Ved I, hvem der stemte for den? Den dér...~
Fra : Kim

Dato : 08-10-08 08:10

Fra : Ukendt

Dato : 08-10-08 08:29

Kim wrote:
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-16513553.html?forside
>
> http://www.huffingtonpost.com/2008/10/07/that-one-mccain-calls-oba_n_132802.html
>
> http://therealmccain.com/

Jeg sad osse og rullede med øjnene. Den race rene John McCane (McStok)
strikes back.

Imponerende er det, at det eneste republikanerene kan diske op med at
kandidater til præsident posten, er en 72 årig gangbesværet og racistisk
pensionist. Der var simpelthen ikke andre i partiet? Helt til grin.

Oh well, mon ikke våbenindustrien og alle de andre mere eller mindre bizarre
lobbyer i USA, nok skal få ham valgt ind i embedet. Hey - det virkede med
Bush.

--
/ Thomas

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 08-10-08 18:39

"Thomas M" skrev i en meddelelse

> Imponerende er det, at det eneste republikanerene kan diske >op med at
> kandidater til præsident posten, er en 72 årig gangbesværet >og racistisk
> pensionist. Der var simpelthen ikke andre i partiet? Helt til >grin.

Lever han af pension ?
Betyder det noget politisk at han er gangbesværet ?
Hvorfor er han racist ?? , har han sagt eller gjort noget der er racistisk ,
hvis ja hvad ?.

> Oh well, mon ikke våbenindustrien og alle de andre mere >eller mindre
> bizarre lobbyer i USA, nok skal få ham valgt ind i embedet. Hey - >det
> virkede med Bush.

Var det virkelig Våbenindustrien og andre bizzare lobbyister
der førte penne for vælgeren ved det sidste Amerikanske Præsident valg ? ,
det kalder jeg en nyhed !.

Har du ikke et link til denne fantastiske historie ?

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-08 19:35

"Michael Meidahl Jensen" <mmj@FJERNDETTEtidsfaktoren.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> det kalder jeg en nyhed !.
>
> Har du ikke et link til denne fantastiske historie ?

Obama elskes af medierne så de påstår han vandt duel

Hvordan vil man nu undgå at han vinder?

Krig mod Iran i hast ?

Fra : Bo Warming

Dato : 08-10-08 19:50

DAGDRØM er alt i USA-politik p.t.
Bankverdenen siger nu ikke Cash is King, men siger Cash is Everything
USA valg duellerne har været fjernt fra virkeligheden så pop og dagdrøm er
alt og følgende fyndord er relevante
I de 2½ uge til valget må enten nogen gå alvorligt fallit eller en krig
bryde ud for at folk kan få sammenhæng mellem politiker-generaliseringes
flygtighed og noget realitet

Hvis du tænker for længe på det næste skridt, kommmer du til at tilbringe
livet på ét ben. Kinesisk ordsprog

To believe in one's dreams is to spend all of one's life asleep.Chinese
proverb
All the mind's activity is easy if it is not subjected to reality. Marcel
Proust

Fjerner du livsløgnen fra gennemsnitsmennesket, tager du samtidig hans
lykke fra ham.Henrik Ibsen(Vildanden)
"A man who is master of himself can end a sorrow as easily as he can invent
a pleasure." Oscar Wilde.
"Castles in the air,they are so easy to take refuge in. And easy to build,
too. Henrik Ibsen

Two barrels of tears do not heal a bruise. Chinese
Bedre end en engel, som du ikke har set, er en djævel, som du har set.
(Ordsprog)

Menneskets halve liv er løgn, og den øvrige del godtager vi kun modvilligt.
Svend Saabye
Menneskets store sygdom er dets stadige søgen efter underholdning og mere
underholdning. Ofte af tåbelig og grusom karakter i stedet for at finde
stimulans fra sit eget indre. Albert Schweitzer
Moralske sejr tæller ikke med. Skakmester Savielly Grigorievitch
Tartakower (1887-1956)

The art of living is the art of knowing how to believe lies Cesare Pavese

Hvad er ungdom? En drøm. Hvad er kærligheden? Drømmens indhold. Soren
Kierkegaard

Fra : Tony

Dato : 09-10-08 00:23

"Michael Meidahl Jensen" skrev

> Hvorfor er han racist ?? , har han sagt eller gjort noget der er racistisk
> , hvis ja hvad ?.

Hørte her til aften at han havde brugt ordet '' that '' med henvisning til
Obama.

Det kan vist nok tolkes, som både racistisk og stærkt nedladende.

Tony

Fra : Bo Warming

Dato : 09-10-08 03:26

"Tony" <tonycarpediem@invalid.dk> skrev i meddelelsen

> "Michael Meidahl Jensen" skrev

> Hørte her til aften at han havde brugt ordet '' that '' med henvisning til
> Obama.
>
> Det kan vist nok tolkes, som både racistisk og stærkt nedladende.

Nej, der kan tankelæses personmodviljje ind i de ord, men racismedom kræver
at man skaber risiko for fysisk overlast eller stiller lovforslag om
forskelsbehandling..
Det er gætværk at personmodviljen har med race at gøre
Der kan ikke gives et logisk ræsonement for at McCain foragter Obama pga
hudfarve