Hvad sker der med volden???
Fra : news.tele.dk

Dato : 10-10-08 10:20

Jeg er godt klar over, at mit indlæg bliver pillet i stykker, og at visse
personer ikke fatter (nægter at fatte), hvad jeg mener. Hvis ikke det er
manglende indhold, så vil det være grammatik og stavefejl. Hyg jer.

Jeg gav, for et par år siden til udtryk i en indlæg, at jeg var rystet over,
hvor meget volden er taget til i Danmark. Naturligvis hører vi hurtigere om
vold og død, pga. internettet. Alene det gør, i sagens natur, at det virker
mere overvældende.

Jeg skulle lige til at sige, at storbyerne også er blevet større, og at mere
kompakte klumper af mennesker... blah, blahh blah...... men selv i de små
jyske byer, er volden og ligegyldigheden blevet større. Læs dagens avis...
en hvilken som helst dag.

Jeg gider end ikke komme med links til dagens
vold/mord/knivstikker/voldtægts-episode(r). Det er unødvendigt.

Det her har _IKKE_ noget at gøre med udlændinge. Ja, de fylder meget i den
statistik, men hele landet er ved at rådne op!

VAR det virkelig så slemt i 70'erne og 80'erne?.... ikke som jeg husker det.
Måske tager jeg fejl.

..... ELLER:, er vi virkelig i den samme situation, som frøen, der bliver
smidt i koldt vand og kogt, fordi den har tid til at vænne sig til at dø
langsomt?

/Tim