Findes der router til 2 ADSL connections
Fra : Kasper Baas

Dato : 24-07-01 15:27

Jeg er intereseret i at lægge et LAN til to ADSL gerne fra to forskellige
udbydere gennem en router. Findes denne router.

Ellers har nogle ide om hvornår DSL kan benyttes med mere end de 2Mbit
download og 512 upload.

Mvh. Kasper

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-07-01 16:06

"Kasper Baas" <baas@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er intereseret i at lægge et LAN til to ADSL gerne fra to forskellige
> udbydere gennem en router. Findes denne router.

Kort sagt: Nej

> Ellers har nogle ide om hvornår DSL kan benyttes med mere end de 2Mbit
> download og 512 upload.

Allerede i dag kan du få HDSL med 2mbit up/down
SHDSL (HDSL på et par) er på vej

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Rune Klausen

Dato : 24-07-01 19:33

"Martin Højriis Kristensen" <hoejriis@sletdetteiname.com> wrote in message
> "Kasper Baas" <baas@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
>
> Kort sagt: Nej

> Allerede i dag kan du få HDSL med 2mbit up/down
> SHDSL (HDSL på et par) er på vej

hvor ??

hvad med TDC tilbyder de det ikke nsart ?

:)

-Rune

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-07-01 20:00

"Rune Klausen" <Rune.Klausen@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> hvor ??

Jeg tror det var i Belgien at ham fyren fra Alcatel påstod at de havde noget
i produktion

> hvad med TDC tilbyder de det ikke nsart ?

Jeg har ikke noget med ADSL at gøre og ville sikkert ikke fortælle det hvis
jeg vidste det

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 24-07-01 21:11

wrote in message

> Kort sagt: Nej

Mon det nu også passer....jeg mener at have set nogle
routere, der er modulært opbygget....;)

Mvh haa.

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 24-07-01 21:22

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> skrev i en meddelelse
> Mon det nu også passer....jeg mener at have set nogle
> routere, der er modulært opbygget....;)

Nu er "kort sagt" jo lidt af en elastik, men jeg har ikke set nogen router
til private som indefra kan illudere at der kun er et hul til internettet og
udenpå kan have 2 ADSL-linjer eller tilsvarende.
Flere har lavet linux-bokse der kan sådan noget, men jeg har ikke set nogen
færdig løsning

--
Martin Højriis Kristensen

Fra : Andreas Plesner Jaco~

Dato : 24-07-01 22:58

In article <3b5dd8ea$0$4938$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, Martin Højriis Kristensen wrote:

> [...]
> udenpå kan have 2 ADSL-linjer eller tilsvarende.
> Flere har lavet linux-bokse der kan sådan noget, men jeg har ikke set nogen

Der findes løsninger, hvortil du kan tilslutte to routere, og den så
balancerer mellem de to. Jeg har dog ikke lige nogen navne ved hånden.

--
Andreas Plesner Jacobsen | Are we on STRIKE yet?

Fra : Matrix Netc@fé

Dato : 17-08-01 02:02

Prøv cisco 1420

MVH