Ny "Antrax-pakke" undervejs til danske væl~
Fra : Lyrik

Dato : 07-10-08 11:38

Sidste gang danmskerne sagde ja til afgivelse af suverænitet blev det pakket
ind i en pakke om ændring af tronfølgerloven-så Margrethe kunne blive
tronfølger.
Samtidig var der en suverænitetsafgivelse i pakken så vi kunne afgive
suverænitet til EF og blive medlem.
Danskerne jubelglade tronfølgerelskere, sagde ja til PAKKEN

Det kan Fogh åbenbart huske, for nu kommer der en ny tronfølgerpakke. For vi
mangler lige at ændre det faktum, at hvis en konge har sønner og døtre, så
skal sønnen på tronen selv om datteren er ældre!-Jaaamen dog!

Så pakken kommer til at bestå af udradering af forskellen imellem konger og
dronninger. Jeg personlig vil stemme imod for at cementere at der er en
forskel! Biologisk-manden knepper stadig damen og ligger ovenpå-og det synes
jeg vi skal bibeholde billedet af, ved at fastholde en konges forrang over
en dronning!
"Manden er kvindens hoved" siger det Ny testamente så smukt. Det billede er
smukt at fastholde. Vi fastholder vores biologiske forskelle på det
allermindste og symbolske plan.

Ja så derfor stemmer jeg for konge før dronning, ligesom i kortspillene. Men
nok om det!

I denne tronfølgerpakke kommer EU-forbeholdene også til at ligge!!!
Same procedure as in 1953.(hvis jeg husker året korrekt)
Altså hvis du er en moderne mand med hænderne langt nede i støvsugeren og
stemmer for tronfølgerændringen som vil gøre spillekortene konge/ dronning
lige i rækkefølge, så stemmer du for afskafning af EU-forbeholdene samtidig.

--
Hilsen
Jens "Lyrik" Bech

Fra : S. A. Thomsen

Dato : 07-10-08 11:49

On Tue, 7 Oct 2008 12:37:50 +0200, "Lyrik" <lyrik@heaven.dk> wrote:

> [...]
>lige i rækkefølge, så stemmer du for afskafning af EU-forbeholdene samtidig.

Øhhhh... Du ved godt at man kan stemme ja til det ene og nej til det
andet, ikke...???

S.A.Thomsen (som stemmer ja til ændringen af tronfølgerloven og nej
til EU-pladderet....

Fra : Lyrik

Dato : 07-10-08 12:06

"S. A. Thomsen" <s_a_thomsen@yahoo.com> skrev i meddelelsen
> [...]

> andet, ikke...???
>
> S.A.Thomsen (som stemmer ja til ændringen af tronfølgerloven og nej
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

I min ophidselse havde jeg overset den mulighed.

Men jeg får allergi når jeg hører "Tronfølgerpakke" ihukommende sidste gang!

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 07-10-08 11:59

> S.A.Thomsen (som stemmer ja til ændringen af tronfølgerloven og nej
> til EU-pladderet....

Grundlovsændringen 1953 blandede tronfølge sammen med forfatningsændring

Kan ny sådan skandale ske

Fra : Jens Bruun

Dato : 07-10-08 14:04

"Lyrik" <lyrik@heaven.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> støvsugeren og stemmer for tronfølgerændringen som vil gøre
> spillekortene konge/ dronning lige i rækkefølge, så stemmer du for

Du rabler bare derudaf, hva'? Måske du skal justere lidt på medicineringen -
eller rettere lade din læge gøre det?

Der er tale om valg til Europaparlamentet. Ikke om "afskafning" af
EU-forbeholdene.

--
-Jens B.

D.e.f.f.e.s.