Sportscar
Fra : HB

Dato : 07-10-08 17:46

Hmm... Hvad sker der lige?

Jeg kører mange km hver dag, men jeg har da godt nok aldrig set så mange
superbiler her i det nordjyske som lige nu..

Aston Martin V8, 07' eller 08' model - Aston Martin DB7 Vantage - Ariel
Atom - Bentley Continental GT - Porsche 911 Carrera 4s - Porsche 911 Turbo -
Ford GT 40 - Audi R8.
De er alle set fra lørdag og til i dag mandag.
Ariel Atom var på Belgiske plader og den lyder dælme noget olm...
Aston Martin DB7 Vantage lyder også rigtig godt. Det er modellen med de
"gamle" baglygter.

Mon der har været et træf af en slags?

--
/HB

Fra : Torben Scheel

Dato : 08-10-08 07:47

HB wrote:

> [...]
> Turbo - Ford GT 40 - Audi R8.
> De er alle set fra lørdag og til i dag mandag.

Et ganske kort øjeblik tog jeg mig selv i at ønske mig til jylland. Hvad
har du gang i - er du i turistbranchen?

--
vh
Torben

Fra : HB

Dato : 10-10-08 17:32

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Et ganske kort øjeblik tog jeg mig selv i at ønske mig til jylland.

Kan jeg godt forstå - Det er der jo mange der gør

> Hvad har du gang i - er du i turistbranchen?

He he nej er i ejendomsbranchen..

Til hverdag kører jeg mange km. Disse ypperclass potter blev set i weekenden
på strækningen Skagen, Aalborg og Skive. Jeg er bosat i Aalborg og her så
jeg Ariel Atom'en - Tror det er en ok Trackday bil faktisk

--
/HB

Fra : Mogens

Dato : 10-10-08 18:23

"HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Kan jeg godt forstå - Det er der jo mange der gør

Jamen så lev dog drømmene ud

> ...er i ejendomsbranchen...

Jeg kender en ejendomsmægler i DK: MB SL63 AMG
www.mercedes-amg.com/SL63

> Jeg er bosat i Aalborg og her så jeg Ariel Atom'en - Tror det er en ok
> Trackday bil faktisk

Jeg så een på Le Mans i år - den er dælme sjælden da :)

Fra : HB

Dato : 11-10-08 09:27

"Mogens" <nyhedsgrupperSLET@jubii.dk> skrev i meddelelsen
> "HB" <HB@@nomail.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen så lev dog drømmene ud

> Jeg kender en ejendomsmægler i DK: MB SL63 AMG
> www.mercedes-amg.com/SL63

Nice!

> Jeg så een på Le Mans i år - den er dælme sjælden da :)

Den jeg så var på belgiske nr. plader. Jeg tvivler på at der er een
registreret i DK.

--
/HB

Fra : Christian Denfjerde

Dato : 11-10-08 03:10

On 11 Okt., 10:26, "HB" <HB@@nomail.dk> wrote:

> Nice!

> Den jeg så var på belgiske nr. plader. Jeg tvivler på at der er een
> registreret i DK.
>
> --
> /HB

Det kan være de kører løbet.
Det illegale løb.
Det løb i EU som svarer til Cannonball i US.

ChrIV