Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Camera Raw 4.6 and DNG Converter Available
Fra : Søren Friberg

Dato : 12-10-08 21:09

http://blogs.adobe.com/lightroomjournal/2008/10/camera_raw_46_and_dng_converte_2.html

Det fremgår af link eller links på henvisningen, hvad nyheden går ud på,
så det anser jeg for lidt overflødigt at bringe her

--
Venlig hilsen
Søren Friberg, http://fotofriberg.dk

Fra : Per Z

Dato : 13-10-08 10:06

Så er kommende 5D mkII ejere tvunget til Lightroom eller CS4.

Fra : Søren Friberg

Dato : 13-10-08 10:10

Per Z skrev:
> Så er kommende 5D mkII ejere tvunget til Lightroom eller CS4.

Ja, men jeg har nu bestilt en CS4 uden at eje benævnte kamera

Fra : Mogens Hansen

Dato : 13-10-08 10:21

"Per Z" <no@spam.com> wrote in message
> Så er kommende 5D mkII ejere tvunget til Lightroom eller CS4.

Har det ikke altid været sådan: Adobe har opdateret deres RAW konvertere i
deres nyeste software( hint: de tjener penge på det).

Men man er ikke tvunget til at bruge Adobe software. Der kommer formodentlig
Canon software med 5D mkII, så man kan konvertere RAW filer. Mon ikke Gimp
og craw hurtig vil understøtte kameraet, og ellers er der muligheder med
andre RAW konvertere som f.eks. CaptureOne og Aperture.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : J

Dato : 13-10-08 10:46

"Per Z" <no@spam.com> skrev i en meddelelse
> Så er kommende 5D mkII ejere tvunget til Lightroom eller CS4.

Vås.