Hvor har vi dog stor glæde af de kære gæst~
Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 07:46

http://www.bt.dk/article/20081011/krimi/81011002/

<Citat>
Egentlig passede de bare deres arbejde. Men tilsyneladende var det for
meget for en 14-årig dreng med indvandrerbaggrund, der i eftermiddags
blev smidt ud fra hovedbiblioteket ved Hundige Storcenter.

For kort efter sin bortvisning vendte den unge mand tilbage til
centeret eskorteret af en stor gruppe venner.

- Pludselig stod der en flok på omkring 20 unge omkring vagterne. Det
udviklede sig til et overfald, hvor fire af de fremmødte deltog. Den
ene af vagterne blev ramt så hårdt, at han blev slået bevidstløs.
</Citat>

Kulturberigelse når det er bedst...

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Hr. Jensen

Dato : 11-10-08 08:39

On Sat, 11 Oct 2008 08:46:10 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
>udviklede sig til et overfald, hvor fire af de fremmødte deltog. Den
>ene af vagterne blev ramt så hårdt, at han blev slået bevidstløs.

Et enkeltstående tilfælde af drengestreger.
Desuden er motion jo så sundt, så de har jo bare fulgt anvisningerne om
30 minutters motion om dagen.

Jow jow...

--
Now Yousee it...Now You don't!

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 09:42

Efter mange tanker skrev Hr. Jensen:

> Et enkeltstående tilfælde af drengestreger.
> Desuden er motion jo så sundt, så de har jo bare fulgt anvisningerne om
> 30 minutters motion om dagen.
>
> Jow jow...

Jeg tror såmænd ikke engang velmenerne kan se noget forkert i det,
desværre, så dine gæt på deres svar er nok ikke helt ved siden af.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 09:00

"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i
meddelelsen
> [...]
> vagterne. Det udviklede sig til et overfald, hvor fire af de
> fremmødte deltog. Den ene af vagterne blev ramt så hårdt, at

1.hvori består kulturberigelsen?
2. hvorfor er den bedst når folk overfaldes?
3.Er du selv voldelig anlagt?

Fra : Hauge

Dato : 11-10-08 09:13

Arne H. Wilstrup wrote:
> 1.hvori består kulturberigelsen?
> 2. hvorfor er den bedst når folk overfaldes?
> 3.Er du selv voldelig anlagt?

4. Fattede du ingenting af indlægget?

/Hauge

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 09:18

Hauge:

> 4. Fattede du ingenting af indlægget?

Wilstrup prøver bare at spille dum.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 09:42

> Hauge:
>>> 2. hvorfor er den bedst når folk overfaldes?

> Wilstrup prøver bare at spille dum.

Næ, men du prøver at spille klog, og det kommer du skidt fra.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 09:43

Arne H. Wilstrup:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Næ, men du prøver at spille klog, og det kommer du skidt fra.

Du var bare som sædvanlig, lidt hurtigere på tasterne end dine læse og
forstå evner magtede at følge med til lille ven.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 10:43

> Du var bare som sædvanlig, lidt hurtigere på tasterne end
> dine læse og forstå evner magtede at følge med til lille
> ven.

Jeg er skam over middelhøjde og altså ikke nogen lille ven,
hverken i højden eller i drøjden, skønt der findes mange der
er tykkere.

Hvad angår mine forståelsesevner, så ligger de temmelig meget
over dine. Beviset er jo klart: Du er DF'er og dermed generelt
dårligt uddannet og småt begavet.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 10:46

Arne H. Wilstrup frembragte:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Jeg er skam over middelhøjde og altså ikke nogen lille ven, hverken i højden
> eller i drøjden, skønt der findes mange der er tykkere.

Jaja lille ven.

> Hvad angår mine forståelsesevner, så ligger de temmelig meget over dine.

Det mangler du lige af bevise lille ven.

> Beviset er jo klart: Du er DF'er og dermed generelt dårligt uddannet og småt
> begavet.

Nej jeg er ikke DF'er, så hvad nu?

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-08 13:36

On Sat, 11 Oct 2008 11:43:19 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Jeg er skam over middelhøjde og altså ikke nogen lille ven,
>hverken i højden eller i drøjden, skønt der findes mange der
>er tykkere.

Derfor kan man da godt være en lille ven.. Selvom jeg er nogenlunde
stor, er jeg en lille ven i forhold til et par stykker i min
omgangskreds. Det er jeg da ikke hverken oprørt eller stødt over.

>Hvad angår mine forståelsesevner, så ligger de temmelig meget
>over dine. Beviset er jo klart: Du er DF'er og dermed generelt
>dårligt uddannet og småt begavet.

Hvis du mener at M.Larsen er DF'er, er der altså noget galt med dine
forståelsesevner! Dine efterfølgende konklussioner er derfor ikke de
bits værd, som de er formidlet med.
Km igen, fokusér!

Volger
- Han er så fattig, at han ikke kan få råd til at holde hund.

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 11-10-08 13:51

<nix@invalid.com> wrote:

>Hvad angår mine forståelsesevner, så ligger de temmelig meget
>over dine. Beviset er jo klart: Du er DF'er og dermed generelt
>dårligt uddannet og småt begavet.

ROTFL... AHW har lige bevist at Morlille er en sten....

En sten kan ikke flyde, Morlille kan ikke flyde, ergo er Morlille en
sten...

Skift "sten" ud med "dum", "ikke flyde" ud med "DF'er" og "Morlille"
ud med "Larsen" og så har du......:

Dumme mennesker er DF'ere, Larsen er DF'er, ergo er Larsen dum...

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-08 13:30

On Sat, 11 Oct 2008 10:41:58 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Næ, men du prøver at spille klog, og det kommer du skidt fra.

Vil det sige at du rent faktisk fattede indlægget?
(I hvilket tilfælde du spillede dum)
Eller fattede du det ikke?
(I hvilket tilfælde du er dum)

Volger
- Fattigdom, mandighedens moder.

Fra : @

Dato : 12-10-08 17:10

On Sat, 11 Oct 2008 10:17:47 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

>Hauge:
>>> 2. hvorfor er den bedst når folk overfaldes?

>Wilstrup prøver bare at spille dum.

det behøver han altså ikke

You talk to your enemies.
/Moshe Dayan/

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 09:42

"Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk> skrev i meddelelsen

> 4. Fattede du ingenting af indlægget?

Hvad var det jeg skulle fatte? Jeg har jo stadig ikke fået
svar på mine spørgsmål 1,2 og 3. Men det kan du og din makker
måske slet ikke?

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 09:18

Arne H. Wilstrup forklarede:

> 1.hvori består kulturberigelsen?
> 2. hvorfor er den bedst når folk overfaldes?
> 3.Er du selv voldelig anlagt?

Ironi lille ven...

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 09:43

> Arne H. Wilstrup forklarede:

> Ironi lille ven...

Lille og lille -det tager jeg som et kompliment. Men hvori
består ironien i begrebet "kulturberigelse"? kan du ikke eller
vil du ikke svare? Jeg ser faktisk frem til et berigende svar.
Men kommer der? næppe!

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 09:44

Arne H. Wilstrup forklarede:
> [...]
> begrebet "kulturberigelse"? kan du ikke eller vil du ikke svare? Jeg ser
> faktisk frem til et berigende svar. Men kommer der? næppe!

Du er skolelærer og magter ikke at læse og forstå, trist rigtigt trist
lille ven.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 10:49

> Du er skolelærer og magter ikke at læse og forstå, trist
> rigtigt trist lille ven.

Det er netop fordi jeg er skolelærer at jeg finder det umuligt
at forstå dig. Så lavt et niveau har end ikke mine svageste
elever kunnet mønstre, så måske skulle vi henvende os til en
lærer med speciale i psykisk handicappede elever - dem man i
tidligere tider kaldte for "åndssvage". Det kunne jo være at
vedkommende kunne forklare hvad du egentlig mener.
Det er jo sådan at man ikke kan forlange at svagt begavede
mennesker skal kunne forstå en klar besked. Du kan jo ikke,
hvilket jo ses af at du fremturer med dit "lille ven" skønt
det er klart at jeg hverken er lille eller din ven. Dine
floskler viser tydeligt for enhver at du ikke evner at løsrive
dig for de monomane gentagelser du en gang har fået fat i.
Derfor fortsætter du lallegladeligt med at gentage de få ord
du kender til bunds.

Men jeg gentager: jeg er ikke lille. Jeg er ikke din ven! Prøv
nu at øve dig foran spejlet ved at sige de to sætninger jeg
nys har skrevet: "Arne er ikke lille. Arne er ikke min ven" -
så kan det jo være at du ender med at forstå det til bunds.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 10:51

Følgende er skrevet af Arne H. Wilstrup:

> Det er netop fordi jeg er skolelærer at jeg finder det umuligt at forstå dig.

Tsk tsk lille ven.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 11:09

> Følgende er skrevet af Arne H. Wilstrup:

> Tsk tsk lille ven.

Nå, heller ikke det kunne du fatte at kommentere, lille pjok!
Men det forstår vi kloge skam godt. Du må have det svært med
alle de komplekser du har, lille pjok!

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 11:10

Arne H. Wilstrup skrev den 11-10-2008:

> Nå, heller ikke det kunne du fatte at kommentere, lille pjok! Men det forstår
> vi kloge skam godt. Du må have det svært med alle de komplekser du har, lille
> pjok!

Jaja lille ven.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 11:24

> Jaja lille ven.

nej,nej, lille pjok.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 13:19

Arne H. Wilstrup kom med denne ide:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> nej,nej, lille pjok.

Arne, når man futter, så er det god pli at skrive det, men det ved du
vel godt lille ven.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 10:58

Arne H. Wilstrup har bragt dette til verden:
> [...]
> lille. Arne er ikke min ven" - så kan det jo være at du ender med at forstå

Har du glemt du tog det som et kompliment, lille ven.

<citat>
>Arne H. Wilstrup udtrykte præcist:
> Lille og lille -det tager jeg som et kompliment.
</citat>

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 11:11

> Arne H. Wilstrup har bragt dette til verden:

> Har du glemt du tog det som et kompliment, lille ven.

I visse sammenhænge. Men dine stereotype gentagelser vidner
mere om en besættelse end om et kompliment. Jeg har oprigtig
ondt af dig, lille pjok! Måske er du slet ikke lille? I så
fald må du være "store pjok".

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 11:13

> [...]

> besættelse end om et kompliment. Jeg har oprigtig ondt af dig, lille pjok!
> Måske er du slet ikke lille? I så fald må du være "store pjok".

Du skrev du tog det som et kompliment, men det var altså ikke sandt
lille ven.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 11:25

> Arne H. Wilstrup kom med denne ide:

> Du skrev du tog det som et kompliment, men det var altså
> ikke sandt lille ven.

Jo, jo, lille pjok, store fjols. Det ER sandt - men da du ikke
kan læse, må vi jo stave det for dig:

"I vis-se sam-men-hæn-ge" - men det forstod du heller ikke,
lille pjok, store fjols

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 11:27

Arne H. Wilstrup tastede følgende:

> [...]
> vi jo stave det for dig:
>
> "I vis-se sam-men-hæn-ge" - men det forstod du heller ikke, lille pjok, store

Altså, du tager det ikke som et kompliment lille ven.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-08 14:07

On Sat, 11 Oct 2008 12:24:57 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>"I vis-se sam-men-hæn-ge" - men det forstod du heller ikke,
>lille pjok, store fjols

Sam-men-hæng-en har da ik-ke æn-dret sig en tød-del - Fo-ku-sér dog!

Vol-ger
- Himlen er et princip.

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-08 14:08

<nix@invalid.com> wrote:

>"I vis-se sam-men-hæn-ge" - men det forstod du heller ikke,
>lille pjok, store fjols

Det var en rigtig taber-FUT, hva'?

Volger
- Loser!

Fra : Jens Bruun

Dato : 11-10-08 16:50

"Volger Garfield" <Volger@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> Volger
> - Loser!

Hvad betyder "Loser!"?

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 21:44

Jens Bruun sendte dette med sin computer:
> "Volger Garfield" <Volger@nowhere.invalid> skrev i en meddelelse

> Hvad betyder "Loser!"?

Det burde du da vide, du er jo fra LasVegas.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-08 23:10

On Sat, 11 Oct 2008 17:50:25 +0200, "Jens Bruun"
<bruun_jens@hotmail.com> wrote:

>Hvad betyder "Loser!"?

This is a trick question, right?

Volger
- From Wikipedia, the free encyclopedia:
Loser is the antonym of winner, often used as an insult....

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-08 13:41

On Sat, 11 Oct 2008 11:49:04 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Det er netop fordi jeg er skolelærer at jeg finder det umuligt
>at forstå dig. Så lavt et niveau har end ikke mine svageste
>elever kunnet mønstre, så måske skulle vi henvende os til en

Siger du hermed, i fuld alvor, at du ikke ved hvad "kulturberigelse"
betyder i en ironisk sammenhæng???

Hooold da op!

>hvilket jo ses af at du fremturer med dit "lille ven" skønt
>det er klart at jeg hverken er lille eller din ven. Dine

Det er måske klart at du ikke er hans ven, men du mangler altså at
bevise at du ikke er lille!

==
- Hvorfor kan jeg sige at a og b er lige store??
- Fordi de er skolelærer!
==

>Men jeg gentager: jeg er ikke lille. Jeg er ikke din ven! Prøv
>nu at øve dig foran spejlet ved at sige de to sætninger jeg
>nys har skrevet: "Arne er ikke lille. Arne er ikke min ven" -

Snak om monomane!

Volger
- Vi er alle genier, til vi fylder ti år.

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-08 13:28

On Sat, 11 Oct 2008 10:00:24 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>"Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i
>meddelelsen

>1.hvori består kulturberigelsen?

Det er da altid dejligt at se og lære af, hvordan andre kulturer
klarer forskellige situationer.
Og det er ihvertfald ganske anderledes end den jeg husker, da jeg var
i den alder.

>2. hvorfor er den bedst når folk overfaldes?

Det kunne synes som om, at det er dér de ("de andre kulturer") er
bedst klædt på hjemmefra.

>3.Er du selv voldelig anlagt?

Heller ikke nu om dage, nej.
Er du?

Volger
- Ingen, som tjener sit land godt, har brug for forfædre.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-08 09:39

Mr.Larsen wrote:
> [...]
> udviklede sig til et overfald, hvor fire af de fremmødte deltog. Den
> ene af vagterne blev ramt så hårdt, at han blev slået bevidstløs.

Det har ikke fundet sted, da de 20 ikke blev anholdt.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 09:40

Følgende er skrevet af Knud Larsen:

> Det har ikke fundet sted, da de 20 ikke blev anholdt.

Jeg vidste der var noget jeg overså.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-08 13:44

On Sat, 11 Oct 2008 10:38:55 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

>Det har ikke fundet sted, da de 20 ikke blev anholdt.

Pas??

Volger
- I hærger fædrelandet, mens i værger det.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-08 14:50

Volger Garfield wrote:

> Pas??

Kommer fra flere diskussioner om statistikker over kriminalitet, - hvor
"man" kun regner på "domme" eller på "fremstilede i dommervagten" - og hvor
altså store grupper som aldrig indfanges heller ikke indfanges i
statistikkerne.

Så det var bare et lille ironisk input.

En her - CRL - hævder at der ikke er nogen stigning i grov vold, selv om
selv statistikkerne helt klart viser at det er der i høj grad.
Nogen hævder at vi har altid haft samme grad af kriminalitet, - og det ER jo
klart nok ikke rigtig. Ghetto-relateret kriminalitet ER naturligvis noget
nyt.

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-08 23:15

On Sat, 11 Oct 2008 15:50:27 +0200, "Knud Larsen"
<mafishmaskela-snabela-yahoo.invalid> wrote:

>Kommer fra flere diskussioner om statistikker over kriminalitet, - hvor

--CUT--

OK takker. Det forklarer sagen.
- Lidt ligesom når Wilstrup siger han er et geni. Det mangler at blive
bevist og er derfor gældende?
(Eller er det FOR langt ude?)

>En her - CRL - hævder at der ikke er nogen stigning i grov vold, selv om
>selv statistikkerne helt klart viser at det er der i høj grad.

Nåh ja - Den husker jeg..

Volger
- Hvis du vil kende pengenes værdi, så prøv at låne nogle.

Fra : Martin Larsen

Dato : 11-10-08 10:40

> [...]
> udviklede sig til et overfald, hvor fire af de fremmødte deltog. Den ene
> af vagterne blev ramt så hårdt, at han blev slået bevidstløs.

Hvem er ansvarlig for at disse afstumpede vilde befinder sig i DK?

Mvh
Martin

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 10:41

Martin Larsen forklarede:

> Hvem er ansvarlig for at disse afstumpede vilde befinder sig i DK?

Typer som Kim Rovsing Larsen, Wilstrup osv.

Vi burde tage dem i røv og nakke og kyle dem ud på albuerne.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 10:57

> Martin Larsen forklarede:

> Typer som Kim Rovsing Larsen, Wilstrup osv.

Hvor ser du jeg har noget ansvar for disse overfald? Atter en
injurerende påstand, da du jo ikke tør gøre noget ved det.
Hvis du mener at jeg er ansvarlig for lovbrydere, bør du melde
mig til politiet i stedet for blot at sidde og fedte med det.
Tag dig dog sammen, lille pjok!

> Vi burde tage dem i røv og nakke og kyle dem ud på albuerne.

Stor i slaget, men en hare når det kommer til stykket. Hvorfor
går du ikke blot ud og gør alvor af dine fantasier? Er det
fordi du ikke tør, din tøsedreng? Det er altid nemt at sidde
bag en skærm og komme med trusler og voldsfantasier, sådan som
du gør her, men selv at handle? næ, tak! det er du jo for fej
til. Prøv nu at vise dig som en mand i stedet for et pjok, og
gør alvor af dine trusler. Kom nu lille pjok!

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 11:01

> [...]
> ansvarlig for lovbrydere, bør du melde mig til politiet i stedet for blot at

Du stemmer på dem der sørger for vi har den slags i landet.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 11:10

> Arne H. Wilstrup udtrykte præcist:

> Du stemmer på dem der sørger for vi har den slags i landet.

Du ved slet ikke noget om hvem jeg stemmer på, lille pjok!

> Tsk tsk lille ven.

tsk tsk lille pjok!

> Jaja lille ven.

ja, du indrømmer det jo , lille pjok!

> Tsk tsk lille ven.

tsk tsk! lille pjok

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 11:12

Arne H. Wilstrup kom med følgende:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Du ved slet ikke noget om hvem jeg stemmer på, lille pjok!

Jojo lille ven.

> tsk tsk lille pjok!

Dygtig lille ven.

> ja, du indrømmer det jo , lille pjok!

Jaja lille ven.

> tsk tsk! lille pjok

Dygtig lille ven.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 11-10-08 11:23

> Dygtig lille ven.

Ja, jeg er dygtig, du er ikke - du er blot et lille pjok. Til
gengæld er du et stort fjols.

Fra : Mr.Larsen

Dato : 11-10-08 11:28

Arne H. Wilstrup tastede følgende:
> "Mr.Larsen" <mrlarsen,@, post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Ja, jeg er dygtig, du er ikke - du er blot et lille pjok. Til gengæld er du
> et stort fjols.

Jaja lille ven.

--
Sia Furler the singing goddess from Australia...

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-08 13:53

On Sat, 11 Oct 2008 11:56:52 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<nix@invalid.com> wrote:

>Hvor ser du jeg har noget ansvar for disse overfald? Atter en
>injurerende påstand, da du jo ikke tør gøre noget ved det.

Og du er skolelærer - _Forhåbentlig_ ikke i dansk!!
For læse kan du sgu ikke!

Volger
- Helvede er brolagt med præstepander.

Fra : Volger Garfield

Dato : 11-10-08 13:45

On Sat, 11 Oct 2008 11:40:45 +0200, Mr.Larsen <mrlarsen,@,
post.cybercity.dk> wrote:

>Typer som Kim Rovsing Larsen, Wilstrup osv.
>
>Vi burde tage dem i røv og nakke og kyle dem ud på albuerne.

Ja, og sende "de fremmede" tilbage bagefter!

Volger
- Man skal ej skue en given hest i munden.

Fra : Ukendt

Dato : 11-10-08 11:53

Martin Larsen wrote:

> Hvem er ansvarlig for at disse afstumpede vilde befinder sig i DK?

EU, regeringen og Dansk Folkeparti.

--
/ Thomas

Fra : N_B_DK

Dato : 12-10-08 11:33

"Thomas M" <OMGWTF> wrote in message
> EU, regeringen og Dansk Folkeparti.

EU ja, men resten er jo løgn hvilket du udemærket ved.

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.