noget bliver spist...
Fra : /Peter

Dato : 11-10-08 12:38

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-08 19:57

/Peter wrote:

> Velbekommen.

Ved du hvad der sker, når folkedanskeren slagter dyr, på den hvide mands
slagterier?

Tror du at dyrene får ordnet negle og hår, af folkedanskeren, på disse
slagterier?

Siden du åbenbart tænder på at se dyr blive slagtet, så skulle du smutte en
tur ind på et af de danske slagterier, og få din lyst styret.

--
/ Thomas

Fra : /Peter

Dato : 11-10-08 20:06

"Thomas M" <OMGWTF> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Siden du åbenbart tænder på at se dyr blive slagtet, så skulle du
> smutte en tur ind på et af de danske slagterier, og få din lyst

Du mener åbenbart at arbejdere på danske slagterier er ligeså primitive?

Billederne skulle gerne illustrere hvilke primitive arter vi lader
slippe ind i vores land,
ikke underligt at vold og terror eskalerer voldsomt.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 11-10-08 23:49

"/Peter" <nospam@no.mail> skrev i meddelelsen

> ikke underligt at vold og terror eskalerer voldsomt.

Nej, vi er jo ikke andet end dyr i deres øjne. Om det er en dansker eller en
hund, det spiller ingen rolle.

Fra : /Peter

Dato : 11-10-08 20:12

> [...]
>
> Siden du åbenbart tænder på at se dyr blive slagtet, så skulle du
> smutte en tur ind på et af de danske slagterier, og få din lyst

Måske skulle du sætet dig lidt ind i dyr anatomi og fysiologi,
når halsen, men ikke rygraden hvori nerverne befinder sig, skæres over
dør dyret langsomt,
hvilket også er meningen for at tømme det for blod, hjertet banker
stadig, med nervene indtakt
transporteres også smerten, i gud ved hvor lang tid

Tænk lidt over disse primitive arters opførsel. både her og i
oprindelseslandende,
der er helt sikkert en sammenhæng mht. respekt for liv.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 11-10-08 21:11

On Sat, 11 Oct 2008 20:57:23 +0200, "Thomas M" <OMGWTF> wrote:

> [...]
>
>Siden du åbenbart tænder på at se dyr blive slagtet, så skulle du smutte en
>tur ind på et af de danske slagterier, og få din lyst styret.

Har du nogensinde SELV været på et (dansk) slagteri...???

Jeg har været der utallige gange på svineslagteriet i Odense og de
behandler svinene 100 gange bedre end vist i linkene...

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-10-08 21:15

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> Jeg har været der utallige gange på svineslagteriet i Odense og de
> behandler svinene 100 gange bedre end vist i linkene...

So fucking what?

Skal vi ikke bare koncentrere os om, hvordan mennesker behandles, og så lade
nogle totalt ligegyldige hunde/bjørne-kampe i langbortistan komme i anden
række?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Hans Christian Vang

Dato : 11-10-08 23:51

"Jens Bruun" <bruun_jens@hotmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Skal vi ikke bare koncentrere os om, hvordan mennesker behandles, og så
> lade nogle totalt ligegyldige hunde/bjørne-kampe i langbortistan komme i

Nej, det skal vi ikke.