Pinligt at politi ikke ignorerer forældref~
Fra : Bo Warming

Dato : 10-10-08 00:58

Pinligt at politi ikke ignorerer forældreforargelse
At sidde i solen med shorts og bare tær giver ikke risiko for
pædofilovergreb
At politiet reagerer som om sådant kunne tænkes, er pinligt

Der er trådnet mellem fortov og børn.
Børnehaven har selv valgt at erstatte plankeværk med trådnet. så børn kan
sige ting til forbipasserende
Hvis det var teenagere eller blot skolebørn kunne man tænke sig at en
pædofil slikonkel kunne lokke børnene til at besøge ham om aftenen.
Men børnehavebørn er ikke så omkringfarende og selvstændige

SELV HVIS jeg nogensinde havde været uden bukser på børnehavefortov så
kræves at det sker uterligt, sexrelaterende for at det er ulovlig
blufærdighedskrænkelse.
Hvis jeg læste avis nøgen på Strøget og sad så ingen så pik, ville det næppe
være ulovligt - men at promenere er ulovligt nøgen.
Der er kraftig liberalisering i gang vedr afklædthed - trods muslimers
snerperi. En sag blev i år vundet af nøgne erotisk aktive strandgæster der
benyttede privat strand mod ejers ønske.Sagen er for lille og kompliceret
til at få mediebevågenhed. Men den afslører et politi uden proportionssans
og uden respekt for ytringsfrihed og med overdreven imødekommenhed overfor
børnehavepædagogers usaglighed.

Al anderledeshed er heltebedrift, der modner respekt for mangfoldighed. Det
respekteres vedr etniske eksperimenter - hvorfor ikke vedr ufarlig
beklædningsafvigelse langt inden for lovlighedens rammer?

Uden løgnen om bukseløshed ville tilhold være utænkelig - umuligt - der
kræves MEGET før tilhold udstedes. Men at politiet hemmeligholder det falske
rygte gør det umuligt for mig at modsige det.
At dømme på så løs mistanke er et faretruende brud på normal retspleje. Men
desværre sker tilhold ikke pr dom - hvilket er svineri, for så kan man ikke
forsvare sig.