Igen en historie, Malene glemte
Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-10-08 08:32

http://politiken.dk/indland/article579399.ece

"Du lugter. Jeg spiser dig til middag. Jeg slår dig ihjel. "

Sådan lød ordene fra en 18-årig dansk kvinde rettet mod en 46-årig somalisk
kvinde i en bybus på linje 9 i Århus en aften sidst i august.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-08 08:57

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Sådan lød ordene fra en 18-årig dansk kvinde rettet mod en 46-årig
> somalisk kvinde i en bybus på linje 9 i Århus en aften sidst i august.

Men er det helt ok når det er den anden vej ?

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-10-08 09:34

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> wrote in message
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Men er det helt ok når det er den anden vej ?

Nej, hvorfor synes du det?

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-08 09:46

> Nej, hvorfor synes du det?

Er du virkelig så dum som du gør dig med ovenstående latterlige
spørgsmål ?

Jeg stiller dig et spørgsmål, du svarer ved at spørge hvorfor jeg synes
det, men måske du ikke kunne svare (eller rettere ville svare), for det
sker flere hundrere gange dagligt at indvandrere kalder danskere alt
muligt racistisk, men det er blevet så almindeligt at der ikke skrives
om det.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-10-08 09:59

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Er du virkelig så dum som du gør dig med ovenstående latterlige spørgsmål
> ?

Undskyld mig, men det er da dig, der stiller et dumt og latterligt spørgsmål
ovenfor.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-08 10:59

> Undskyld mig, men det er da dig, der stiller et dumt og latterligt
> spørgsmål ovenfor.

Er det ? jeg ser dig da aldrig tage afstand fra de mange hundrede
daglige racistiske tilråb fra indvandrere rettet mod Danskere, og den
der tier samtyker siger et gammelt ordsprog. (men nu kommer du nok med
en svada om det gør du tit, men du har andet at lave end at finde bare
et indlæg hvor du gør det, og det må vi selv gøre)

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-10-08 11:20

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message
>
> Er det ? jeg ser dig da aldrig tage afstand fra de mange hundrede daglige
> racistiske tilråb fra indvandrere rettet mod Danskere

Du er en trist personage, No Brain.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-08 14:10

> Du er en trist personage, No Brain.

Og en dag oplever du et wakeup call.

Fra : /Peter

Dato : 08-10-08 10:09

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> sker flere hundrere gange dagligt at indvandrere kalder danskere alt
> muligt racistisk, men det er blevet så almindeligt at der ikke skrives om

Det må kaldes omvendt racisme eller racebeskyttelse
-som jo også er en form for racisme, at forfordele een frem for en anden.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 08-10-08 10:09

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Er du virkelig så dum som du gør dig med ovenstående latterlige
> spørgsmål ?

Kan du ikke læse indenad? Der er tale om noget så simpelt som et svar
og et modspørgsmål i samme sætning.

> Jeg stiller dig et spørgsmål, du svarer ved at spørge hvorfor jeg
> synes det, men måske du ikke kunne svare (eller rettere ville
> svare),

Du får svaret, og bliver efterfølgende spurgt om hvorfor du valgte at
stille det spørgsmål du lige har fået besvaret.

--
// Wegge
<http://blog.wegge.dk> - Her hænger jeg også ud.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-08 10:56

"Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> wrote in message

> Du får svaret, og bliver efterfølgende spurgt om hvorfor du valgte at
> stille det spørgsmål du lige har fået besvaret.

Han kunen ligeså godt have skrevet, tæsker du stadig din kone/barn,
whatever, idioten svare ikke på mit spørgsmål, og så kommer du med dit
læsen indenad ævl, du får også 2+2 = 56 fordi du regner indenad, sjovt
som der er så mange nyttige tåber der konstant benytter det at læse
indenad, men ok, på den måde kanman jo også tolke tingene som man vil,
for hvis man nøjes med at læse hvad der står (og derved ikke gætter), så
er det nok en for stor mundfuld.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 08-10-08 11:15

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> "Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> wrote in message

> Han kunen ligeså godt have skrevet, tæsker du stadig din kone/barn,

Sjovt du siger det, for det var et spørgsmål i den kategori du
startede med at stille.

> whatever, idioten svare ikke på mit spørgsmål, og så kommer du med dit

Du fik da et svar. Du stillede et simpelt ja/nej spørgsmål, og fik et
nej.

> læsen indenad ævl, du får også 2+2 = 56 fordi du regner indenad,

Nej, hvis man gjorde det, ville det være fordi man ikke kan regne. At
læse indenad, er faktisk et udtryk for at læse det der står, og ikke
det man tror der står.

> [...]
> man vil, for hvis man nøjes med at læse hvad der står (og derved
> ikke gætter), så er det nok en for stor mundfuld.

Det demonstrerer du jo med al ønskelig tydelighed. Det er bare skidt
at du ikke er i stand til at indse det er dig selv, eller rettere dit
manglende sprogsikkerhed[1] der er det egentlige problem her.

1. Jeg tvivler egentlig på at du ville kunne bestå den danskprøve der
skal til for at få indfødsret.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 08-10-08 11:25

> Sjovt du siger det, for det var et spørgsmål i den kategori du
> startede med at stille.

Hykleriet er lårfedt.

> Du fik da et svar. Du stillede et simpelt ja/nej spørgsmål, og fik et
> nej.

Han stillede et dumt, retorisk spørgsmål, fik et dumt, retorisk svar, og
påstod så, at han ikke havde fået et svar. Jaja.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 08-10-08 11:37

"Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> writes:

> Han stillede et dumt, retorisk spørgsmål, fik et dumt, retorisk
> svar, og påstod så, at han ikke havde fået et svar. Jaja.

Nu skal du passe på med at bruge de her fine ord som retorisk. De
ryger hen over hovedet på modtageren.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-08 15:06

"Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> wrote in message

> 1. Jeg tvivler egentlig på at du ville kunne bestå den danskprøve der
> skal til for at få indfødsret.

Ja det tror jeg gerne du gør, men fordi du er dum som en dør, kan du
ikke regne med at alle andre også er det, men pas din skole, så kan det
(måske) være du bliver klogere.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 08-10-08 15:44

> [...]

> Ja det tror jeg gerne du gør, men fordi du er dum som en dør, kan du
> ikke regne med at alle andre også er det, men pas din skole, så kan

Det er imponerende at se hvordan du kan skamskyde din fod den ene
gang gang efter den anden.

Men helt seriøst: Hvilken uddannelse har du egentlig gennemført?

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-08 16:29

> Men helt seriøst: Hvilken uddannelse har du egentlig gennemført?

Hvad har det af betydning ? men er radiomekaniker, men arbejder nu som
IT systemkonsulent /Projektleder.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 08-10-08 16:56

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> writes:

> "Anders Wegge Keller" <wegge@obelix.wegge.dk> wrote in message

> Hvad har det af betydning ?

Tilfredsstillelse af min nysgerrighed, såmænd.

> men er radiomekaniker,

Det er en erhvervsfaglig grunduddannelse, er det ikke? Altså hvor man
ikke skal have andet end en afgangsprøve fra folkeskolen for at blive
optaget.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-08 17:13

> Det er en erhvervsfaglig grunduddannelse, er det ikke? Altså hvor man
> ikke skal have andet end en afgangsprøve fra folkeskolen for at blive
> optaget.

Korrekt, og ? skulle jeg have spildt x antal år på gymnasiet med noget
jeg ikke kommer til at bruge til noget, blot for du kan sige han har den
rette bagrund for at skrive det han gør.

Fra : Anders Wegge Keller

Dato : 08-10-08 17:19

> [...]

> jeg ikke kommer til at bruge til noget, blot for du kan sige han har
> den rette bagrund for at skrive det han gør.

Bæh, jeg var som sagt bare nysgerrig.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 09-10-08 10:46

> [...]
> ikke kommer til at bruge til noget, blot for du kan sige han har den rette

Lidt almen dannelse havde ikke skadet, hvis det er det, du vil vide.

Fra : N_B_DK

Dato : 09-10-08 15:44

> Lidt almen dannelse havde ikke skadet, hvis det er det, du vil vide.

Hvorfor ? det er jo kun ting der kan læses ud af en statistik det har
betydning.

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 10-10-08 08:42

> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> wrote in message

> Hvorfor ?

Fordi du er en primitiv bonderøv.

Fra : N_B_DK

Dato : 10-10-08 10:14

> Fordi du er en primitiv bonderøv.

LOL, du er jo så beviset på at en"højere" udd ikke gør folk mere dannet.

Fra : Kalle

Dato : 08-10-08 09:02

On 8 Okt., 09:31, "Christian R. Larsen" <crlar...@hotmail.com> wrote:
> [...]
>
> Sådan lød ordene fra en 18-årig dansk kvinde rettet mod en 46-årig somalisk
> kvinde i en bybus på linje 9 i Århus en aften sidst i august.

Jeg kan ikke rigtig forstå forargelsen, dette er hvad europæiske
kvinder (på det ganske kontinent) dagligt bliver udsat for, selv når
inkontinensen har ramt dem.

Fra : N_B_DK

Dato : 08-10-08 16:30

"Kalle" <skovgaardc@yahoo.com> wrote in message

> Jeg kan ikke rigtig forstå forargelsen, dette er hvad europæiske
> kvinder (på det ganske kontinent) dagligt bliver udsat for, selv når
> inkontinensen har ramt dem.

For en "velmener" har ovenstående ingen betydning.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-10-08 18:29

"Christian R. Larsen" skrev i en meddelelse

> "Du lugter. Jeg spiser dig til middag. Jeg slår dig ihjel. "
>
> Sådan lød ordene fra en 18-årig dansk kvinde rettet mod en >46-årig
> somalisk kvinde i en bybus på linje 9 i Århus en aften sidst i august.

Sjovt med dine nye "modlink's" til Marlene's utallige link's
Hvad mon du pønser på at opnå , din egen vudering af Marlene
og flere andre i gruppen er jo at de så uinteligente at de er ude af stand
til at fatte din pointe.

Men sådan er det måske bare når de ekstrimistiske yderfløje tørner sammen ?
, hmmm .... The rumble in the Jungle .

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 09-10-08 10:47

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> wrote in message
> [...]
> Hvad mon du pønser på at opnå , din egen vudering af Marlene
> og flere andre i gruppen er jo at de så uinteligente at de er ude af stand

Den er ellers serveret på et sølvfad.

Fra : Frank

Dato : 10-10-08 09:52

> http://politiken.dk/indland/article579399.ece

Thomas M. havde postet linket dagen før du sendte dit indlæg, så det var vel
overflødigt hvis Malene også sendte et?

Mvh
Frank

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 10-10-08 10:01

"Frank" <frank@nosmap.dk> wrote in message
> [...]
>
> Thomas M. havde postet linket dagen før du sendte dit indlæg, så det var
> vel overflødigt hvis Malene også sendte et?

Det plejer ikke at afholde hende.

Fra : Frank

Dato : 10-10-08 11:13

> Det plejer ikke at afholde hende.

Det burde måske ha' afholdt dig?

Eller forsøger du at lave en arbejdsdeling med Malene - hun sender (mange)
indlæg om personer af anden etnisk herkomst end dansks overgreb på etniske
danskere og du sender (få) indlæg om etniske danskeres overgreb på personer
at anden etnisk herkomst end dansk?

Når man sætter de to typer af indlæg over for hinanden kan der på sigt
tegnes en tendens......

Mvh
Frank

Fra : Christian R. Larsen

Dato : 10-10-08 13:41

> Hej
>
> "Christian R. Larsen" <crlarsen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det burde måske ha' afholdt dig?

Hvorfor det?

> [...]
> danskere og du sender (få) indlæg om etniske danskeres overgreb på
> personer at anden etnisk herkomst end dansk?

Jeg synes generelt, linkpostinger er idiotiske - især hvis de er
tendentiøse.

> Når man sætter de to typer af indlæg over for hinanden kan der på sigt
> tegnes en tendens......

En tendens til, at Malene er en idiot?

Fra : David Konrad

Dato : 10-10-08 13:47

Christian R. Larsen wrote:

> Jeg synes generelt, linkpostinger er idiotiske - især hvis de er
> tendentiøse.

Og vi er vist en hel del der er enige med dig. Se hvem der svarer på disse
idiotiske indlæg. Vi kunne ikke holde dk.politik.indvandring ude af
dk.politik, men vi kan lade være med at svare.

Du er blandt de få der tager "Malene" alvorligt, og nu går du hende selv i
bedene, og bekræfter hendes eksistensberettigelse overfor de få troende.
Ikke specielt fremmende, hvis dit mål er at udrense den kedelige adfærd,
tværtimod hælder du benzin på bålet.