Ytringsfrihed er den vigtigste brik i demo~
Fra : Lyrik

Dato : 07-10-08 11:59

"Modkraft:"

"På begæring af statsadvokaten i Frankfurt har dansk politi anholdt to
nazister i Danmark, der mistænkes for årelang produktion, salg og
distribution af musik-cd'er med musik, der opfordrer til racehad.
Ifølge Arne Stevns, der er chefanklager ved Nordsjællands Politi, er det nu
op til justitsministeriet at tage stilling til, hvorvidt de skal udleveres
til strafforfølgning i Tyskland.

Ministeriet skal tage stilling til den tyske udleveringsanmodning indenfor
ti dage, og de to varetægtsfængslede har derefter tre dage til at tage
stilling til om de vil appellere en eventuel udvisning til domstolene."

Altså endnu engang skal danskere som ikke er straffet i Danmark nu søges
udleveret til et tredieland som kan straffe dem for at overtræde tyske love,
selv om de som danskere er under dansk lov.(Som i forvejen er umulig at
overskue)

Så meget for ytringsfrihed! Det er OK at folk der overtræder love bliver
straffet-HER!!! Men vi skal ikke igang med at udlevere danske statsborgere
til Deutchland! Folk der ikke har været i Tyskland og overtrådt love der.

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : Martin Larsen

Dato : 07-10-08 12:18

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> til Deutchland! Folk der ikke har været i Tyskland og overtrådt love der.

Rødfascister har kronede dage i EU-kleptokratiet.

Mvh
Martin

Fra : N_B_DK

Dato : 07-10-08 15:28

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message
> [...]
> bliver straffet-HER!!! Men vi skal ikke igang med at udlevere danske
> statsborgere til Deutchland! Folk der ikke har været i Tyskland og

Tænk for en gang skyld er jeg enig i det de skriver. (hvis de da faktisk
har skrevet det)

--
MVH. N_B_DK
Pioneer CLD-D925 købes.

Fra : Lyrik

Dato : 07-10-08 15:43

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i meddelelsen
> "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote in message

> Tænk for en gang skyld er jeg enig i det de skriver. (hvis de da faktisk
> har skrevet det)
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Hvis det er "Modkraft" du mener så må jeg nok skuffe dig! Konklusionerne
fra :"Altså endnu engang skal danskere som ikke er straffet i Danmark nu

Men tak fordi du er enig med mig!))

Hilsen
Jens

Fra : N_B_DK

Dato : 07-10-08 16:04

> Men tak fordi du er enig med mig!))

Ok, var også blevet overrasket hvis modkraft faktisk havde skrevet noget
der gav mening.

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-08 12:22

> [...]
> nazister i Danmark, der mistænkes for årelang produktion, salg og
> distribution af musik-cd'er med musik, der opfordrer til racehad.

Musik er ikke vigtig ytringsfrihed

Men Stevns ser prestige i at få Søren Kamm udleveret - nu måske som
byttehandel for musiksælgerne

Min børnehavesag er om VIGTIG ytringsfrihed

Hvis den precedens holder, så kan du trues med ikke at måtte færdes på visse
fortove, hvis de bag din ryg er blevet enige om at det du skriver er
anstødelig - og jeg har ikke fået at vide hvad de mener jeg skriver og måske
er det slet ikke skrevet af mig

Falske Facebook profiler og andet identitets-tyveri er lovligt i Danmark og
florerer.
Så der er en kafka-proces parat til at stoppe alles ytringer