderlig at de
ville stemme på en kvinde, kun fordi hun har bryster og revne, og i øvrigt
ikke har egensdkaber der overhovedet skal bruges i embedet.

Fra : Bo Warming

Dato : 15-10-08 09:59

> [...]
> de ville stemme på en kvinde, kun fordi hun har bryster og revne, og i
> øvrigt ikke har egensdkaber der overhovedet skal bruges i embedet.

Palins revne er ikke min interesse men det fornyende i at hun er
Glistrupfolkelig, OlsenbandeYVONNEmoderjordagtig og en keltisk
jomfrumariafrugtbarhdsgudinde og måske det gør at hun næsten eller helt
vinder valget for McCain trods odds

Fra : mr

Dato : 15-10-08 10:33

> [...]
> Glistrupfolkelig, OlsenbandeYVONNEmoderjordagtig og en keltisk
> jomfrumariafrugtbarhdsgudinde og måske det gør at hun næsten eller helt

Hun har ødelagt de chancer McCain triods alt havde. Han blev anset for en
fornyer der kunne ændre magtkorruptionen, nepotisme, Washingtonødselhed m.m.
Palin bjæffede ganske vist pænt efter, men havde nøjagtig de lig i lasten
som McCain har forsøgt at bekæmpe. Derfor nytter herndes Yvonnefolkelighed
intet. Hun har ødelagt det der kunne blive en god mulighed. At McCain lod
sig forføre at bimboen, sætter han beklageligvis i samme bås som dig. En
aldrende mand med ungpigedrømme - som slører overskueligheden. Ældre mænd må
betale for ungdom. Ikke tro at de har en chance på gratis vilkår.
Hun har tabt valget for en hæderlig mand - desværre.

Fra : mr

Dato : 15-10-08 19:09

> [...]
> chance på gratis vilkår.
> Hun har tabt valget for en hæderlig mand - desværre.

og igen.......