Familien Johnsen
Fra : Inger & Svend Jensen

Dato : 05-10-08 16:36

Jeg har brug for hjælp til at få de sidste brikker på plads.

Ekspeditrice Inga Iris Johnsen f. Christensen.
Født 1925 i Sneslev
Død 1992 i Hørsholm
Sidste bopæl var Bakkedraget 26, Hørsholm

Ægtefælle Ejnar Vilhelm Johnsen. Født 1919. Død 2008. (Jeg ved ikke hvor han er født eller død).
Jeg mener Ejnar var Chauffør.

Deres sidste hvilested er Hørsholm Kirkegård.

De havde 4 børn:
Kiesten (Kirsten)
Bente
Kell (Kjeld)
Carsten

Har været på Folkeregistret vedr. Inga Johnsen. Men kunne kun få hendes sidste adresse oplyst. Og da jeg ikke ved hvor Ejnar er født eller død, er der nok ikke rigtig noget at hente der.

Jeg havde jo håbet at kunne få oplyst, hvor de havde boet, - men Ak nej.

Er der nogen som kender til denne Familie, vil jeg da meget gerne høre fra Jer, - Et godt tips er også velkommen.

På forhånd TAK.

Med venlig hilsen
Inger

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 05-10-08 19:48

"Inger & Svend Jensen" <i-s.jensen@oncable.dk> skrev i meddelelsen
> Deres sidste hvilested er Hørsholm Kirkegård.

Og I har kigget på gravstenen?

--
Poul E. Jørgensen

Erstat "invalid" med dk hvis du svarer per e-mail.
Replace "invalid" with dk when replying by e-mail.

Fra : Inger & Svend Jensen

Dato : 05-10-08 20:29

Nej det har vi ikke. Oplysningerne har vi fra Kirkegårdskontoret i Hørsholm, så jeg vil gå ud fra de er korrekte.

Med venlig hilsen

Fra : Poul E. Jørgensen

Dato : 05-10-08 21:25

Jeg tænker på, at der ofte på gravsten står:
Født den xx.xx.xx i X-by.
Død den xx.xx.xx i Y-by.

mvh
PEJ

Fra : Inger & Svend Jensen

Dato : 05-10-08 22:15

Det har du da ret i. Men da deres urner er nedsat i "De gamles fællesgrav" er der måske slet ingen sten. Jeg havde jo håbet på at det var en familiemedlem, som stod for vedligeholdelsen, men i dette tilfælde er det Hørsholm Kirkegård.
Med venlig hilsen
Inger
7500 Holstebro.

Fra : baertel

Dato : 06-10-08 13:13

Ejnar Vilhelm Johnsen er født 15.12.1919 og død 30.3.2008.
Ugebladet - Uge 15. http://e-pages.dk/ugebladet/35/28 Dødsannonce
indrykket af familien. Ingen andre oplysninger.

mvh
Leif Bærtelsen

Fra : Inger & Svend Jensen

Dato : 06-10-08 15:06

Tusind TAK til Leif Bærtelsen for billedet. Der kommer da lidt på hist og pist.
Kunne jeg bare finde ud af hvor de har boet, og evt. efterkommere.
Men vær enkelt oplysning stor eller lille er kærkommen.
TAK for hjælpen.

Med venlig hilsen
Inger
7500 Holstebro

Fra : baertel

Dato : 07-10-08 00:09

Det er svært for mig at vurdere hvor vigtigt det er for dig at få disse
oplysninger og hvor meget du vil gøre for at få fat i dem.
Jeg ville nok kontakte Ugebladet for at høre hvem der havde indrykket
annoncen. Måske er det bedemandsfirmaet. Måske kan Ugebladet eller
bedemanden give et spor.
Den afdøde blev 89 år, boede han alene på adressen, eller var han på et
lokalt plejehjem ? En søgning på adressen hos KRAK gav ikke resultat på
husnummeret, heller ikke en søgning på navnet.

mvh
Leif Bærtelsen

Fra : Inger & Svend Jensen

Dato : 07-10-08 13:06

Tak for svaret.
Jeg har prøvet kontakte afdøde.dk. Så næste skridt må være Folkeregistret, men da jeg kun har, hvornår han er født ,og hvor han er død og bisat, er det ikke sikkert at det rækker til at få oplysninger, men man da lov at spørge.

Med venlig hilsen
Inger

Fra : Max Hvornum

Dato : 10-10-08 22:31

Hej gruppe

Jamen hvad med denne side: http://www.afdoede.dk/index.php?
page=visannonce&id=1017480899

Der findes en side med dødsanoncer, og her er Ejnar også på.

Sender den til Jer

Mvh

Max Hvornum

Fra : Inger & Svend Jensen

Dato : 11-10-08 10:17

Jeg siger mange TAK til Max Hvornum for denne oplysning.

Med venlig hilsen
Inger