Hvordan bundler man? (teknisk)
Fra : Dann Pedersen

Dato : 24-07-01 16:22

Hej!

Hvordan er modempuljerne i stand til at identificerer 2 b-kanaler som
tilhørende en enkelt bruger? Eller sagt på en anden måde. Hvordan finder
modempuljerne ud af at der nu skal bruges 2 b-kanaler til den enkelte bruger
i stedet for en enkelt på en sådan måde at trafikken bliver routet rigtigt?

På forhånd tak for hjælpen.

Venlig hilsen

Dann Pedersen

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-07-01 16:37

"Dann Pedersen" <dann_pedersen@canwetalk.com> skrev i en meddelelse
> Hvordan er modempuljerne i stand til at identificerer 2 b-kanaler som
> tilhørende en enkelt bruger?

RFC1990

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Dann Pedersen

Dato : 24-07-01 19:12

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> skrev i en
meddelelse news:3b5d961a$0$383$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...
> "Dann Pedersen" <dann_pedersen@canwetalk.com> skrev i en meddelelse
>
> RFC1990

Takker - jeg vil fluks kaste mig over den.

Dann Pedersen

(se eventuelt http://dape.dk/news/sig.html )