Seriøs lortpis forskning(svar t Søren)
Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-08 16:37

Seriøs lortpis forskning(svar t Søren)

Der er synspunker, hvor jeg afprøver extremisme og ikke ville stemme for
lovforslaget, hvis det var aktuelt for mig.
Men vedr. at årtis privatiseret forskning i ekskrementering uden toilet, er
der stadig tale om en enkel, nem løsning, som jeg vælger af dovenskab og
bekvemhed og ikke for at være anderledes og få opmærksomhed.
Mine forældre døde delvis, fordi de ikke om natten greb ud efter et lille
let bæger til at tisse i og blev i sengen, men absolut skulle vandre ud til
toilettet og faldt.
Derfor skrev jeg til Ugeskrift for Læger om hvor enkelt man kan have
beholder på natbordet og udskyde transport til afløb af det potentielt
ildelugtende til næste dag
Siden har jeg læst om (oplevelse af ) katastrofer, når folk der ikke har
fantasi til alternativ, har været nødt til at besørge andetsteds end toilet,
og p.t. påstås at mange danske skolebørn bliver syge, når uhumsk toilet, så
de skal holde sig til de kommer hjem.(eller er blevet indbildt at det er
lækrest).
Jeg har erfaret, at i papirkurve udendørs ses ofte egnede bortkastede
beholdere, som man kan bruge, og at livet kan lettes for de meget
inkontinente, hvis de TØR adlyde fornuft mere end gruppepres og vane..
Jeg ville være nødt til at vaske mit tøj langt oftere, hvis jeg var normal
og ikke brugte plastTEkrus som mellemstation og masserer efterdryppet ned i
kruset.
Jeg er begyndt at falde så meget, at hjemmehjælperen fik installeret
nødkald, og det giver lige så meget tryghed at vide, at overalt i hjemmet,
er der bæger indenfor rækkevidde.
Udenlandske initiativer har ofte haft cirka samme løsning på programmet(fx
har canadiske reparatører egnet minibækken med sig,så de ikke skal afbryde
reparation, for at lede efter toile på den ny arbedsplads.
De sjældne gange hvor jeg har fundet det bekvemt at lortet i et
marmeladeglas bl.a. i en meget tom biograf hvor filmen var for spændende til
at gå på toilettet i, har jeg evnet at undgå lugt på afveje
Jeg har kolon-divertikler. så der også er inkontinens fra tarmen.
Min mormor havde kolo-stomi og havde lugtfrit hjem, så jeg har gået i en god
skole og vil flytte grænserne videre end hvad bl.a. hun gjorde.
Jeg docerer gerne min nytænkning lidt arrogant for at skabe interesse.
Når jeg ikke bidrager til smitte eller vold, er jeg ukritisabel - ikke?.Jeg
gider ikke skrive, at det er SELVIRONI, når jeg ser min "særhed!" analog
til, at Nietzsche skrev for generationer 100 år efter hans død. Jeg tror, at
tiden vil blive moden til min nytænkning, der har praktiske fordele, længe
efter min død. En bereder vejen, en anden bruger den
Natpotter, kolber og bækkener er for store , tunge og bøvlede. Den ideelle
løsning for det enkelte individ, er ofte forskellig fra gennemsnittets. Folk
får indhold i livet af, at finde, hvad er bedst for netop Hin Enkelte.
Gamle keder sig ofte - der er leg i at finde den for dig rette løsning.
Udfordringer er en mangelvare. Man har ikke andet sjov end det, man selv
laver.