NE vs. CC mht. ICQ
Fra : Morten B

Dato : 24-07-01 16:53

Jeg har nu haft NE2 i nogle måneder og det er endnu ikke lykkedes mig at få
ICQ filetransfer til at virke på trods af at jeg har prøvet et utal af
configurationer.
I øvrigt har jeg også indtryk af at det slet ikke er lykkedes nogen at få
det til at virke. Har jeg ret?

Forleden ringede Cybercity mig så op fordi jeg tidligere har bestilt adsl
hos dem, men fik afslag pga. manglende kobber. De kan nu levere med filter.
Derfor finder jeg det nærliggende at spørge om det er lykkedes nogle
CC-kunder at få ICQ filetransfer til at virke gennem nat på en Cisco 677?

Er Cisco 677 mere villig til at virke med ICQ end Speedstream 2601. Hvad
hvis man kan få fingrene i en Cisco SoHo77?

/Morten

Fra : Simon Pedersen

Dato : 24-07-01 17:08

"Morten B" <mortenb@FJERNEStrashcan.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Derfor finder jeg det nærliggende at spørge om det er lykkedes nogle
> CC-kunder at få ICQ filetransfer til at virke gennem nat på en Cisco 677?

Det kan ordnes i løbet af 2 min i en 677'er - og virker altid.

> /Morten

Mvh. Simon Pedersen

Fra : Kenneth R. Hansen

Dato : 24-07-01 17:57

> Det kan ordnes i løbet af 2 min i en 677'er - og virker altid.

Hvordan har du klaret det? Jeg kan kun sende filer, ikke modtage.
Og hvad med PC2PC ICQ-phone, virker det???

Fra : Anders Ebbesen

Dato : 24-07-01 23:45

"Kenneth R. Hansen" <kr_hansen@it.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan har du klaret det? Jeg kan kun sende filer, ikke modtage.

Meget simpelt:

<http://www.cybercity.dk/support/cisco677_vejledning/internet_programmer/icq2000b.pht
ml>

> Og hvad med PC2PC ICQ-phone, virker det???

Muligvis, hvis du opgraderer til CBOS2.4.2 - alternativt kan du bestille dit eget /30
for at få det til at virke.

--
Anders Vind Ebbesen
http://www.ebbesen.org | anders@ebbesen.org

Fra : Steen Gellett

Dato : 24-07-01 18:27

Jeg kan både sende og modtage filer.... jeg har NetExpress 2 - 512 / 128 , men

det var ikke uden problemer at får det til at køre... men det kan lade sig gøre

Morten B skriver:

> [...]
>
> Er Cisco 677 mere villig til at virke med ICQ end Speedstream 2601. Hvad
> hvis man kan få fingrene i en Cisco SoHo77?

Steen Gellett
Member of: DanishTeamRC5-64 Calculation - Team ID#:6635
Mailto:steen@gellett.net

Fra : Steen Gellett

Dato : 24-07-01 18:39

Jeg har screenshots af min ICQ & Router ( 2601 ) opsætning.... jeg mailer gerne
til alle interesserede.... mail mig hvis det er ?

Steen Gellett skriver:

Fra : John Sahl

Dato : 24-07-01 20:13

"Steen Gellett" <steen@gellett.net> skrev i en meddelelse
> Jeg har screenshots af min ICQ & Router ( 2601 ) opsætning.... jeg mailer
gerne
> til alle interesserede.... mail mig hvis det er ?

Kunne du eventuelt være interesseret i at det blev lagt online som en
vejledning på www.xdslinfo.dk ?

--
John Sahl, Webmaster på http://www.websetter.dk
Se vores nyeste projekt på http://www.MandeZonen.dk

Fra : Steen Gellett

Dato : 25-07-01 08:57

Ja sæføli.... jo flere man kan hjæple jo bedre....
Jeg kan forstå på div. indlæg at mange har haft probs. med netop ICQ

Skriv til mig hvis du skal have screenshots ? Jeg regner med du kan ordne
resten !!

John Sahl skriver:

Fra : Kas

Dato : 25-07-01 09:21

> Kunne du eventuelt være interesseret i at det blev lagt online som en
> vejledning på www.xdslinfo.dk ?

Og på www.turbine.dk/2601?

Kas.