Instrumentlys
Fra : Lars Thorborg

Dato : 11-10-08 20:24

Hej Gruppe
Er der nogen derude, der ved hvordan man skifter instrumentlys på en Opel
Vectra B??

--
Hilsen Lars Thorborg

ISIS - Bianca 28 - Frederikssund
Bianca 28 - sejlere mødes på cafecrema.dk
Livet er ikke lutter lagkage - det er også en dans på roser

Fra : Matthias H Matthies~

Dato : 12-10-08 04:58

"Lars Thorborg" <lars.thorborg@mail.dk> skrev i meddelelsen
> Hej Gruppe
> Er der nogen derude, der ved hvordan man skifter instrumentlys på en Opel
> Vectra B??

Prøv evt. at kigge her: www.opelpower.dk
Det er sikkert beskrevet i deres Forum
Hilsen Matthias

Fra : Lars Thorborg

Dato : 12-10-08 08:59

Hej Matthias

Tak for linket - Jeg har nu registreret mig og kastet spørgsmålet ind..

Fra : Lars Thorborg

Dato : 13-10-08 21:01

Fik en masse gode tips i opelpower.dk. Det jeg prøvede først virkede...
Et ordentlig dask eller tre oven på instrumentpanel gjorde tricket - håber
det holder...